ETNA VW544ZT

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA VW544ZT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,4

r***********@h********** 02-03-2023

Slecht product met nog slechtere garantie service.

Geschreven voor: ETNA VW544ZT

Binnen vijf jaar is deze vaatwasser voor de 2e keer stuk. We wachten nog steeds tot deze gemaakt wordt. Twee keer eerder is er een monteur geweest maar nog niet gerepareerd. Half november buiten gebruik, nu begin maart en nog steeds niet opgelost. De service is op z'n zachtst gezegd waardeloos.

Pluspunten

• Maakt goed schoon

Minpunten

• Duurzaamheid
  • Service

Officiele reactie van Atag 03-03-2023

Geachte heer / mevrouw,

Wat vervelend om te lezen dat er problemen zijn met de vaatwasser en dit ook al lang duurt. We streven ernaar dat onze klanten mogen genieten van onze apparatuur en service en betreuren het dan ook wanneer dit niet zo is.

Graag ontvangen we jouw contact- en adres gegevens samen met een kopie van deze review. Dit mag je sturen naar webcare@atagbenelux.com. We kijken dan graag mee naar een oplossing.

Suzan
Webcare ETNA

simon 25-12-2022

prima apparaat

Geschreven voor: ETNA VW544ZT

ik heb de vaatwasser gekocht en wat mij er vooral aanbeveelt is de service die erbij wordt verleend.

Pluspunten

• service
  • bedieningsgemak

Minpunten

• storing

Officiele reactie van Atag 27-12-2022

Beste Simon,

Wij waarderen het dat je de tijd hebt genomen om deze mooie review te schrijven. Leuk om te lezen dat je niet alleen tevreden bent over de vaatwasser maar ook over onze service.

Wij wensen je veel plezier met de aankoop.

Met vriendelijke groet, Femke
Webcare ETNA

Ad 27-12-2018

Aardige machine, maar constructief niet helemaal goed.

Geschreven voor: ETNA VW544ZT

In juni 2018 plaatste Ardi keukens onze nieuwe keuken, met daarin opgenomen een de Etna VW544ZT vaatwasser. Na ongeveer de 8e wasbeurt hadden we een probleem daarmee. De vaat was helemaal wit. Wat bleek: de dop van het zoutreservoir lag los onder in de machine. Het euvel was dat de onderste besteklade gemakkelijk uit de geleiding liep. Onderaan die lade zit een pootje dat fungeert als eindstop en dat raakte dan - zo bleek later - steeds de erg licht draaiende dop die daardoor los kwam. De hele zoutvoorraad was in de machine terecht gekomen, waardoor roest in de metalen mantel was ontstaan. De keukenleverancier zou deze vaatwasser daarom vervangen.

Het wasresultaat van deze machine is verder echter goed; de vaat is schoon. Ook droogt de machine redelijk goed; alleen het plastic (Tupperware) is over het algemeen niet helemaal droog. De machine heeft voldoende mogelijkheden; met de 6 programma’s konden wij prima uit de voeten. Ook de bediening van het apparaat is efficiënt en eenvoudig. In- en uitruimen gaat prima; alleen het plaatsen van het bestek is enigszins priegelwerk door de kleine, dicht op elkaar staande nokjes; daardoor kan er wel veel op de lade, maar het plaatsen vraagt wat geduld. De indeling van de machine is goed, niets op aan te merken eigenlijk, alleen de besteklade zou iets minder pietepeuterig moeten zijn; de nokjes iets hoger en iets ruimer uit elkaar zou prima zijn; er blijft dan genoeg ruimte over.

Jammer eigenlijk van de constructieve missers. Omdat we konden overstappen op een ander merk, hebben wij daarom niet meer gekozen voor een Etna.
Als de fabrikant de dop van het zoutreservoir beter zou uitvoeren en de geleiding van de onderste besteklade verbetert, zou het een goede machine zijn. Als dan de besteklade ook nog wat wordt aangepast zou er weinig meer op aan te merken zijn.

Pluspunten

• Schoon en redelijk droog
  • Maakt weinig geluid
  • Ruim, er kan tamelijk veel in
  • Efficiënte bediening

Minpunten

• Geleiding onderste lade niet in orde
  • Dop zoutreservoir niet goed vast
  • besteklade te pietepeuterig

Officiele reactie van Atag 28-12-2018

Beste Ad,

Bedankt voor de genomen moeite om deze review te plaatsen.
Goed te lezen dat de keukenleverancier u een nieuwe vaatwasser heeft geleverd die geheel aan uw wensen voldoet. Priscilla Webcareteam Etna.

PeteruitSchijndel 16-10-2015
Geschreven voor: ETNA VW544ZT

De vaat is niet schoon, en niet droog en het apparaat maakt enorme herrie.
Kortom, alles na die tijd nog eens met de hand doen...

ETNA stuurt pas over een maand een servicemonteur, dus dat is ook niet echt snel.