Bauknecht BIO 3T333 DELM

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bauknecht BIO 3T333 DELM op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

Wezeman 09-12-2020

Geen echte Bauknecht zei monteur.

Geschreven voor: Bauknecht BIO 3T333 DELM

Heel mooie machine. Heel stil en veel programma's. En goede reviews.
Maar na drie keer een storing, waarbij eigenlijk geen oorzaak was te vinden waarom de vaatwasser helemaal niets deed. (Stekker andersom in stopcontact).
Na twee jaar roest plekje binnen bij de deur. Nu na dik 3 jaar meer roest, rondom zout-reservoir op de RVS-bodem. Hoezo RoestVrijStaal?
En nu na een half minuut draaien, slaat de aardlekschakelaar eruit. Ik koop een andere.

Pluspunten

• Leek mooi.

Minpunten

• Storingen
  • Roest, na twee jaar en meer na 3 jaar.

Rene 16-11-2017

Snel geleverd, perfect geinstalleerd, top service.

Geschreven voor: Bauknecht BIO 3T333 DELM

Je vaatwasser is defect, de ongewassen vaat stapelt zich en eindelijk beslis je dan om 21:00u 's avonds dat het tijd is voor een nieuwe vaatwasmachine. Ik had nog niet eerder gehoord van Bemmel & Kroon maar de gebruikersreviews waren uitstekend. En terecht!

Bestelling voor 22:00 is volgende dag geleverd, dus we waren op tijd. Heel fijn dat de optie tot het installeren wordt geboden want een vriend van mij was er een halve dag mee bezig. Plus het oude apparaat wordt kosteloos meegenomen. Ik ontvang enkele minuten na het plaatsen van de bestelling een telefoontje dat het model Bauknecht GSXPX384A3 niet meer wordt geleverd. Ik krijg kosteloos het opvolger model BIO3T333DELM.

We maken een afspraak voor de installatie, één werkdag later. De communicatie over het tijdstip is goed: eerst een tijdsvak, dan specifieker en tenslotte een telefoontje van de monteur als hij over een kwartiertje komt.

Snelle verwijdering en installatie van de oude en nieuwe vaatwasser. De plank onderin de keuken is zodanig gemonteerd dat de oven-fornuis combinatie eigenlijk naar voren moet worden geplaatst, maar de monteur komt met een alternatief: een incisie in de plant op een plek waar deze niet opvalt. Met drie kwartier is hij klaar en geeft hij uitleg over de programma's en tips voor langdurig gebruik.

De levering en installatie van de vaatwasser was uiteindelijk net zo makkelijk als online een boek bestellen: snelle levering, duidelijk communicatie, scherp tarief, prima service. Omdat het een groot apparaat is dat geïntegreerd is in mijn keuken verwacht ik gedoe en moeilijkheden, maar het hele proces is naar volle tevredenheid verlopen. Ik raad Bemmel & Kroon van harte aan.

De vaatwasser zelf werkt uitstekend: stil, heel veel ruimte. Heel fijn is die besteklade bovenin; het bestek wordt beter schoon en onderin heb ik nu meer ruimte.

Al met al een perfecte aankoop!

Pluspunten

• Prijs
  • Snelheid
  • Communicatie vanuit leverancier en installateur
  • Flexibiliteit bij niet-leverbaar product
  • Klantvriendelijk

Marinke 15-06-2017

Goed schoon en droog zonder stoom, veel programma's

Geschreven voor: Bauknecht BIO 3T333 DELM

Ik heb voor Bauknecht gekozen omdat het een betrouwbaar merk is en een goede kwaliteit maakt. Deze vaatwasser is zuinig en heeft ook fijne korte programma;s die zelfs goed drogen. Ik heb veel plastic spulletjes en dit komt er goed droog uit. De rekken zijn verstelbaar in hoogte zodat hij heel flexibel is. Het voelt allemaal heel degelijk aan, en de rails lopen lekker soepel

Pluspunten

• veel programma's
  • snel droog en schoon
  • fllexibele indeling
  • Economisch in gebruik

Bart 15-05-2017

Variabele indeling, veel verschillende programma's

Fluisterstille vaatwasser.
Veel verschillende programma's waaronder een goede eco-modus die je prima 's-nachts kunt laten draaien.
Energiezuinig, mogelijkheid om een rek te laten zakken zodat er grot glazen inkunnen.
Extra krachtige sproeier onderin voor vuile ovenschalen.

Pluspunten

• Fluisterstil
  • Veel programma's

Fam. Vrenssen 21-01-2017

Top service levering vaatwasser!

Geschreven voor: Bauknecht BIO 3T333 DELM

Super apparaat! Goede service bij Bemmel & Kroon via de website.
je hoort hem bijna niet, heel fijn!
Fijne indeling. Ff wennen aan besteklade maar nu eigenlijk wel heel fijn!
Alles volgens afspraak geleverd.
Heel blij mee!

Pluspunten

• beste prijs
  • Stil
  • goede service
  • ruim