Miele G 4263 SC Vi Active - Reviews

tile-Max. belading
14 couverts maximale belading
Geluidsniveau
46 dB

Beoordeling op basis van 55 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Simone 10-03-2017 Product paar weken in bezit

Enorm veel ruimte en super schoon

Het is een vaatwasser waar je enorm veel vaat in kwijt kan. Dat komt vooral omdat je een besteklade hebt, een besteklade is even wennen maar je bestek wordt wel beter schoon en je hebt enorm veel ruimte voor de rest van de vaat. Hij wast verbazendwekkend schoon, zelfs als je de vaatwasser pas op een later moment aanzet en er behoorlijk aangekoekte vaat in heb staan. Bij mijn vorige afwasmachine moest ik alles onder de kraan goed voorspoelen maar bij deze veeg ik alleen de resten eraf en de rest doet de vaatwasser waar hij uiteindelijk ook voor bedoeld is. Het enige wat ik vind tegenvallen is het geluid van de vaatwasser. Wij vinden hem toch best veel lawaai maken zeker met een open keuken, maar dat kun je oplossen door de machine met tijduitstel aan te zetten zodat hij 'snachts aanstaat wat overigens prima kan met deze machine omdat hij de aangekoekte vaat prima schoonwast

Pluspunten

• Enorm veel ruimte
  • Besteklade
  • Super schoon

Minpunten

• Toch wel veel lawaai, zeker niet fluisterstil

John Z 28-12-2016

Dik tevreden

Goede beschrijving erbij om de machine zelf in te bouwen. Dit was achteraf vrij gemakkelijk te doen. De eerste wasbeurten zijn prima. De vaat komt er schoon en droog uit. Zeer handig is het bestekrek. Hij is ook vrij geruisloos. Aanradertje. Zeker nu je €150 retour krijgt via Miele.

Pluspunten

• Schoon
  • Droog

Francis 17-08-2017 Product half jaar of langer in bezit

Miele... er is écht geen betere

Na 25 jaar trouwe klant te zijn van Miele en zelf 2 apparaten al 25 jaar in gebruik te hebben welke nog perfect werken o.a. de Wasmachine Novotronic en de Droger van de zelfde lijn nu een vaatwasser aangeschaft welke zeker ook 25 jaar mee zal gaan.

Pluspunten

• Kwaliteit t.o.v. andere merken
  • Super service met de 10 jaar extra garantie

Gerard Pereboom 16-08-2017 Product paar dagen in bezit

Goed afsluitende klep. Duidelijke display.

Vorige Miele vaatwasser ging 14 jaar mee, kwalitatief goed. De nieuwe MIele blinkt uit in bediengemak. Display is zeer duidelijk. De klep is zeer licht te bedienen.

Pluspunten

• Zeer goede indeling.
  • Licht lopende lades.

Minpunten

• Geeft wat meer geluid dan de vorige

Laila 06-08-2017 Product paar dagen in bezit

Stille vaatwasser

Doet wat hij moet doen; de vaat wassen. De vaatwasser is een stuk stillen dan onze vorige Siemens. Verder is het gemakkelijk om het glazenrek van hoogte te verstellen als je een keer grote pannen oid hebt. Het enige nadeel is dat je in het onderste rek niet veel mogelijkheid hebt tot het weghalen/naar beneden klappen van de bordeninserts.

Pluspunten

• stil
  • Glazenlade makkelijk in hoogte te verstellen

Minpunten

• Weinig mogelijkheid tot inklappen rekjes

Lotte 05-08-2017 Product paar dagen in bezit

Veel ruimte en super stil!

Elke dag blij dat we toch voor een Miele hebben gekozen! De korven rollen super makkelijk in en uit de vaatwasser! Van onze oude vaatwasser vonden we de korven wiebelig. Door de besteklade bovenin die je er gemakkelijk uithaalt heb je onderin heel veel extra ruimte. Nooit meer passen en meten. En de kopjesrekjes bovenin klappen helemaal omhoog en stoten niet de onderste rij kopjes uit het rekje. We wilden eerst een ander apparaat kopen maar gezien de cashback van 150 euro is deze vaatwasser toch vergelijkbaar in prijs (ook zonder zou ik voor de bijl zijn gegaan nadat ik het verschil heb gevoeld in de winkel hoe de korven in en uit rollen en de bijna dubbele levensduur van het apparaat).

Pluspunten

• Heel stil
  • Besteklade dus extra ruimte onderin
  • De korven rollen heel soepel

Minpunten

• Projectielampje op de grond zou fijn zijn

Aat 01-08-2017 Product paar dagen in bezit

Uitstekend wasresultaat

De deur en de laden lopen heel licht. Handig zijn de waarschuwingslampjes voor glansmiddel en zout. De vaat en de machine ruiken heerlijk fris na een wasbeurt. Het lijkt ook wel of alles schoner en glanzender wordt dan wij gewend waren.

Pluspunten

• wasresultaat
  • waarschuwingslampjes voor vloeistofniveau

Minpunten

• net iets duurder dan de concurrent

Kuiper 01-08-2017 Product paar weken in bezit

Veel ruimte voor uw vaat, stil en alles keurig Schoon

Door de goede reviews en ervaringen van vrienden, hebben wij besloten om dit keer ook voor een Miele te kiezen. Tot nu toe vol lof over deze vaatwasser.
Veel ruimte voor je vaat ( vergelijk maar eens met andere merken, deze is echt ruim) en makkelijk in te delen.
Alles keurig schoon en droog en in vergelijking met onze oude vaatwasser is deze echt super stil.

• Erg ruim van binnen
  • Makkelijk in te delen
  • Aparte bestek lade

Jan Jos 31-07-2017 Product paar weken in bezit

super afwasmachine

Bewust voor de Miele afwasmachine gekozen, binnen een bepaald budget, super keuze gedaan,
stille machine, wast perfect af. Veel waar voor ons geld gekregen, Topper!!!
Prima keuze programma, alles wat je nodig hebt, meerdere keuze gebruik je nagenoeg toch niet
Een aanbeveling waard, zou niet twijfelen tussen andere machines van deze prijsklasse!
Het is nu eenmaal echt zo MIELE ER IS GEEN BETERE is voor ons zeker van toepassing!!!!
Hiervoor een duurdere Miele afwasmachine gehad, deze doet daar zeker niet voor onder!!!
Zelfs beter dan mijn vorige Miele!!!

Pluspunten

• stil
  • goede rekken, hoog genoeg
  • onderrek kan gedeeltelijk naar beneden

Dirk 19-07-2017 Product paar dagen in bezit

Toch maar weer een Miele

Binnen veel te korte tijd is onze vaatwasser van merk X van ons heengegaan. Dus toch maar weer voor degelijke kwaliteit gekozen en een Miele gekocht.

Het installeren is even werk, maar de handleiding is duidelijk en met een beetje technisch inzicht staat hij in een uurtje.
Nu vol gas er tegenaan om de achterstallige vaat weg te werken. 1e wasresultaten zijn positief. Ook weinig geluid tijdens bedrijf. Top apparaat.

Pluspunten

• Praktische indeling
  • Stil apparaat

Minpunten

• Hoge prijs in vergelijking met andere merken

Joba 26-06-2017 Product paar weken in bezit

Veel ruimte

Een fijne afwasautomaat. Er kan veel in. Het aparte rekje bovenin voor het bestek werkt prettig. Het zorgt er direct ook voor dat in de rest van de vaatwasser meer ruimte is voor andere vaat. Ik heb de indruk dat vooral in de onderste lade veel geplaatst kan worden. De bovenste vind ik iets minder wat dat betreft. De prijs vind ik behoorlijk pittig. Maar als hij inderdaad dubbel zo lang mee gaat als andere afwasautomaten, dan haal je dat er wel weer uit. Maar goed, dat moet nog blijken natuurlijk.

Pluspunten

• bestekrekje bovenin
  • veel ruimte onderin.

marten 28-05-2017 Product paar dagen in bezit

prima machine, ruim, stil

Ik heb dit product gekozen omdat miele goede keuken apparatuur maakt. Ik heb er goed ervaring mee.
Verder is deze machine een juiste fit om in te bouwen voor in mijn keuken.
En als laatste is de prijs niet te hoog en is er een carsh back actie van miele.

Pluspunten

• Veel ruimte
  • goed indeling
  • aparte bestek lade
  • goede montage handleiding
  • stil

Minpunten

• instellen achterpoten is lastig

Gertie 09-05-2017 Product paar dagen in bezit

Super bedieningsgemak, schone vaat, geluidsarm

Wij hadden al een vaatwasser van hetzelfde merk, maar een ouder type. Deze heeft het 16 jaar volgehouden en wij wilden persé een zelfde merk en type. De installatie was makkelijk met de bijgevoegde instructie. Het apparaat is nog stiller dan de vorige en de bediening is gemakkelijk en overzichtelijk.

Pluspunten

• bedieningsgemak
  • geluid

Minpunten

• nog niet kunnen ontdekken
  • nog niet kunnen ontdekken

MIELE G4263SCVI 07-05-2017 Product paar weken in bezit

Al aan het materiaal zie je dat het goede kwaliteit is

Zoveel problemen met een ander merk vaatwasser gehad dat we nu toch voor een Miele gekozen hebben. Wel iets duurder in aanschaf maar uiteindelijk hebben we nu ook heel veel betaald voor het "goedkopere" merk. Je ziet aan het materiaal dat gebruikt is al gelijk dat het kwalitatief beter is. Geen kunststof maar een ijzeren. Fijn is ook de extra bestekla. Hierdoor heb je meer ruimte voor de rest van de vaat. Het bovenrek is verstelbaar in hoogte wat fijn is met hoge pannen bijv. Al met al heel tevreden en blij dat we nu toch de beslissing hebben genomen voor een Miele te gaan.

Pluspunten

• aparte bestekla waardoor meer ruimte
  • verstelbaar bovenrek

Dhr. Breed 26-04-2017 Product paar dagen in bezit

Mooie vaatwasser

Deur en rekjes lopen soepel, vrij geruisloos, veel ruimte door besteklade bovenin, machine ziet er mooi uit, onderste sproei arm is van RvS.

Pluspunten

• Je kunt bij de pomp

Minpunten

• indelen van de besteklade geduldig werkje

T. Spinder 24-04-2017 Product paar weken in bezit

GEMAKKELIJKE MONTAGE

Wij ondervinden deze degelijk machine goed met flexibele indeling van de rekken. Goede prijs/kwaliteitverhouding.

Fons 19-04-2017 Product paar weken in bezit

Echte Miele kwaliteit

Zeer tevreden over dit product, zuiniger en stiller dan mijn vorige vaatwasser.
Prima kwaliteit voor een gunstige prijs, kwaliteit/prijsverhouding is goed!
Wij zijn er blij mee!

Pluspunten

• stil en zuinig
  • kwaliteit

Miele afwasmachine duurzaam en sterk 19-04-2017 Product paar maanden in bezit

perfecte indeling met stevige korven, besteklade is top!

zeer degelijke machine met grote inhoud, alles is stevig en solide, besteklade en andere korven zijn sterk en voorbereid op lange levensduur, onze vorige machine was een Bosch van €800, deze had een gebroken klepmechanisme en de korven waren allemaal kapot, wij willen niet meer anders!

Pluspunten

• sterke korven, aparte besteklade
  • solide machine
  • pomp is bereikbaar
  • hij is stil

Minpunten

• kort draaiprogramma niet aanwezig

Luuk 04-04-2017 Product paar dagen in bezit

Perfect schoon en droog

Kwaliteit van Miele zoals het hoort. Ruim van binnen, veel verstel mogelijkheden, genoeg keuze van programma's, schoon en droog.

Pluspunten

• Ruimte van binnen
  • Verstel mogelijkheden
  • Genoeg programma's

Mieke actieve vaatwasser 01-04-2017 Product paar dagen in bezit

Heerlijk stil en uiterst schoon

Wat een verademing om zo'n stille vaatwasser in huis te hebben. Met een aparte besteklade bovenin, de in hoogte verstelbare middenlade voor een optimale indeling. Daarbij komen de rvs sproeiarmen om kalkaanslag te verminderen. 5 programma's voor elke wasbeurt. Kortom een ideale vaatwasser voor een betaalbare prijs

Pluspunten

• Aparte besteklade
  • In hoogte verstelbare middenlade
  • 5 aparte wasprogramma's