Siemens iQ500 SN69M038NL - Reviews

Type
volledig ingebouwd
Maximale belading
13 couverts

Beoordeling op basis van 19 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

8,9

Moby 01-03-2017 Product paar maanden in bezit

Stille vaatwasser;, sensor kun je niet uitschakelen

Stille vaatwasser, zuinig aldus specificatie.
Minpunt : zit auto sensor op zodat de vaatwasser opengaat en zogenaamde touchsensor. Dit is irritant omdat deze al reageert als je er voorzichtig met je been tegenaan staat. Deze is niet uit te schakelen.

Pluspunten

• stil
  • zuinig
  • droogt goed

Minpunten

• sensor kun je niet uitschakelen

Robert 14-02-2017 Product paar maanden in bezit

Zeer snelle en geruisloze vaatwasser

Zeer praktische vaatwasser die binnen een ruim uur, in de ECO stand i.c.m. het verkorte programma, altijd alle vaat schoonmaakt!

John 03-02-2017 Product paar dagen in bezit

topvaatwasser, stil, indicatie op vloer, ruim

Siemens staat al jaren bekend om zijn kwaliteit dus voor ons geen discussie dat in onze nieuwe keuken alleen maar Siemens kwam. Vaatwasser is ruim, overzichtelijk, geruisloos en de indicatie op de grond met tijdsduur en programma is echt perfect!
Absolute aanrader.

Pluspunten

• Ruim

Joop 28-01-2017 Product paar dagen in bezit

Vaatwasser Siemens

We hebben dit apparaat nu voor een korte tijd in gebruik. We zijn zeer enthousiast over de goede prestaties van dit apparaat. De indeling is handig, de vaat is goed schoon en het apparaat is zeer gebruiksvriendelijk. Daarnaast is hij erg stil. De tijdsindicatie die op de vloer verschijnt is erg handig.

• Goede indeling
  • Wast schoon
  • Gebruiksvriendelijk

Minpunten

• Ophanging apparaat

cobi rijsdijk 23-01-2017 Product paar weken in bezit

super vaatwasser

Veel keuze in wassen, wast schoon, droogt goed en geruisloos met als extra op de vloer is de tijdsduur te lezen. Zeer zeker aan te bevelen.

In mijn vorige woningen heb ik ook Siemens gehad. Dus ook al heb ik deze pas een paar weken in gebruik. Als ik niet tevreden zou zijn dan neem je geen Siemens meer.

Rieneke 16-01-2017 Product half jaar of langer in bezit

Veel programma's

Door de verschillende programma's en de weergave van de tijdsduur op de vloer; een aanrader voor iedereen.

Pluspunten

• tijdsduur op de vloer
  • programma's
  • indeling van lade
  • accessoires

trOuwdag21 12-10-2016

Goed te gebruiken.

Het is even wennen, maar na een paar dagen weet je hoe te gebruiken. Deze vaatwasser maakt bijna geen geluid. 's Nachts kan je hem een eco-programma aanzetten, dus besparing in energie.

BobC 26-09-2016

Gebruiksvriendelijk, 100% schoon en zeer stil!

We hebben de Siemens SpeedMatic met OpenAssist nu ruim een week in gebruik en zouden niet anders meer willen. Gebruiksvriendelijk, 100% schoon en stil. De OpenAssist is een mooie extra functie in onze greeploze keuken!

Sjouke 02-09-2016

Zo stil!

Wij hebben nu een echte stille machine die in de open keuken perfect werkt. gelukkig is er ook nog een indicatie die op de vloer aangeeft of het programma is afgelopen, top dus!
Tevens kan de bovenste lade naar beneden, dus gemakkelijk als je een aantal grotere glazen hebt.
Wel eerst even wennen aan het nieuwe systeem, waarbij de wanden van de machine nat zijn, maar de vaat komt er zelf lekker droog uit.

Anneke en Berry 25-08-2016 Product paar dagen in bezit

De vaatwasser van de Toekomst de SN69

's nachts wanneer we slapen, doet hij stil zijn werk en s' morgens is hij klaar. Geluidloos doet hij zijn werk. Via zijn mooie blauwe licht aan de voorzijde lijkt het wel of we ons al in de toekomst bewegen. Eenvoudig in te stellen en duidelijk schoon in gebruik, met een knipoog naar onze groene weide aarde. Door zijn zuinige energie verbruik werkt hij mee aan een goed milieu voor onze toekomst.
Siemens dank je voor dit mooie ontwerp.

Pluspunten

• stil in gebruik
  • eenvoudig in bediening
  • zuinig en schoon
  • deur eenvoudig te open

Barendrecht 14-08-2016 Product paar weken in bezit

fluisterstil, push to open vaatwasser

Perfect fluisterstil. Ook prima push to open systeem. Met resttijd van wassen geprojecteerd op de vloer. Groot genoeg om wijnglazen met wijnrek goed te plaatsen. Ook plastic voorwerpen drogen goed.

Pluspunten

• Fluisterstil
  • Push to open
  • Resttijd wassen op vloer
  • Wijnglazenrek
  • Plastic droogt goed

René 17-06-2016 Product maand in bezit

Inbouw vaatwasser Siemens

Het is een hele fijne vaatwasser met vele mogelijkheden. Er zit ook een mooi kort programma in voor wanneer je vaat niet zo vuil is. Maakt goed schoon en is handig in gebruik. Leuke feature is dat de vaatwasser op de vloer informatie projecteert zodat je o.a. kan zien hoe lang het reinigen van de vaat nog duurt. Ik heb hiervoor in onze andere woning ook een Siemens vaatwasser gehad en deze altijd met volle tevredenheid gebruikt.

Nicolette 13-04-2016

Wat een stilte!

Ik heb deze vaatwasser twee weken geleden gekocht, omdat mijn oude vaatwasser het had begeven. De nieuwe vaatwasser moest sowieso stiller zijn en het liefst ook zuiniger (in energie en water). En uiteraard goed schoonwassen ;-) Dat is allemaal gelukt met dit fijne apparaat! Ik heb nog niet alle programma's geprobeerd, want ik laat het meestal in de auto-stand draaien. De extra droog knop is heel fijn, want alles komt echt droog uit de machine en ik heb geen theedoek meer nodig! Mooi is ook dat de resttijd op de vloer wordt geprojecteerd. Zo doe je de machine nooit voortijdig open.

Jausie 11-04-2016

Prima vaatwasser!

Fijne vaatwasser die voorzien is van de laatste snufjes. Resttijd indicatie op de vloer is leuk. Was resultaat is prima

Jurgenvvblom 12-02-2016

Top machiene met top prestatie's

Vorige week gekocht, na dat mijn oude Siemens het had begeven( stopte met water pompen, na 8 jaar intensief gebruik.) ik had hem kunnen repareren maar had behoefte aan een nieuwe.
Deze maakt goed schoon in eco stand. En droogt ook top.er zitten veel programma's op. Ook erg goed is de hulp functie voor het deurtje. Druk op de deur en gaat automatisch open.

peterdevisser 23-10-2015 Product paar dagen in bezit

Mooie, stille vaatwasser. Handig het wijnglazenrekje en de in hoge verstelbare bovenlade. Goede service van Bemmel en Kroon en vakkundig geïnstalleerd door ajtec.

GovadeSc 27-09-2015

fantastische machine

we hebben deze machine nu bijna een half jaar. Het is een super stille machine, zeer flexibele indeling met veel ruimte. Ook erg praktisch is de tijdaanduiding op de vloer weergegeven voor zowel de vertraagde start als de looptijd. Ook goede keuze in programma mogelijkheden. We zijn er erg blij mee..

Eaglecooking 22-09-2015

Vaatwasser Siemens Speedmatic inbouw

Deze jl. aangeschaft na lang zoeken op het internet. Uiteindelijk besloten deze vaatwasser aan te schaffen. De vorige was ook een Siemens en die hebben wij 13 jaar werkend gehad. Dus alle vertrouwen is aanwezig. Deze is zelfs beter in zijn functioneren, geluid en het kunnen uitlezen van de tijd nog te gaan. Geweldig apparaat.

Floris9 31-08-2015

Briljante machine!

Geweldige machine, heel veel opbergmogelijkheden, degelijke lades, kan een grote vaat handelen en het wordt helemaal schoon en droog! Hij zat in onze nieuwbouwkeuken en ik ben er erg enthousiast over. Eco-stand is fijn, maar ook nachtstand is een uitkomst. Mooie verlichting op de vloer over de duur van het programma.