ETNA VW147BRVS - Reviews

tile-Max. belading
12 couverts maximale belading
Geluidsniveau
47 dB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA VW147BRVS op Kieskeurig.nl.

Peter 18-04-2020

De perfecte vervangende inbouwvaatwasser!

Geschreven voor: ETNA VW147BRVS

Deze vaatwasser in eerste instantie gekozen vanwege de aantrekkelijke aanschafprijs. Daarnaast vanwege het bedieningspaneel aan de voorzijde en dat je een keukenfrontpaneel kan plaatsen. De perfecte vervanger voor onze oude vaatwasser in onze 23 jaar oude keuken! Duidelijke installatieinstructie wordt bijgeleverd. Tevens is het grote instructieblad een sjabloon om je gaatjes voor te boren t.b.v. het bevestigen van je keukenfrontpaneel. De vaatwasser heeft leuke functies zoals het uitstellen van het wasprogramma, het toevoegen van extra droging of het selecteren van een 1/2 wasje indien de vaatwasser niet volledig vol is. Ook kan het programma in het begin gepauzeerd worden om nog extra servies aan de wasbeurt te kunnen toevoegen. Daarnaast kreeg ik na registratie op de ETNA website verlenge fabrieksgarantie tot 5 jaar na aankoop. Ik ben bijzonder tevreden over deze aankoop!!

• Bedieningsgemak
  • Gemakkelijk zelf te installeren

Officiele reactie van Atag 20-04-2020

Beste Peter,

Dank voor je mooie, duidelijke en uitgebreide review over de vaatwasser VW147BRVS van ETNA.
Wij wensen je met deze vaatwasser van ETNA ook jaren lang (af) was plezier toe.

Met vriendelijke groet, Alice Webcare team ETNA

adwin 16-02-2020

vaatwasser inbouw

Geschreven voor: ETNA VW147BRVS

goed apparaat en keurig verpakt geleverd. Helaas twee dagen later bij plaatsing bleek wormwiel gebroken. Heb dus via nood oplossing machine geplaatst want bij div witgoed handelaren is zo een stelschroef / wiel niet te krijgen en etna was niet te bereiken

Pluspunten

• wasresultaat
  • geluid

Minpunten

Officiele reactie van Atag 17-02-2020

Beste Adwin,

Bedankt voor het plaatsen van deze review. Vervelend dat een stelschroef na het uitpakken defect was. Indien we je hier nog mee kunnen helpen? Wil je dan je naw gegevens mailen webcare@atagbenelux.com dan kijken we dit voor je na.
Alvast wel veel (af) was plezier van deze vaatwasser.
Met vriendelijke groet, Ursula
Webcare Team ETNA

Duurt Schuil 13-11-2019

Uitstekende vaatwasser

Geschreven voor: ETNA VW147BRVS

Ongeveer 3 week geleden hebben wij een nieuwe vaatwasser van ETNA geleverd gekregen, nadat wij bijna 20 (!) jaar onze vorige vaatwasser, ook van ETNA, hebben gebruikt. Tot nu toe bevalt de vaatwasser net zo goed als de oude vaatwasser en we gaan er dan ook van uit dat hij weer zo lang mee kan gaan, afgaande op de kwaliteit die ETNA levert.

Pluspunten

• Lange levensduur
  • Prettig gebruik
  • Stil in gebruik
  • Zuinig
  • Maakt goed schoon

Officiele reactie van Atag 14-11-2019

Beste Duurt,
Wat leuk om te lezen dat je zeer tevreden bent over de vaatwassers van ETNA.
Wij wensen je dan ook veel was plezier met de ETNA VW147BRVS.
Met vriendelijke groet, Alice Webcare Team ETNA