ETNA VW147BRVS

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA VW147BRVS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

J. van't Hoen 02-07-2021

Fijne vaatwasser

Geschreven voor: ETNA VW147BRVS

Prima was- en droogresultaat. Niet te duur. Voldoet aan alle verwachtingen. Kon snel geleverd worden. Keurig ingebouwd.

Pluspunten

• Wast en droogt voortreffelijk

Minpunten

• geen enkele

Officiele reactie van Atag 05-07-2021

Beste heer/mevrouw van 't Hoen,
Bedankt voor het schrijven van deze review. Fijn om te lezen dat deze vaatwasser voldoet aan uw verwachtingen en een goed was- en droogresultaat heeft.
Wij wensen u veel plezier met uw aankoop!

Ilona 21-06-2021

Een zuinige kleine vaatwasser.

Geschreven voor: ETNA VW147SRVS

Een kleine vaatwasser, zuinig in gebruik en ook het korte programma geeft als resultaat een schone vaat.

Pluspunten

• Zuinig
  • Kort programma, schone vaat

Officiele reactie van Atag 22-06-2021

Beste Ilona,
Bedankt voor deze mooie reviewscore. Goed om te lezen dat u zo tevreden bent over deze ETNA vaatwasser.
Wij wensen u veel plezier met uw aankoop!

Proefkonijntje 30-01-2021

Stil maar niet fijn in gebruik

Geschreven voor: ETNA VW147BRVS

Het is fijn om een goedkopere vaatwasser te hebben gekocht die ook zuinig is, maar mijn vorige Etna was veel fijner in gebruik. Wat mij bij deze tegenvalt is, dat de lade bij volle belading makkelijk uit de rails gaat. Zo’n volle bak moet je dan gebukt optillen en het is dan erg moeilijk om hem weer op de rails te krijgen. Daar word ik gek van. Ook blijkt sosm het zeepbakje niet te zijn opgegaan. En ook als het wel is opengegaan, zit het losse poeder er nog in als een soort steentje.

Pluspunten

• Stil
  • Voordeling
  • Zuinig?

Minpunten

• Lade uit rails
  • Zeepbakje opent niet alijtd
  • Poeder niet gebruikt in open zeepbakje...

Officiele reactie van Atag 01-02-2021

Beste heer/mevrouw,
Wat vervelend om te lezen dat uw vaatwasser niet aan uw verwachtingen voldoet. Dat vinden wij zeer spijtig.
Wanneer u uw contactgegevens wilt mailen naar webcare@atagbenelux.com willen wij graag met u meekijken.

Max 01-12-2020

fijne vaatwasser

Geschreven voor: ETNA VW147SRVS

Deze vaatwasser is een goede keuze . De mogelijkheden in programmatuur is ruim te noemen en de resultaten zijn zonder meer goed. Prijs/kwaliteitsverhouding is prima. Hij is rustig qua geluid en snel, uitgezonderd het ecoprogramma, maar dat is standaard. Daarnaast is hij solide en makkelijk te bedienen. Enige punt van kritiek: ondanks dat de deur een middenstand heeft, is de weerstand op 'halfopen' vrij slap en zou een stand met slechts een paar centimeter open een aanwinst zijn. Nu zul je de deur toch vaak in het slot moeten drukken wat lastig kan zijn tijdens het koken bijvoorbeeld.

Pluspunten

• degelijk
  • veel mogelijkheden

Minpunten

• kiepstand deur

Officiele reactie van Atag 02-12-2020

Beste Max,

Bedankt voor het plaatsen van deze uitgebreide review.
Jouw mening is ook enorm belangrijk om ons te blijven verbeteren. Onze apparatuur wordt altijd uitvoerig getest, op gebruiksgemak en kwaliteit. Alle feedback is welkom en zal ook zeker door ons worden meegenomen. De deur van de vaatwasser zal zijn afgesteld op ( de zwaarte van) het deurpaneel wat je hebt. Wellicht is daar nog wat in te veranderen/stellen?

Veel (af)was plezier gewenst.

Groet Ursula van Webcareteam ETNA

*** 22-11-2020

prijs-kwaliteit goed

Geschreven voor: ETNA VW147BRVS

Voordelige vaatwasser op het eerste oog degelijk gebouwd. Deur inclusief meubelpaneel misschien een beetje licht. Voldoende ruime keuze in programma's. Geluidsniveau is acceptabel. Het stellen van de achterste stelpoot aan de voorkant is echt een pré. Korven/lades incl. mechaniek ietwat licht uitgevoerd.

Pluspunten

• stelpoot achter
  • ruime keuze programma's

Minpunten

• lichte uitvoering korven

Officiele reactie van Atag 23-11-2020

Beste heer/mevrouw,

Vriendelijk bedankt voor uw beoordeling en fijn dat u de prijs-kwaliteit goed beoordeeld. Wij wensen u nog veel plezier met deze aankoop.

Met vriendelijke groet, Claudia
Webcareteam ETNA.

Max 19-10-2020

perfecte vaatwasser

Geschreven voor: ETNA VW147SRVS

Fijne vaatwasser voor kleiner (1 a 2 pers.) huishouden. Veel mogelijkheden en een machine waar goed over is nagedacht bij het ontwerp. Binnenwerk ziet er goed uit en is degelijk. Ondanks de vele programma's is hij goed te bedienen en bovenal stil.
Absoluut een goede aankoop ,c.q. keuze

Officiele reactie van Atag 20-10-2020

Beste Jan,

Bedankt voor deze mooie review. Fijn om te lezen dat de vaatwasser aan al je wensen voldoet. Wij wensen je veel vaatwas plezier toe.

Met vriendelijke groet, Femke
Webcareteam ETNA

Sylvester 13-09-2020

Prima kwaliteit voor mooie prijs

Geschreven voor: ETNA VW147BRVS

Ziet er mooi uit met een goede prijs kwaliteitsverhouding. Gebruiksgemak is goed en prima diversiteit aan wasprogramma's. Had hiervoor ook al een ETNA vaatwasser en daar altijd tevreden over geweest en nooit problemen, dus daarom wederom een ETNA. Prijs en het feit dat het een NL bedrijf is hebben uiteraard ook een rol gespeelt.

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit
  • gebruiksgemak

Minpunten

• geen tot nu toe

Officiele reactie van Atag 14-09-2020

Beste Sylvester, Wat fijn dat u opnieuw heeft gekozen voor ETNA. Goed om te lezen dat u tevreden bent over het gebruik van de vaatwasser en de diversiteit aan wasprogramma's. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Chantal Webcareteam ETNA

M. Dekker 03-08-2020

Top product voor een kleine keuken

Geschreven voor: ETNA VW147SRVS

Product werkt zeker naar behoren, voor een kleine huishouden is het een top product. Veel verschillende programma's en wordt super schoon..

Pluspunten

• Maakt top schoon
  • Klein huishouden, top product
  • Droogt ook goed op, geen strepen

Officiele reactie van Atag 04-08-2020

Beste M Dekker,

Wat leuk dat je de moeite neemt om je ervaringen te delen in deze mooie review, hartelijk dank hiervoor. Fijn om te lezen dat de vaatwasser zo goed bevalt.
Heel veel vaatwas plezier.

Met vriendelijke groet, Femke
Webcareteam ETNA

Peter 18-04-2020

De perfecte vervangende inbouwvaatwasser!

Geschreven voor: ETNA VW147BRVS

Deze vaatwasser in eerste instantie gekozen vanwege de aantrekkelijke aanschafprijs. Daarnaast vanwege het bedieningspaneel aan de voorzijde en dat je een keukenfrontpaneel kan plaatsen. De perfecte vervanger voor onze oude vaatwasser in onze 23 jaar oude keuken! Duidelijke installatieinstructie wordt bijgeleverd. Tevens is het grote instructieblad een sjabloon om je gaatjes voor te boren t.b.v. het bevestigen van je keukenfrontpaneel. De vaatwasser heeft leuke functies zoals het uitstellen van het wasprogramma, het toevoegen van extra droging of het selecteren van een 1/2 wasje indien de vaatwasser niet volledig vol is. Ook kan het programma in het begin gepauzeerd worden om nog extra servies aan de wasbeurt te kunnen toevoegen. Daarnaast kreeg ik na registratie op de ETNA website verlenge fabrieksgarantie tot 5 jaar na aankoop. Ik ben bijzonder tevreden over deze aankoop!!

Pluspunten

• Prijs
  • Bedieningsgemak
  • Gemakkelijk zelf te installeren

Officiele reactie van Atag 20-04-2020

Beste Peter,

Dank voor je mooie, duidelijke en uitgebreide review over de vaatwasser VW147BRVS van ETNA.
Wij wensen je met deze vaatwasser van ETNA ook jaren lang (af) was plezier toe.

Met vriendelijke groet, Alice Webcare team ETNA

Kim 27-03-2020

Klein maar fijn

Geschreven voor: ETNA VW147SRVS

Goede vaatwasser met verschillende uitgebreide programma's, tevens is er een trechter meegeleverd voor het zout. Een fijne stille afwasmachine die goed schoon maakt en, ondanks het formaat, veel ruimte heeft.

Pluspunten

• Praktische indeling
  • Vaat is blinkend schoon en relatief droog
  • Maakt bijna geen geluid
  • goede kwaliteit

Officiele reactie van Atag 30-03-2020

Beste Kim,
Bedankt voor de mooie beoordeling, het is fijn te lezen dat je zo tevreden bent over onze vaatwasser.. Wij wensen jouw veel vaatwas plezier met de VW147SRVS van ETNA.
Met vriendelijke groet, Alice Webcareteam ETNA

adwin 16-02-2020

vaatwasser inbouw

Geschreven voor: ETNA VW147BRVS

goed apparaat en keurig verpakt geleverd. Helaas twee dagen later bij plaatsing bleek wormwiel gebroken. Heb dus via nood oplossing machine geplaatst want bij div witgoed handelaren is zo een stelschroef / wiel niet te krijgen en etna was niet te bereiken

Pluspunten

• wasresultaat
  • geluid

Minpunten

• geen

Officiele reactie van Atag 17-02-2020

Beste Adwin,

Bedankt voor het plaatsen van deze review. Vervelend dat een stelschroef na het uitpakken defect was. Indien we je hier nog mee kunnen helpen? Wil je dan je naw gegevens mailen webcare@atagbenelux.com dan kijken we dit voor je na.
Alvast wel veel (af) was plezier van deze vaatwasser.
Met vriendelijke groet, Ursula
Webcare Team ETNA

Duurt Schuil 13-11-2019

Uitstekende vaatwasser

Geschreven voor: ETNA VW147BRVS

Ongeveer 3 week geleden hebben wij een nieuwe vaatwasser van ETNA geleverd gekregen, nadat wij bijna 20 (!) jaar onze vorige vaatwasser, ook van ETNA, hebben gebruikt. Tot nu toe bevalt de vaatwasser net zo goed als de oude vaatwasser en we gaan er dan ook van uit dat hij weer zo lang mee kan gaan, afgaande op de kwaliteit die ETNA levert.

Pluspunten

• Lange levensduur
  • Prettig gebruik
  • Stil in gebruik
  • Zuinig
  • Maakt goed schoon

Officiele reactie van Atag 14-11-2019

Beste Duurt,
Wat leuk om te lezen dat je zeer tevreden bent over de vaatwassers van ETNA.
Wij wensen je dan ook veel was plezier met de ETNA VW147BRVS.
Met vriendelijke groet, Alice Webcare Team ETNA