Siemens SX878D16PE - Reviews

tile-Max. belading
12 couverts maximale belading
Geluidsniveau
41 dB

Beoordeling op basis van 5 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Karin en hennie 15-06-2017

Zie me is

Prachtig apparaat. Te luxe maar nu we hem hebben geniet ik volop van de luxe. Goed in te delen. Bijna geruisloos.

Bart van 09-03-2017 Product paar weken in bezit

Top vaatwasser

Super apparaat mega geruisloos en die gelagerde lades zijn top ook hoge wijnglazen kunnen er makkelijk in

Pluspunten

• lades
  • geruisloos
  • lampje

mamoreus 11-09-2016

Zeer ruim met veel indelingsmogelijkheden

Ik heb dit product nu een week in gebruik. Voor het eerst een Siemsens gekocht, ik wil nu al nooit meer iets anders. Wat een ruimte en flexibele indelingsmogelijkheden. Fijn die extra gadget die goed communiceert met de app op je mobiele telefoon. En nooit meer te vroeg de klep openen als het programma nog net niet klaar is, de handige timer die op de vloer geprojecteerd wordt is heel handig. Het apparaat is ook heel stil, stiller dan ik had verwacht.

Monsaba 25-07-2016

Zeer flexibel

Net op het moment dat we de hele vaat niet kwijt denken te krijgen, ontdekken we meer en onderdeel dat inklapbaar of verschuifbaar is. Super praktisch. De vaat is toen nu toe altijd schoon en droog uit deze vaatwasser gekomen.

wim van Mameren 19-03-2016

heel veel mogelijkheden, zelfs WiFi

Alle mogelijkheden, die je je kunt wensen, zitten in dit apparaat. Je kunt hem zelfs met je smartphone, I-Phone en Android, bedienen en de voortgang van het programma volgen. Bovendien doet die zijn werk heel stilletjes. Handig is de binnenverlichting.
Om de deur te openen kun je eraan trekken, maar je kunt ook zachtjes tegen de deur duwen.