Siemens iQ500 SN69M038NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens iQ500 SN69M038NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Moby 01-03-2017

Stille vaatwasser;, sensor kun je niet uitschakelen

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN69M038NL

Stille vaatwasser, zuinig aldus specificatie.
Minpunt : zit auto sensor op zodat de vaatwasser opengaat en zogenaamde touchsensor. Dit is irritant omdat deze al reageert als je er voorzichtig met je been tegenaan staat. Deze is niet uit te schakelen.

Pluspunten

• stil
  • zuinig
  • droogt goed

Minpunten

• sensor kun je niet uitschakelen

Robert 14-02-2017

Zeer snelle en geruisloze vaatwasser

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN69M038NL

Zeer praktische vaatwasser die binnen een ruim uur, in de ECO stand i.c.m. het verkorte programma, altijd alle vaat schoonmaakt!

John 03-02-2017

topvaatwasser, stil, indicatie op vloer, ruim

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN69M038NL

Siemens staat al jaren bekend om zijn kwaliteit dus voor ons geen discussie dat in onze nieuwe keuken alleen maar Siemens kwam. Vaatwasser is ruim, overzichtelijk, geruisloos en de indicatie op de grond met tijdsduur en programma is echt perfect!
Absolute aanrader.

Pluspunten

• Ruim
  • Stil

Joop 28-01-2017

Vaatwasser Siemens

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN69M038NL

We hebben dit apparaat nu voor een korte tijd in gebruik. We zijn zeer enthousiast over de goede prestaties van dit apparaat. De indeling is handig, de vaat is goed schoon en het apparaat is zeer gebruiksvriendelijk. Daarnaast is hij erg stil. De tijdsindicatie die op de vloer verschijnt is erg handig.

Pluspunten

• Stil
  • Goede indeling
  • Wast schoon
  • Gebruiksvriendelijk

Minpunten

• Ophanging apparaat

cobi rijsdijk 23-01-2017

super vaatwasser

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN69M038NL

Veel keuze in wassen, wast schoon, droogt goed en geruisloos met als extra op de vloer is de tijdsduur te lezen. Zeer zeker aan te bevelen.

In mijn vorige woningen heb ik ook Siemens gehad. Dus ook al heb ik deze pas een paar weken in gebruik. Als ik niet tevreden zou zijn dan neem je geen Siemens meer.

Rieneke 16-01-2017

Veel programma's

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN69M038NL

Door de verschillende programma's en de weergave van de tijdsduur op de vloer; een aanrader voor iedereen.

Pluspunten

• tijdsduur op de vloer
  • programma's
  • indeling van lade
  • accessoires

Anneke en Berry 25-08-2016

De vaatwasser van de Toekomst de SN69

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN69M038NL

's nachts wanneer we slapen, doet hij stil zijn werk en s' morgens is hij klaar. Geluidloos doet hij zijn werk. Via zijn mooie blauwe licht aan de voorzijde lijkt het wel of we ons al in de toekomst bewegen. Eenvoudig in te stellen en duidelijk schoon in gebruik, met een knipoog naar onze groene weide aarde. Door zijn zuinige energie verbruik werkt hij mee aan een goed milieu voor onze toekomst.
Siemens dank je voor dit mooie ontwerp.

Pluspunten

• stil in gebruik
  • eenvoudig in bediening
  • zuinig en schoon
  • deur eenvoudig te open

Barendrecht 14-08-2016

fluisterstil, push to open vaatwasser

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN69M038NL

Perfect fluisterstil. Ook prima push to open systeem. Met resttijd van wassen geprojecteerd op de vloer. Groot genoeg om wijnglazen met wijnrek goed te plaatsen. Ook plastic voorwerpen drogen goed.

Pluspunten

• Fluisterstil
  • Push to open
  • Resttijd wassen op vloer
  • Wijnglazenrek
  • Plastic droogt goed

René 17-06-2016

Inbouw vaatwasser Siemens

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN69M038NL

Het is een hele fijne vaatwasser met vele mogelijkheden. Er zit ook een mooi kort programma in voor wanneer je vaat niet zo vuil is. Maakt goed schoon en is handig in gebruik. Leuke feature is dat de vaatwasser op de vloer informatie projecteert zodat je o.a. kan zien hoe lang het reinigen van de vaat nog duurt. Ik heb hiervoor in onze andere woning ook een Siemens vaatwasser gehad en deze altijd met volle tevredenheid gebruikt.

peterdevisser 23-10-2015
Geschreven voor: Siemens iQ500 SN69M038NL

Mooie, stille vaatwasser. Handig het wijnglazenrekje en de in hoge verstelbare bovenlade. Goede service van Bemmel en Kroon en vakkundig geïnstalleerd door ajtec.