Bosch Serie 6 SMV53L30EU - Reviews

tile-Max. belading
12 couverts maximale belading
Geluidsniveau
48 dB

Beoordeling op basis van 6 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Tevreden 28-08-2016 Product paar dagen in bezit

Tevreden

Sinds 2 dagen in t bezit van deze machine. Makkelijk programma met veel mogelijkheden. Goede ruime praktische manden waar je alles kwijt kunt. Het ecoprogramma duurt wel lang maar dat is voor de nacht geen probleem. Het korte programma is ook prima. Niet alles is dan droog maar dat lijkt me normaal. 49 dcb vind ik niet echt geluidsarm, maar ok. Ik vind het een prima machine voor dit geld! Tevreden dus!!

Pluspunten

• Veel ruimte
  • Veel mogelijkheden

Minpunten

• Geluidsarm?

hans 1955 27-08-2016

Droogdoeken gevraagd!

We hebben de machine nu een week. Hij maakt alles goed schoon, maar het droogresultaat is slecht. Borden zijn ongeveer droog, maar in de bodem van alle kopjes en glazen e.d. staat nog water. Opmerkelijk is dat de hele machine van binnen nog druipnat is; de deur, de wanden en de bodem. We hebben de machine nu ingesteld op "intensief drogen" maar dat heeft geen merkbaar effect, we moeten alles wat er uit komt nog afdrogen met een droogdoek. Doordat alles in het bovenste rek nog zo nat is wordt alles in het onderste rek weer nat van het druipwater als je de machine leeg haalt. Ook vraag ik me af of je de machine zelf niet moet afdrogen om schimmelvorming te voorkomen.
We waren het niet zo gewend, want we hebben al diverse afwasmachines van Bosch gehad. Deze droogden aanmerkelijk beter (uitgezonderd plastic spullen natuurlijk).
Mogelijk mankeert er wat aan dit exemplaar, maar er zijn geen foutmeldingen.

Brom198 02-08-2016

Super resultaten voor lage prijs

Was- en droogresultaat zijn naar verwachting super goed. Voldoende programma's en makkelijke bediening. Infolight is heel eenvoudige maar zeer handige functie. Er kan heel veel in de korven. De bestekmand heeft geen vaste plek waardoor en dat geeft flexibiliteit.

corrector 30-06-2016

beste koop

we hebben deze vaatwasser nu 12 dagen en het is alleen maar wat ik van een Bosch vaatwasser verwacht degelijke machine en alle functies die er op zitten werken prima vooral het eco programma droogt uitstekend met wel de juiste glansmiddel dosering,ben nog niks negatiefs tegengekomen,

ApvdL 15-05-2016

Prima vaatwasser

Keuze voor dit product was gemakkelijk omdat schoonmoeder er een heeft en zij is tevreden. Voor schoon en droog resultaat wil ik nog geen goed geven omdat het apparaat pas enkele weken in gebruik is, beste test is na Kerstmis, dan hebben we echt vuile vaat. Wellicht mag ik dan nog een keer een beoordeling schrijven.

pmesselink 23-04-2016

fijne vaatwasser

Fijne vaatwasser. Eenvoudige bediening en voldoende ruimte. Hij is stil genoeg voor ons.
Altijd een schone vaat gehad.