Bosch Serie 6 SPV69T80EU

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 6 SPV69T80EU op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

André H. Hofman 24-12-2016

Trouwe bondgenoten

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SPV69T80EU

Daar onze oude Bosch vaatwasser sinds maart 1999 zonder problemen of reparaties trouw dienst heeft gedaan, hebben mijn vrouw en ik in de afgelopen 12 maanden 4 Bosch aankopen verricht. Een wasmachine, wasdroger, toaster en als laatste in deze serie op 22-12-2016 een nieuwe vaatwasser.

Ondanks dat de oude vaatwasser dus nog steeds werkte, vonden wij het toch tijd voor een nieuwe vanwege het huidige veel zuinigere water- en energieverbruik. Tevens is deze nieuwe vaatwasser veel stiller bij gebruik en dat is met een open keuken toch wel zo prettig!

Wij hebben er goed vertrouwen in dat deze nieuwe vaatwasser ons net zo trouw dienst gaat doen als onze oude, en dat hopen wij ook voor onze andere Bosch producten!

Pluspunten

• Zuinig waterverbruik
  • Zuinig energieverbruik
  • Zeer stil in bedrijf.
  • Overzichtelijk en handige programmatoetsen