Siemens SR64E004EU - Reviews

Type
volledig ingebouwd
Maximale belading
9 couverts

Beoordeling op basis van 5 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Marianne 04-02-2017 Product paar weken in bezit

Zeer gebruiksvriendelijke machine

Het grote verschil met de vorige machine is dat de vaat, nadat het eindsignaal geklonken heeft, ECHT direct de kast in kan. Daarnaast ook nog zeer makkelijk in gebruik en belangrijk: een erg goed wasresultaat.Een aanrader!

Pluspunten

• De afwas kan na het eindsignaal direct de kast in.
  • Erg goed wasresultaat

pjisonline 28-01-2017

Niet zo stil

Sinds vandaag heb ik deze vaatwasser in bezit. Hiervoor had ik een Atag vaatwasser van meer dan 11 jaar oud. Een aantal dingen vielen me op: de Siemens vaatwasser heeft geen isolatie materiaal boven, voor en achter de machine. Dat had de Atag wel. Je merkt dan ook dat de Siemens veel luider is. Jammer, dat had makkelijk opgelost kunnen worden door envoudig wat isolatie materiaal aan te brengen. De ruimte is er wel voor. Verder is de deurveer te strak afgesteld en ik kan nergens vinden hoe je dit aan kunt passen. Het interieur vind ik, vergeleken bij de Atag veel minder degelijk. Ik ben benieuwd hoe lang deze mee zal gaan. Verder doet hij het prima en is eenvoudig in de bediening.
Oorspronkelijk gepost op bsh-siemens

Leendert 30-12-2016 Product paar maanden in bezit

Vaatwasser 45cm

Een goede keus. De vaatwasser is stil, stiller dan zijn voorganger, ook een Siemens, Er kan meer in door slimmere indeling, de extra rekken zijn handig. Een min punt is, dat we nog niet ontdekt hebben hoe we de vaat net zo droog kunnen krijgen als in haar voorganger. We hoever niet na te drogen als we machine een poosje open laten staan voordat we uitruimen.

Pluspunten

• Er kan veel vaat in
  • Handige rekjes

Minpunten

• Kan droger

F. Roossien 10-09-2016 Product paar dagen in bezit

Goede indeling voor de vaat

Als deze vaatwasser net zo lang meegaat als de vorige van Siemens ben ik dik tevreden. Het is ook prettig dat de bovenkorf hoger of lager kan.

Pluspunten

• geruisloos
  • halve programma's

van der Giessen 08-12-2015

Geweldig handig in gebruik

Werkt prima en is erg gemakkelijk in het gebruik.
Zou bij vervanging zeker weer eenzelfde aanschaffen want hij maakt zo weinig lawaai dat je amper hoort dat hij werkt
Oorspronkelijk gepost op bsh-siemens