Indesit DIFP 28T9 A EU

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Indesit DIFP 28T9 A EU op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

Otto Thijs 05-07-2018

Matig en storingsgevoelig apparaat

Geschreven voor: Indesit DIFP 28T9 A EU

Nog geen 2 jaar geleden gekocht. Nu al gehad: bestekbakje van povere kwaliteit die binnen een jaar vol gaten zat, een losse strip die zo maar in eens op de bodem van de vaatwasser lag na een wasbeurt en nu recent strooit hij met allerlei storingsmeldingen die tijdelijk zelf op te lossen zijn maar wel telkens terugkomen. Geen aanrader dus. Eerste 2 zaken zijn overigens wel keurig opgelost, met de storingsmeldingen ben ik nog bezig. Geen aanrader dus!

Pluspunten

• Scherpe prijs

Minpunten

• waardeloze kwaliteit
  • wasresultaat vaak niet meer dan matig

Lorette 13-10-2017

Schoon, droog en muisstil

Geschreven voor: Indesit DIFP 28T9 A EU

Vaatwasser gekozen nav lovend oordeel op wassen.nl en nu een maand in gebruik. Ben super tevreden met was en droogresultaat, de hoeveelheid ruimte maar vooral met het zeer geringe geluid. Dat was een vereiste voor mij.
Ik draai alleen een volle lading met het eco programma en gebruik Lidl alles in 1 blokjes en voeg geen apart glansmiddel toe. De 1e paar wasbeurten moest de machine er nog in komen, er klonken wat hoge knerpgeluiden en er zat na afloop veel vocht op de wanden. Maar dat waren opstart probleempjes blijkbaar. Nu wast hij steeds op topniveau. Zeker voor de prijs van €300 ben ik aangenaam verbaasd en verrast over de prestaties. Ik had nl voor het vinden van wassen.nl een veel duurdere machine op het oog. Inbouwen zelf gedaan, ging prima met de Nederlandse handleiding. Keurig en snel geleverd door Bemmel & Kroon en koerier Dynalogic. Absolute aanrader.

Pluspunten

• Geluidsarm
  • Prijs kwaliteit
  • Veel ruimte en prettige bestekkorf
  • Wasresultaat

Minpunten

• Deurscharnier loopt wat stroef (nieuwigheid?)
  • Deurscharnier niet verstelbaar in sterkte vering

JJTV 09-09-2014
Geschreven voor: Indesit DIFP 28T9 A EU

Was en droog resultaten zij zeer goed.
Er zitten ook genoeg wasprogramma's op
De bediening zou makkelijker kunnen alles via 1 toets die je dan meerdere malen in moet toetsen voor juiste programma
Indeling onderste lade niet handig bestekbak staat aan de achterkant en kan niet verplaatst worden terwijl in gebruiksaanwijzing staat dat deze van voor moet staan.
Alleen Franstalige gebruiksaanwijzing

JJTV 09-09-2014
Geschreven voor: Indesit DIFP 28T9 A EU

Goede was en droogresultaten. Jammer dat er alleen Franstalige gebruiksaanwijzing bij zit de Nederlandse is wel te vinden op indesit.nl
Er zijn programma mogelijkheden genoeg, alleen zouden de tekens van programma tevens ook knoppen kunnen zijn om programma te activeren mu moet je aantal malen op hoofdtoets drukken tot goede cijfer er staat.
Indeling onderste rek moet volgens gebruiksaanwijzing bestekbak vooraan staan, maar dat kan niet. als je rek omdraait dan gaat deur niet dicht.

pluim003 18-03-2015

Vaag dat de bestekbak bij u niet voorin kan staan. We hebben hem gisteren binnengekregen en de bestekbak past perfect aan de voorkant en de vaatwasser kan ook gewoon dicht.
Nu alleen nog de vaatwasser installeren, maar dat gebeurt a.s. weekend. ;-)

SJB33 03-09-2014
Geschreven voor: Indesit DIFP 28T9 A EU

De vaatwasser is een goede aankoop geweest. Prijs / kwaliteit verhouding is goed. Enige minpunt is dat grote borden slecht passen.

Jan.. 15-05-2015

Een tip. De bovenstelade is in hoogte verstelbaar.

Tailgunner666 05-03-2015

Hallo,
Ik had hetzelfde probleem:
Het bovenste rek staat standaard op laagste punt, kun je makkelijk hoger tillen (zet zichzelf dan weer vast), probleem opgelost! :-)

moniekie84 13-08-2014
Geschreven voor: Indesit DIFP 28T9 A EU

De indesit vaatwasser bevalt mij erg goed, makkelijk in gebruik en de vaat is stralend schoon. De installatie viel mij ook reuze mee, dat was helemaal niet ingewikkeld.

flupkewupke 31-03-2014
Geschreven voor: Indesit DIFP 28T9 A EU

Voor wie een goedkope, maar toch energiezuinige vaatwasser zoekt. Geen toeters en bellen apparaat. Voorbeeld: wel 8 programma's maar slechts 1 toets om mee te kiezen. Wel een display, maar geen resttijd indicatie. Grote capaciteit, A++ energie verbruik. Stiller dan gemiddeld. Duurzaamheid nog niet bekend. Droogresultaat valt vooraleerst nog tegen, maar heb nog niet alles geprobeerd (tabs, spoelmideel, enz.) Geen Nederlandse handleiding! Vaatwasser is een aanrader.

Econz 29-12-2014

Handleiding is gewoon in het Nederlands.

xynyxs 18-07-2014

Mijn eerste indrukken komen geheel hiermee overeen. Inderdaad opvallend stil; en een droogresultaat dat bij het extreem vochtig-broeierige weer van dit moment nog niet erg overtuigend is. Maar al met al: waar voor je geld.

flupkewupke 30-11-2015

Inmiddels ruim 1,5 jaar verder zijn wij nog steeds tevreden met deze machine. Drogen is echter nog steeds matig. Wassen gaat prima. Nog steeds even stil.