Indesit DIFP 28T9 A EU - Reviews

A++ energieklasse
tile-Max. belading
14 couverts maximale belading
A++

Beoordeling op basis van 5 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

flupkewupke 31-03-2014 Product paar weken in bezit

Voor wie een goedkope, maar toch energiezuinige vaatwasser zoekt. Geen toeters en bellen apparaat. Voorbeeld: wel 8 programma's maar slechts 1 toets om mee te kiezen. Wel een display, maar geen resttijd indicatie. Grote capaciteit, A++ energie verbruik. Stiller dan gemiddeld. Duurzaamheid nog niet bekend. Droogresultaat valt vooraleerst nog tegen, maar heb nog niet alles geprobeerd (tabs, spoelmideel, enz.) Geen Nederlandse handleiding! Vaatwasser is een aanrader.

xynyxs 18-07-2014

Mijn eerste indrukken komen geheel hiermee overeen. Inderdaad opvallend stil; en een droogresultaat dat bij het extreem vochtig-broeierige weer van dit moment nog niet erg overtuigend is. Maar al met al: waar voor je geld.

Econz 29-12-2014

Handleiding is gewoon in het Nederlands.

flupkewupke 30-11-2015

Inmiddels ruim 1,5 jaar verder zijn wij nog steeds tevreden met deze machine. Drogen is echter nog steeds matig. Wassen gaat prima. Nog steeds even stil.

JJTV 09-09-2014 Product paar dagen in bezit

Was en droog resultaten zij zeer goed.
Er zitten ook genoeg wasprogramma's op
De bediening zou makkelijker kunnen alles via 1 toets die je dan meerdere malen in moet toetsen voor juiste programma
Indeling onderste lade niet handig bestekbak staat aan de achterkant en kan niet verplaatst worden terwijl in gebruiksaanwijzing staat dat deze van voor moet staan.
Alleen Franstalige gebruiksaanwijzing

JJTV 09-09-2014 Product paar dagen in bezit

Goede was en droogresultaten. Jammer dat er alleen Franstalige gebruiksaanwijzing bij zit de Nederlandse is wel te vinden op indesit.nl
Er zijn programma mogelijkheden genoeg, alleen zouden de tekens van programma tevens ook knoppen kunnen zijn om programma te activeren mu moet je aantal malen op hoofdtoets drukken tot goede cijfer er staat.
Indeling onderste rek moet volgens gebruiksaanwijzing bestekbak vooraan staan, maar dat kan niet. als je rek omdraait dan gaat deur niet dicht.

pluim003 18-03-2015

Vaag dat de bestekbak bij u niet voorin kan staan. We hebben hem gisteren binnengekregen en de bestekbak past perfect aan de voorkant en de vaatwasser kan ook gewoon dicht.
Nu alleen nog de vaatwasser installeren, maar dat gebeurt a.s. weekend. ;-)

SJB33 03-09-2014 Product paar dagen in bezit

7,4
De vaatwasser is een goede aankoop geweest. Prijs / kwaliteit verhouding is goed. Enige minpunt is dat grote borden slecht passen.

Tailgunner666 05-03-2015

Hallo,
Ik had hetzelfde probleem:
Het bovenste rek staat standaard op laagste punt, kun je makkelijk hoger tillen (zet zichzelf dan weer vast), probleem opgelost! :-)

Jan.. 15-05-2015

Een tip. De bovenstelade is in hoogte verstelbaar.

moniekie84 13-08-2014 Product paar dagen in bezit

De indesit vaatwasser bevalt mij erg goed, makkelijk in gebruik en de vaat is stralend schoon. De installatie viel mij ook reuze mee, dat was helemaal niet ingewikkeld.