Bosch SMU84L05EU - Reviews

tile-Max. belading
12 couverts maximale belading
Geluidsniveau
46 dB

Beoordeling op basis van 7 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

mvl 23-11-2015 Product paar dagen in bezit

ik heb de machine zelf ingebouwd en dit is heel goed zelf te doen er zit een duidelijke beschrijving bij, machine maakt de vaat goed schoon en is heel makkelijk kwa bediening.

henny 28-11-2015 Product paar dagen in bezit

ik had een bosch vaatwasser maar deze was stuk gegaan binnen 2dagen had al weer een nieuwe bosch vaatwasser om dat ik zeer te vreden ben over dit merk

marjan bloemberg 15-11-2015 Product paar dagen in bezit

tot nu toe zeer tevreden, erg weinig geluid we horen de machine niet, alles wordt goed schoon en droog, erg veel mogelijkheden die ik nog allemaal moet ontdekken, gebruiksvriendelijk.

Grootje 09-11-2015 Product paar weken in bezit

Heb hem nog maar een paar weken,wasresultaat goed soms liggen de plastic bekers ondersteboven, lekker stil,totzover heel blij mee

Ypehille 29-03-2017

onze Bosch vaatwasser

Hij valt ons tegen. We hadden er meer van verwacht. Vaat is niet altijd schoon en ook niet altijd droog. Ook missen we een accoustisch signaal dat hij klaar is

joop46 10-05-2016

fantastisch schoon

we hebben een open keuken, maar geen enkele last van geluid van vaatwasser. Dus lekker stil en de vaat wordt erg goed schoon.

Joke Koenraad 24-12-2015

Super blij

Ben Super blij met mijn nieuwe vaatwasser. Hij is makkelijk in gebruik. Stil en snel. Zuinig en alles komt er droog uit.