Bosch SBV86M50EU - Reviews

13 couverts

8,9

Tinie 17-06-2016 Product paar dagen in bezit

Bosch vaatwasser SBV86M50EU

Zeer stille vaatwasser, de extra ruimte is ideaal om pannen schuin te zetten. Kan erg veel in. Gebruik wel vaker de ecostand om de tijdsduur te verkorten.

Janni 10-02-2016 Product paar dagen in bezit

Nog slechts een paar dagen in ons bezit. Eerste indruk: geweldig. Stil. Schoon. Droog. Met werkzame weergave op vloer voor apparaat. Ook geweldige service bij Breukers!
Apparaat zaterdag de 30ste gekocht. Woensdagmorgen geplaatst. Zie bijgevoegde bestanden.

fam van Zwieten 01-02-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie machine met veel programma's. Het is even puzzelen waar ze voor zijn. Handig is het turbo en 'feest' programma waarmee je snel tussendoor even de vaat kan doen. Bovenlade is verstelbaar waardoor je ook hoge glazen makkelijk kwijt kan. Onder is ook veel ruimte voor hogere borden/pannen. Bordenrekjes zijn inklapbaar dus zitten nooit in de weg.

Jenna R 29-01-2016 Product paar dagen in bezit

De was resultaten is gewoon goed alles is goed schoon en droog. De mogelijkheden goed vooral het uitstellen makkelijk in gebruik voldoende plek voor alles ook het omhoog en naar beneden van de rekken is er handig

marie 29-01-2016 Product kwartaal in bezit

Prima vaatwasser. Er kan veel vaatwerk in, door flexibele indeling. Prima droogresultaat. Geluidsniveau ook aanmerkelijk verbeterd t.o.v. mijn oude vaatwasser.

Peter 27-01-2016 Product paar dagen in bezit

Apparaat ziet er heel erg mooi uit. Dus zal ook wel goed wassen. En vooral het weergave lichtje op de grond is leuk.

Ron 23-01-2016 Product paar dagen in bezit

Bij het eerste aanblik en gebruik voelt de machine al gelijk aan als prettig. Indeling is super en in gebruik heel comfortabel.

lampie 20-01-2016 Product paar dagen in bezit

perfect apparaat, schone vaat, stil en droog resultaat en lekker simpel in gebruik. wat een verschil met ons oude apparaat

anoniem 20-01-2016 Product paar dagen in bezit

Het is een prima vaatwasser. Dit is onze tweede Bosch,bevalt uitstekend.Daarom gekozen voor de zelfde machine, maar dan moderner.Weinig waterverbruik, weinig geluid!

Fam Mulder 20-01-2016 Product paar dagen in bezit

Hij draait zo stil dat je het idee hebt dat hij niet aanstaat.
Een aantal keren al laten draaien met een perfect afwas resultaat.
De verplaatsbare bestek mand is een uitkomst.
De tijdsindicatie van het programma op de vloer is geweldig, hoef je niet meer tussendoor de deur te openen om te kijken hoever het programma is ! Ben erg blij met de keuze voor dit apparaat !

Peter 19-01-2016 Product paar dagen in bezit

Het is heel fijn vaatwasser
Geluidloos en schoon
En zuinig
We zijn blij dat we deze keus gedaan hebben

Erik 17-01-2016 Product paar dagen in bezit

Geweldige machine. Bewust voor bosch gekozen ivm goede beoordelingen. We hopen dat we dan ook jaren van deze machine gebruik mogen maken. Voor ons geen leven zonder een vaatwasser van Bosch

Joost 15-01-2016 Product paar dagen in bezit

Derde Bosch vaatwasser en vanouds een uitstekend apparaat. Prima nieuwigheden zoals tijdsverloop op grond, verschuifbare bestekbak.

Peter 04-01-2016 Product paar weken in bezit

Tot nu toe louter positieve ervaringen. Stille en goed drogende vaatwasser. Duurzaamheid kan ik nu nog niet beoordelen.

Tijs 03-01-2016 Product paar weken in bezit

Super apparaat gekocht, geruisloos en met een extra droog functie. De vaat is ook schoon. Leuke is de aanduiding op de grond. Maar nog belangrijker heb gelijk weer een Bosch gekocht omdat ik over mijn vorige ook super tevreden was. Dus kortom zeker een aanrader.

Henri uit Eindhoven 25-12-2015 Product paar dagen in bezit

Ik ben blij met mijn nieuwe Bosch.
Net voor de kerst de oude vervangen. Was 16jr. oud! Klasse zeg.
Met de nieuwe ga ik nog meer plezier ervaren. Programma's om na opwarming snel achter elkaar meerdere vaten te wassen, een nachtstand om lekker rustig en energiezuinig te draaien en de verschillende wasprogramma's die ik al gewend was.
De indeling is als vanouds goed. Het bestelmandje kan ik nu op de gewenste plaats schuiven.
Een kind kan de was doen.

Rianka 22-12-2015 Product paar dagen in bezit

Tot nu toe een prima machine. Makkelijk te bedienen. Afwas is goed schoon. Heel leuk vind ik het lichtje op de vloer met het programma en tijdsduur.

Ruud 19-12-2015 Product paar dagen in bezit

Heel tevreden over de vaatwasser van Bosch, geruisloos, schoon en slaat automatisch af.
Heeft onderin de deur een licht venster die op de grond schijnt met de tijdsduur van het programma, top !
Zeer goed werkend apparaat met vel mogelijkheden. De Eco stand.

Vaatwasser Bosch SBV86M50EU 19-12-2015 Product paar dagen in bezit

Stille vaatwasser met veel mogelijkheden voor instellen van passend wasprogramma. Tijdaanduiding op de grond is een bijkomend leuk, technisch snufje. Oogt modern en van deze tijd.

Post 07-12-2015 Product paar dagen in bezit

Zeer tevreden over deze vaatwasser van Bosch, geruisloos, schoon en slaat automatisch af met onderin de deur een licht venster die op de grond schijnt met de tijdsduur van het programma, top !