Bosch Serie 6 SPV69T80EU - Reviews

tile-Max. belading
10 couverts maximale belading
Geluidsniveau
44 dB

Beoordeling op basis van 2 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

André H. Hofman 24-12-2016

Trouwe bondgenoten

Daar onze oude Bosch vaatwasser sinds maart 1999 zonder problemen of reparaties trouw dienst heeft gedaan, hebben mijn vrouw en ik in de afgelopen 12 maanden 4 Bosch aankopen verricht. Een wasmachine, wasdroger, toaster en als laatste in deze serie op 22-12-2016 een nieuwe vaatwasser.

Ondanks dat de oude vaatwasser dus nog steeds werkte, vonden wij het toch tijd voor een nieuwe vanwege het huidige veel zuinigere water- en energieverbruik. Tevens is deze nieuwe vaatwasser veel stiller bij gebruik en dat is met een open keuken toch wel zo prettig!

Wij hebben er goed vertrouwen in dat deze nieuwe vaatwasser ons net zo trouw dienst gaat doen als onze oude, en dat hopen wij ook voor onze andere Bosch producten!

Pluspunten

• Zuinig waterverbruik
  • Zuinig energieverbruik
  • Zeer stil in bedrijf.
  • Overzichtelijk en handige programmatoetsen

Arran 18-11-2016

Fantastische vaatwasser!

Deze Bosch vaatwasser vervangt onze vorige die zo'n 13 jaar dienst heeft gedaan. Deze is veel moderner, heeft een betere indeling, meer programma's en dus veel meer mogelijkheden. In- en uitruimen is een makkie, mede dankzij de superhandige bestekla. En: hij is muisstil!
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.nl