Miele G 6670 SCVi - Reviews

tile-Max. belading
14 couverts maximale belading
Geluidsniveau
41 dB

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

P. Schouten 28-02-2017 Product paar maanden in bezit

Zeer geluidarme machine met handige opties

Wederom een Miele gekozen. De zeer lage geluidproductie tijdens bedrijf geeft de doorslag gezien de plaatsing in de huiskamerkeuken. Handig bedieningspaneel aan bovenrand (inbouwmachine met blinde voorplaat) en nu wordt zelfs automatisch de deur voor je geopend.
Besteklade is geordend en de middelgeul kan worden verlaagt voor grotere keukenattributen.
Ook wegschuivende besteklade is handig voor hoge objecten. Al met al heeft Miele weer grondig nagedacht over het gebruiksgemak. Vraag naar de inruilmogelijkheden die Miele biedt inzake coulanceregeling daarmee koopt men deze machine al voor rond de 930 euro.

Pluspunten

• geluidarm
  • handige indelingsmogelijkheden
  • 3500 wasbeurten met gemak

Minpunten

• Pittig geprijsd

PHO 04-08-2017 Product paar weken in bezit

Geweldige machine!

In één woord: Geweldig. ruime indeling, stil, degelijk, eenvoudige bediening. en het belangrijkste: Alles is schoon en droog!

C. van der Loo 11-05-2017 Product paar weken in bezit

Geruisloze, energiezuinige vaatwasser met handige indeling.

Een perfecte vaatwasser met een minimaal geluid en een handige indeling met een besteklade die in hoogte verstelbaar is. Hierdoor kan je ook grote lepels of een garde in de besteklade plaatsen. De vaatwasser opent zichzelf als hij klaar is waardoor de vaat erg droog is. Onderin kan je grote wijnglazen vastzetten in een daarvoor bestemd rekje.