Miele G 2834 SCi

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Miele G 2834 SCi op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

raverke95 07-07-2009
Geschreven voor: Miele G 2834 SCi

Sinds een dik half jaar in het bezit van deze vaatwasser. Het is een prachtig en superdegelijk uitziende machine met oneindig veel mogelijkheden. Praktisch met bvb het zoutreservoir in de deur. Ook suuuuuperstil. Wij hebben een open keuken en als we 's avonds tv kijken en de machine draait horen we die machine zelfs niet meer. En geloof me hij staat op geen 5 meter achter ons. Gelukkig dat er een zoemer opstaat die verwittigd wanneer de vaat gedaan is. (Trouwens instelbaar dat hij gedurende de nacht veel stiller signaal geeft dan bvb overdag. Toch handig als je slaapkamer net boven de keuken is en je vaak snachts afwast).
Droogresultaat is eveneens subliem. Als je alles zodanig plaatst dat er geen holle ruimtes volledig horizontaal staan waar wel enkele hoeveelheden water in blijven staan is er na afloop van het programma geen druppel water meer merkbaar in de spoelruimte en op de vaat.
Enige minpunt: je moet alles zeer ordelijk stapelen. Het vuilste onderaan en vrij propere dingen eventueel hoger. Echt aangekoekte dingen best eerst even afspoelen onder de kraan, want proper is het niet. Voor zo'n dure machine mocht dit in mijn ogen toch wel beter kunnen. Je went er wel aan, maar soms bij een overvol toestel is het wel vloeken als sommige delen van de vaat nog vuil zijn. Heb in een vorig leven eens de vorige generatie gebruikt van Miele en daar was het afwasresultaat stukken beter. Ook met verschrikkelijk vuile vaat.