Siemens SN736X03ME - Reviews

tile-Max. belading
14 couverts maximale belading
Geluidsniveau
44 dB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 10 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens SN736X03ME op Kieskeurig.nl.

knots 14-06-2017

lekker ruim

Geschreven voor: Siemens SN736X03ME

Lekker ruim door de besteklade. Rekjes kun je goed verstellen om dingen vast te zetten etc. Niet al te veel geluid. We hebben hem net dus kan niets zeggen over de kwaliteit op termijn. Fingers crossed :)

Pluspunten

• ruimte
  • indeling reksjes
  • 1 uurs programma

Minpunten

• geen tot nu toe

Mark 15-05-2017

Zeer compleet, top product

Geschreven voor: Siemens SN736X03ME

Zeer mooi vaatwasser, we hebben hem zelf in gebouwd, maar alles was duidelijk om schreven en netjes verpakt.
Nu we er een paar keer mee hebben gedraaid, merken we heel goed het verschil.
- lekker stil
- duidelijk te zien en te horen wanneer hij klaar is met draaien
- mooie bediening
- handige inrichting.

Wij zijn er heel erg blij mee.

• Handige indeling
  • goede instructie om zelf te plaatsen
  • Handig het blauwe licht aan de buiten zijde
  • mooie bediening

Toya805 23-09-2018

Onze beste keuze

Geschreven voor: Siemens SN736X03ME

Dit is een rectificatie op mijn review onder de naam Toya. Bij het invoeren van de aanbeveling is iets fout gegaan. Ik beveel deze machine WEL aan.Na goede reviews en vroegere positieve ervaringen met Siemens voor deze vaatwasser gekozen. Deze stille machine heeft ruime doordachte programmakeuzes,de besteklade is een uitkomst, beladen is makkelijk en de vaat, ook kunststof, komt er droog en schoon uit.

Toya 22-09-2018

Onze beste keuze

Geschreven voor: Siemens SN736X03ME

Na reviews en vroegere positieve ervaringen met Siemens voor deze vaatwasser gekozen. Deze stille machine heeft een ruime doordachte programmakeuzes,de besteklade is een uitkomst, beladen is makkelijk en de vaat, ook kunststof, komt er droog en schoon uit.

Peter de Fietser 06-08-2018

Prima vaatwasser

Geschreven voor: Siemens SN736X03ME

Overgestapt op Siemens in verband met aanschaf nieuwe keuken. Aangenaam verrast door de zeer efficiënte indelingsmogelijkheden. Diverse programma's geprobeerd met uitstekend resultaat. Ook kunststof voorwerpen komen er bij inschakeling van extra droogcapaciteit keurig en droog uit. Het korte programma van een uur is een uitkomst.

Eleveld 28-06-2018

Uitstekend apparaat

Geschreven voor: Siemens SN736X03ME

Dit is een uitstekende vaatwasser. Stil, snel genoeg, en alles zeer goed schoon. Alleen het drogen van kunststof artikelen is minder goed, maar dat geldt volgens mij voor alle vaatwassers. Het inbouwen was relatief eenvoudig met name door het filmpje dat alle stappen uitlegt. Het filmpje kun je zien door de qr code in de handleiding te scannen met je smartphone. Tot nu toe zeer tevreden!

jwtdevries 18-06-2018

Fijne wasmachine met veel opbergruimte

Geschreven voor: Siemens SN736X03ME

Hebben vorige maand gekocht. Al helemaal blij mee. Is heel stil tijdens het draaien en kan goed zien door de indicator wanneer hij klaar is.

Syffie 08-05-2018

heerlijk bijna stille vaatwasser

Geschreven voor: Siemens SN736X03ME

Ik heb dit product nu een maand maar hij voldoet prima de besteklade is erg handig zo kun je veel kwijt in een keer. En omdat hij niet veel herrie maakt ook handig om aan te zetten als de kinderen op bed liggen.

Rob van Summeren 01-04-2018

Vaatwasser

Geschreven voor: Siemens SN736X03ME

De vaatwasser is perfect. Door de bestek lade aan de bovenkant heb je meer ruimte voor de rest van de vaat, over de andere 2 lades. Hij wast en droogt fantastisch en maakt goed schoon. Door het blauwe lampje aan de onderkant weet je precies wanneer hij klaar is

Pluspunten

• Bestek lade
  • Maakt goed schoon en droogt goed

Hans K 22-01-2018

goede vaatwasser

Geschreven voor: Siemens SN736X03ME

wij hebben deze machine vorige week gekocht na 20jaar de vorige Siemens te hebben gebruikt.alleen als de extra je droogtijd gebruikt ruik je een rubber lucht.

Olga1 08-12-2017

Weg afwas

Geschreven voor: Siemens SN736X03ME

Na weer een half jaar met de hand te hebben afgewassen lekker alles weer in vaatwasser stoppen.
Heerlijk geluidloos apparaat

mowo24 27-11-2017

geweldig

Geschreven voor: Siemens SN736X03ME

Nu een maand in gebruik en helemaal tevreden. Maakt goed schoon, makkelijk in gebruik, besteklade geweldig. Ook de indeling van de andere lades zijn ideaal en kan veel meer in dan in mijn vorige vaatwasser. Heel stil ook.

Ed2017 31-08-2017

Boven verwachting !

Geschreven voor: Siemens SN736X03ME

We hadden hoge verwachtingen en hebben daarom gekozen voor een goed aangeschreven merk. De verwachtingen worden echter overstegen ! Het wasresultaat is fantastisch, het geluidsniveau zo laag dat het maar goed is dat er een lampje ingebouwd zit welke aangeeft of de machine al klaar is en de extra ruimte door de toegevoegde besteklade en de in hoogte verstelbare korven zorgen wat ons betreft voor de beste beoordeling !

Streetman 12-08-2017

Goed wasresultaat

Geschreven voor: Siemens SN736X03ME

Goed wasresultaat, makkelijke installatie en ruime keuze aan programma's. Besteklade is ideaal. De prijs wat aan de hoge kant. Maar je krijgt er ook wat voor!

Pluspunten

• installatie
  • besteklade
  • wasresultaat

SdC 26-07-2017

vaatwasser Siemens SN736X03ME

Geschreven voor: Siemens SN736X03ME

fijne vaatwasser. Na maanden geen vaatwasser te hebben gehad, zijn we erg blij met deze stille vaatwasser, met ecostand en timer. Ook het snelprogramma van een uur is zeer prettig op feestjes

Pluspunten

• ecostand
  • snelprogramma
  • timer

Minpunten

• bestek lade

Raimond 25-07-2017

inbouwvaatwasser

Geschreven voor: Siemens SN736X03ME

Wederom voor onze nieuwe keuken voor deze vaatwasser gekozen.
Fijn bedieningspaneel.
Overzichtelijke programma's.
Er blijft geen waas of bubbels na ,dus er word heel goed nagespoeld.
Lampje op de grond geeft aan als het apparaat nog draait.
Erg handig!

Pluspunten

• lampje op de grond
  • spoelt goed na
  • maakt weinig geluid
  • kort programma

Jolanda 25-07-2017

Doet goed zijn werk

Geschreven voor: Siemens SN736X03ME

Ben super blij met deze Siemens, hebben de vaatwasser net 1 dag en uiteraard direct zijn werk laten doen. Alles glanst en is goed schoon. Verschillende programma's tot je beschikking. Het is alleen jammer dat door de besteklade grote glazen niet passen in het bovenste rek

• Verschillende programma's
  • genoeg plek voor vaatwerk

Minpunten

• Door besteklade passen grote glazen niet

Hooiveld 30-06-2017

Stil, schoon en droog

Geschreven voor: Siemens SN736X03ME

Sinds 3 weken de nieuwe inbouw vaatwasser in huis. Buiten het feit dat de montage meer dan eenvoudig was heb ik nog niet eerder zo'n schone vaat gehad. De bovenlade voor het bestek is super handig en omdat je geen bestekmand meer hebt heb je op de onderste korf veel meer ruimte voor de borden en pannen.
De indicator dat de machine is een aanwinst omdat je af en toe twijfelt of de machine wel aan het werk is :). Kortom, een zeer fijne machine en Siemens maakt bij mij wederom zijn kwaliteit waar. Een topper!!

Dirk 26-06-2017

Handige indeling

Geschreven voor: Siemens SN736X03ME

Vrijdag de nieuwe vaatwasser ontvangen (snelle levering via Coolblue) uiteindelijk gekeken naar een Bosch of Siemens (broertjes van elkaar). Vorige vaatwasser was een Bosch en heeft het 18 jaar zonder problemen gedaan en op dit moment met de cashback actie kwam deze Siemens met de door ons gewenste indeling er het meest gunstig uit.
Indeling is ook super met een besteklade boven en met een ruime lade voor grote borden onderin. De machine heeft veel praktische programma's en is ook stil.
Nu hopen dat hij het net zo lang volhoudt als zijn voorganger!

Pluspunten

• handige indeling
  • stil
  • praktische programma's

Andre 22-06-2017

Perfect schoon

Geschreven voor: Siemens SN736X03ME

Siemens is mijn huismerk. Ik ben in het bezit van divers (inbouw) apparatuur van Siemens. Zodra een huishoudelijk apparaat vervangen moet worden ga ik over op Siemens. Perfecte kwaliteit, mooi design en prima prijs kwaliteit

Pluspunten

• schone vaat
  • stil
  • gebruiksvriendelijk