Bosch SMV93M30NL - Reviews

Type
volledig ingebouwd
Maximale belading
13 couverts

Beoordeling op basis van 31 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Rob Veneman 24-03-2017 Product paar weken in bezit

Vaatwasser

Net een nieuwe keuken met deze prachtige machine erin. Hij is ruim van opzet en praktisch in te pakken. Is erg stil en makkelijk te bedienen. Duurzaamheid is nog niets over te zeggen.

Pluspunten

• Ruim
  • Praktisch in gericht

Martine 15-03-2017 Product paar weken in bezit

zuinig, stil en schoon

* Makkelijk te bedienen.
* niet te veel maar zeker ook niet te weinig functies.
* stil
* zuinig
* tijdindicator
* timerfunctie
* mogelijkheid voor een (minder zuinig) snel programma. makkelijk tijdens een feestje of etentje waarbij je veel afwas te verwerken hebt.

Pluspunten

• timerfunctie
  • tijdindicator

Miad 26-02-2017 Product paar weken in bezit

Geweldige vaatwasser!

Heel gebruiksvriendelijke vaatwasser. Geruisloos. Je hoort echt niet dat hij aanstaat. Echt een pluspunt! Zeker een aanrader voor iedereen die een nieuwe vaatwasser zoekt.

Pluspunten

• geruisloos
  • zuinig
  • makkelijk in te ruimen
  • kort programma

Groot 06-02-2017 Product paar dagen in bezit

Gemakkelijke bediening,schone vaat

Gemakkelijk instelling van het programma , veilig voor kinderen met de kinderbeveiliging ,zelf kaasresten worden goed verwijderd .Ook is het programma goed te volgen via het informatiescherm

AB 29-12-2016 Product paar weken in bezit

Gebruiksvriendelijk, stil, maakt goed schoon, leuke details

Een hele fijne vaatwasser die nauwelijks te horen is als je op de bank zit en daarnaast bevalt het lampje welke op de vloer schijnt met de teller hoelang het programma nog duurt erg goed. Dit vind ik persoonlijk heel stijlvol. Ook extra element voor wijnglazen in de vaatwasser is er handig.

Pluspunten

• geluid
  • aftellen via een lampje
  • schoon

Minpunten

• niet altijd volledig droog bij uitruimen

Vaatwasser 06-12-2016 Product paar dagen in bezit

Superstille vaatwasser

Ik beb voor Bosch gekozen omdat mijn vorige losse vaatwasser prima beviel, deze is nog veel stiller en met het eco programma ook nog veel duurzamer. Ik ben dus super blij met deze vaatwasser die ook nog op hoogte is ingebouwd, geen bukwerk meer !!!

Pluspunten

• Ecoprogramma
  • Kijkhoogte

omerakoz 29-11-2016

perfect dishwasher

very silent and the result is crystal clear dishes and glasses. I am more than happy to buy this product.

Bart 12-10-2016

Stil en zuinig en mooie grondprojectie

Alles perfect maar de boven korf ongemakkelijk, normale hoge glazen vallen om, bij de oude Bosch zat hier een kunststof leunrand en deze missen we enorm

Annet 25-09-2016 Product paar weken in bezit

Fluisterstil, superschoon en droog gebruiksvriendelijk

Topproduct. Als ik toch iets moet noemen is de duur van het ecoprogrammaantal wel lang maar daar heb je dan minder energie voor nodig!

• Resultaat
  • Duurprojectie op vloer
  • Wijnglazenrekje

Minpunten

• Duur van ecoprogramma

S. Erades 13-09-2016 Product paar weken in bezit

zeer stille vaatwasser

Zeer stil en levert schone vaat af.
Het indicatielampje op de vloer is heel handig.
Het is zeker een aanrader!

Peter van der Velden 05-09-2016 Product paar weken in bezit

fantastisch apparaat met licht indicatie op de vloer

mooie design spoelmachine, fluisterstil en met veel binnen ruimte. Mooi wijnglas spoelhouder en absoluut benoembaar de tijdsindicatie dia aan de onderkant die op de vloer komt te staan, kortom 1 van de 5 nieuwe BOSCH apparaten in onze nieuwe keuken

Pluspunten

• tijds indicatie op vloer
  • veel mogelijkheden

Rien Noordman 08-08-2016

exclusieve inbouw afwasautomaat

bijna geluidloze machine, met veel capaciteit
leuk detail: het programma wordt weergegeven op de vloer via verlichting
( goed zichtbaar op een laminaatvloer)

Tineke Grooteman 04-08-2016 Product paar dagen in bezit

vaat wasser

het is een zeer geruisloze vaatwasser hij is ook zuinig met het energie zeer handig tijden de was beurt dat het op de grond is af te lezen hoe lang hij nog duurt vind ik zeer handig is goed over nagedacht

Niekie31 03-08-2016

Schoon, droog maar lange wastijd

Dit is mijn eerste vaatwasser, en ben redelijk tevreden. De vaat komt er schoon en droog uit en het inladen is heel praktisch. Had 'm gekozen vanwege de halve belading die erop zou zitten vlgs de verkoper, maar helaas. Er zit wel een knop variospeed op. Het apparaat geeft ook meer lawaai dan de recensies schreven en de wasprogramma''s duren langer dan ik had verwacht.
Maar over het algemeen ben ik best tevreden

rene 21-07-2016 Product paar dagen in bezit

prima machine

Ik ben erg tevreden over de machine. In ons derde koophuis wederom gekozen voor Bosch vanwege de service en mogelijkheden.

Ard66 19-07-2016

Schoon!

In ons nieuwe huis stond een vaatwasser die het redelijk deed. Na 2 reparaties vonden we het echter nodig het ding te vervangen, temeer daar glazen er gemiddeld net zo vies uitkwamen als dat ze erin gingen.
Dat hadden we eerder moeten doen. De Bosch is goed in te stellen, gemakkelijk in te richten, het eco programma maakt ook vette dingen goed schoon. Kortom: echt een aanrader.

De bijgeleverde wijnglazenhouder is meer een gimmick. We zien geen verschil in resultaat, terwijl het ding enorm veel ruimte in beslag neemt. Dat is dan ook het enige minpuntje dat we kunnen noemen. Snel opgelost: niet meer gebruiken.

Albert van Rossum 17-07-2016 Product paar weken in bezit

ultra moderne duurzame vaatwasser

De vaatwasser Bosch SMV93M30NL is een prachtige ultramoderne vaatwasser die bovendien heel duurzaam is. Veel praktische programma's en opties en indeling van de lades. Wij zijn er heel content mee.

peter 27-06-2016

zeer tevreden met Bosch vaatwasmachine

Wij zijn zeer tevreden met onze nieuwe vaatwasmachine. We heb de machine zelf ingebouw en hierover is door Bosch zeer goed nagedacht. Een zeer duidelijke handleiding is meegeleverd en en de machine is zeer gebruiksvriendelijk te monteren. Klasse.
De machine is heel stil en groot bedieningsgemak. Een ruime goed doordachte indeling voor de vaat.

Mw vd Kroon 24-06-2016 Product paar dagen in bezit

Bosch vaatwasser

Ik gebruik reeds jaren een Bosch vaatwasser. Nu met de nieuwe keuken een nieuw exemplaar. De indeling lijkt gelijk, maar toch is het even wennen met het inruimen.
De mogelijkheden zoals wasprogramma's, instellen tijd zijn erg praktisch en uitgebreid.
Extra en erg mooi is de tijd en programma inschakeling verlicht op de vloer. Hier zie hoe lang het programma nog draait. Een luxe, maar erg handig.
Ik hoop nog jaren plezier te hebben van mijn nieuwe Bosch

thijsnijhof76 10-05-2016

Enorme vooruitgang!

Deze vaatwasser wast perfect schoon. De vaat komt droog uit de vaatwasser en in combinatie met een laag energieverbruik en zeer weinig geluid is dit de beste combinatie voor ons. Het gebruiksgemak is top.