Bosch SMV99M40NL - Reviews

tile-Max. belading
14 couverts maximale belading
Geluidsniveau
44 dB

Beoordeling op basis van 21 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

8,9

de wolf 07-07-2016 Product paar dagen in bezit

moderne stille wasmachine met goed wasresultaat

fijne machine, met goed menu, stil, fraai vormgegeven display geprojecteerd op de grond. wasresultaat is erg goed, ook bij gebruik van weinig wasmiddel.

WG Braakhekke 15-04-2017

Machine perfect. Assesoires overbodig

Ik heb alleen nog het standaardprogramma gebruikt. Dat werkt beter dan onze vorige vaatwasser (ook Bosch). Laat geen resten achter, droogt goed. Wat wil je nog meer? Beladingscomfort is gelijk. Heb de besteklade verwijderd. Evenals het onding waarmee je 4 wijnglazen kunt wassen. Zonde van geld, energie en water. Als je glazen zo kostbaar zijn was ze dan met de hand af, in plaats van de halve vaatwasser er mee te vullen.

Peters 10-04-2017 Product paar weken in bezit

Droog!

Zeer fijne, ruime vaatwasser waarbij alle rekjes instelbaar en inklapbaar zijn! Voor mij was het belangrijkste dat al het kinderservies (plastic bakjes, melamine servies, etc) DROOG uit de vaatwasser zou komen en ik ben zeer tevreden met het resultaat! Het programmalampje wat op de vloer aangeeft hoe lang de vaatwasser nog in werking is is tevens zeer handig. Het geluidssignaal wat de vaatwasser geeft zodra deze klaar is is gelukkig niet extreem luidt. Je zal er 'snachts niet wakker van worden wat ik van mijn vorige vaatwasser wel werd.

Pluspunten

• Droogt goed!
  • Verstelbare en inklapbare rekjes

De Bruin 05-03-2017 Product paar weken in bezit

Prettige indeling, wel gek tikje

Vaatwasser heeft een prettige indeling en veel mogelijkheden. Is erg stil, maar heeft een gek tikje. Dit heeft niet te maken met de ronddraaiende bladen, want dat is allemaal gecheckt.

Ivo 16-02-2017 Product paar weken in bezit

Vaatwasser met veel mogelijkheden

Sinds enkele weken hebben we deze nieuwe vaatwasser. Hij heeft veel mogelijkheden en maakt weinig geluid. Met name de projectie van de resterende tijd op de vloer is erg makkelijk.

Pluspunten

• time display op vloer
  • vele accessoires
  • besteklade
  • geluid

Minpunten

• prijs

Melvin 20-01-2017 Product paar dagen in bezit

Perfecte vaatwasser

Alle opties, zoals verlichting aan binnenzijde en duidelijke projectie van de resterende tijd op de vloer, aanwezig. Droogt ook nog eens prima.

Pim Rommens 12-01-2017 Product paar maanden in bezit

nog maar net in gebruik maar nu al echt tevreden over

net in gebruik maar heel tevreden er over ook met licht duidelijke programas..en veel opslag in de vaatwasser.

Pluspunten

• licht
  • veel opberg

Jan v B. 11-12-2016 Product paar dagen in bezit

Prima vaatwasser

Vaatwasser enige dagen in bezit. Maakt weinig geluid. Handig is de nog resterende wasduur die op de grond wordt afgebeeld. De indeling kan naar wens worden ingesteld. Vooralsnog een prima apparaat.

• Kan flexibel ingedeeld worden
  • Indicatie resterende wasduur

dedy 08-11-2016

Mooie ruime vaatwasser

Veel ruimte, goede verlichting, handig dat je op de vloer ziet hoe lang het programma nog duurt, veel keuze mogelijkheden, redelijk stil
minpunt, zou zeer goed drogen, ik kan niet zoveel verschil met mijn vorige machines ontdekken

Wijkhuizen 30-09-2016 Product paar dagen in bezit

Zeer geruisloos met vele bedieningsmogelijkheden

Het apparaat heeft een ruime keus in de bediening.
Ook de droog resultaten zijn zeer goed met het extra ingebouwde droogsysteem. Fijn is het om op de vloer,voor het apparaat, de resterende wastijd af te lezen

Pluspunten

• besteklade boven
  • droogsysteem
  • minimaal geluid
  • tijdsduur aflezing op vloer

CaroCor 04-09-2016

Handige machine

Heel handig vind ik de flexibele indeling. Alle rekjes etc. kunnen geklapt en versteld worden. De twee grote korven kunnen in hoogte versteld worden. Korven kunnen desgewenst ook uitgenomen worden. De besteklade is het behoud van je bestek. Alles ligt er netjes, zodat je geen plekjes of beschadigingen krijgt van bestek dat tegen elkaar aan staat en niet goed schoon of droog wordt. Ik zou nooit meer zonder willen.
Heel praktisch: timelight. Op de grond wordt geprojecteerd niet slechts dát de machine aan staat, maar ook op welk programma, in welke fase en vooral: hoe lang het nog gaat duren.
Er zijn veel programma's en extra opties. De bediening is logisch en simpel. De gebruiksaanwijzing duidelijk.
Handig: bij zacht water is bij deze machine geen zout nodig.
Drogen doet deze vaatwasser prima, zelfs je Tupperware en andere kunststof, mits je 'm (als elke machine) wel een tijdje gesloten laat nadrogen.
Wasresultaat. Dat vond ik aanvankelijk nogal wisselend. Dit komt doordat ik beginnend vaatwassergebruiker ben en nog moet uitzoeken hoe het apparaat het beste te gebruiken: de diverse programma's uitproberen in combinatie met de vuilgraad (alles vies of sommige dingen vet en andere bijna schoon), hoe lang de vaat al staat (ik heb te weinig om dagelijks te draaien), en hoe ik 'm indeel. De combinatie van deze factoren kan soms maken dat niet alles 100% schoon is, maar dan is een simpele veeg met een lapje afdoende om die laatste procenten te bereiken. Wat enorm scheelt bij deze machine is het gebruik van poeder ipv tabletten. Het intensief programma wast het beste schoon. Hoe dan ook is deze machine veel beter dan de vorige (die in de keuken ingebouwd was toen ik de woning betrok).

Visser 08-08-2016 Product paar dagen in bezit

geruisloze vaatwasser met handig programma indicator verlichting op de keukenvloer

de vaatwasser bevindt zich in onze open keuken. de vaatwasser is bijzonder geruisloos en het lichtje dat op de vloer schijnt geeft duidelijk aan hoever het wasprogramma is

zwang 05-08-2016

geweldig

bij het aanzetten van de machine gaat er licht branden en het verloop van het programma wordt weergegeven op de grond. plus de besteklade bovenin bevalt prima.

Paul Thijssen 11-07-2016 Product paar dagen in bezit

Superstille vaatwasser

Deze vaatwasser is superstil. Als je de tijd hebt voor het nachtprogramma hoor je hem amper. Fantastisch!

F 25-06-2016 Product paar dagen in bezit

Bosch vaatwasser is top

De vaatwasser voldoet op alle gemakken, die ik aan een vaatwasser stel. Zoals gemakkelijk stapelen, rekjes die verstelbaar zijn, een apart wijnglazenrek, super schone vaat en verschillende programma's

CarovanH 29-04-2016

Handig aan te passen

Prettige afwasmachine. Redelijk stil. De display op vloer ideaal, zodat je resttijd enz kan aflezen. Vooral flexibele indeling is ideaal. Grote pannen of rare vormen.....Rekje wegklappen en het past. Snelfunctie ideaal met feestjes.
Al moet ik wel zeggen dat volgens mij het schoonresultaat soms beter kan. Mijn vorige afwasmachine van 18 jr oud deed t ook zo.

Rafael 02-03-2016

Excellente vaatwasser

De vaatwasser is erg makkelijk te bedienen en is zeer stil tijdens het vaatwassen. De vaat komt goed droog en erg schoon uit de vaatwasser en de (wijn) glazen zonder vegen. Het vaatwas resultaat met de andere programma's is ook uitstekend. Wat ook ideaal is, is de bestek (rek) lade waardoor je de overige vaat beter kwijt kan in de andere rekken. De verlichting aan de binnenkant is heel handig tijdens het leegruimen. Ook heel handig is de projectie op de vloer zodat je in een oogopslag kan zien wat de resterende tijd is van het programma.
Wij zijn heel erg tevreden met de keus die we hebben gemaakt!

Enahmir 28-02-2016

mooi

Rekjes verwijderbaar eb korf in hoogte verstelbaar. Mooie besteklade zodat het bestekrek eruit kan. Stil en droogt mooi en heel veel ruimte door de praktische indeling en instelmogelijkheden. Veel programmaopties. Ideale machine.

Willetje 25-09-2015

Veel plus en ook een flinke min

De binnenruimte is eigenlijk net wat te klein, grote dingen zoals een pizzabord kan ik er niet in kwijt. Het wegklappende bovenrekje voor kopjes is een ramp, er vallen altijd druppels af. Van het vorige model waren ze veel fijner. Een dagelijkse ergernis.

Audia 24-09-2015

Super vaatwasser!!!

Deze vaatwasser is erg stil en doet zijn werk goed. Ook het drogen doet hij erg goed. Erg prettig is ook de projectie op de vloer met icoontjes welke laten zien welk programma je uitvoert en hoe lang dat nog duurt.