Siemens iQ500 SN69M034NL - Reviews

tile-Max. belading
13 couverts maximale belading
Geluidsniveau
46 dB

Beoordeling op basis van 165 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Annelieke 21-12-2016

Vaatwasser

Deze vaatwasser is erg ruim ingedeeld en daardoor kan er veel in. De progamma's zijn legio en de projectie op de grond voor de programma aanduiding en tijdsverloop is erg praktisch.

Pluspunten

• projectie van programma en tijd
  • ruime laadruimte

Tkonjer 30-11-2017

Super aparaat

Een enorme verbetering t.o.v. onze vorige vaatwasser. zo goed als alles wordt mooi schoon. Onderhouds vriendelijk.
De tijdsindicatie op de grond is bij nader inzien echt een plus!
Glansmiddel reservoir mocht alleen iets groter zijn.

CA 20-11-2017

Vaatwasser Siemens

Goede vaatwasser. Handig in gebruik. Meerdere programma's. Fijn programma en tijdsduur af te kunnen lezen op de vloer. Drogen niet altijd optimaal, indien je de klep gesloten laat nadat het programma beëindigd is.

Pluspunten

• Goede service Siemens.

Minpunten

• Letters op display laten los.

Conniej 12-10-2017

Superfijn!

Heel tevreden met deze vaatwasser!
Hij is heel stil en de verlichting die op de grond schijnt als hij bezig is is zo handig!
(en leuk om te zien)

Annemarie51 06-08-2017

Fijne afwasser

4 weken in ons bezit, fijne afwasser, hij ruimt makkelijk in en maakt weinig herrie. De tekens op de vloer zijn handig, zo kan je zien hoever hij is. Hij droogt super.

IsabelB 03-08-2017

Kenmerken

Super stille en ruime vaatwasser. Vooral de tijdsaanduiding die op de grond geprojecteerd wordt is erg handig.

SandyL 27-07-2017

Prima vaatwasser

Prima vaatwasser. Moest wel erg wennen met het indelen, had het idee dat er minder in kon dan mijn vorige vaatwasser (zelfde maat). Drogen zou iets beter kunnen, maar zeker schoon. Geluid redelijk stil.

Toto123 18-07-2017

Wat een stilte

Heb de vaatwaaser nu 9 maanden in gebruik en hetgeen me het meest opvalt is de geruisloosheid. Daarnaast is het bedieningsgemak en het aantal programma's ook een plus. Belangrijkste natuurlijk is dat de vaat er schoon en goed droog uitkomt. Enige punt waar ik aan moest wennen was het bestekmandje gezien ik bij mijn oude vaatwasser een besteklade had. Op basis van de prijs - kwaliteit verhouding zeker een aanrader.

KEIJENBORG 15-07-2017

geluidsarme afwas machine

heel gemakkelijk in gebruik , energie arm ,
met timer mooi in de nacht aan zetten , op eco.
geweldig apparaat.

Pluspunten

• energie arm

Wen 07-07-2017

Goed vaatwasser, maar wel klein

Goed vaatwasser, vaat wordt echt goed gereinigd. Soms merken we zelfs dat er glazen iets verschoven zijn vanwege de waterstralen. Droging is wel iets minder, vaat komt een beetje klam eruit. We laten nu het deurtje een paar uur open zodat droog kan worden. Je kan wel een extra droog programma selecteren bij je wasprogramma.
Projectie op de grond is wel handig zodat je snel kan zien hoelang het nog duurt of waarmee het bezig is. Vaatwasser zelf is voor een normaal model wel vrij klein, onze vorige kan veel meer vaat aan. En zelf vind ik de indeling hoe je borden en glazen kan neerzetten soms een beetje onpraktisch.

Pluspunten

• Wast je vaat goed
  • Projectiescherm op de grond

Minpunten

• relatief kleine ruimte voor je vaat
  • Vaat bij eco programma komt niet droog eruit.

annet 05-07-2017

annet

het is een mooie vaatwasser ruimte in de vaatwasser is het helemaal optimaal ,je kunt de vaatwasser ook heel goed in programma zetten soms heb ik hele vuile vaat maar het is altijd glimmend schoon , ik ben dik tevreden .

Pluspunten

• de eco knop

Koekie 24-06-2017

prachtig apparaat, bijna geruisloos en vele mogelijkheden

Mooi stil apparaat, verlichting status wasbeurt op de vloer af te lezen dus nooit meer halverwege de deur open moeten maken om te zien hoelang het programma nog duurt. Ook handig is het wijnglazen rekje.

Pluspunten

• stil
  • status programma af te lezen
  • wijnrekje
  • veel keuze mogelijkheden

Anneloes 21-06-2017

Erg blij mee!

Onlangs een nieuwe afwasmachine van Siemens gekocht. Na 17 jaar begaf onze oude vaatwasser het. Wat een verschil in geluid maakt een nieuwe machine dan! Er zitten voldoende functies op om de juiste keuze te kunnen maken. We zetten wel altijd de extra droog-functie aan, want anders is de vaat echt niet droog genoeg. Wat helemaal superhandig is, is dat je, als je de machine hebt ingesteld en de deur zit dicht, je toch kan zien wat de machine doet. Via een projectie aan de onderkant van de machine kun je op je keukenvloer zien hoe lang het nog duurt voordat de vaat klaar is.

meij70 25-04-2017

Uitgebreide functies

Hele fijne vaatwasser met uitgebreide programma's makkelijk in gebruik en handig in te delen. De vaat wordt keuring schoon en droog. De machine maakt iets meer geluid dan ons vorige model maar met de nacht functie heb je daar eigenlijk helemaal geen last van.

Rob V 18-04-2017

Een gadget als afwasser!

Als je dol bent op gadgets en nog eens wil dat de vaat goed gedaan wordt, dan is deze vaatwasser een aanrader. Onze vorige vaatwasser was er ook al een van Siemens. Deze is volledig geïntegreerd. Zijn programma en de duur daarvan projecteert hij op de vloer onder de vaatwasser. Erg leuk om te zien ;-)

M.de Jong 09-04-2017

zeer fraai uiterlijk

De machine weŕkt zoals ik had verwacht, maar helaas is de plaats van de bestekmand niet handig. Aan beide zijde naast de bestekmand kunnen geen borden geplaatst worden. Beter zou geweest zijn de bestekmand voor in het midden in de lengte te plaatsen.

Pluspunten

• Fraai
  • Doet zijn werk goed

Minpunten

• Bestekmand verkeerde plaats

wubbo 28-03-2017

De Stille Kracht in de Keuken

Het is een ruime vaatwasser met veel goe bemeten ruimte voor alles wat je zoal afwast. De machine die makkelijk schoon te houden is en het gebruik is simpel. Bovenal de stilte: je hoort hem niet.

Pluspunten

• stilte
  • ruimte

Minpunten

• rekjes zien er iel uit

WJM 25-03-2017

Fijne vaatwasser

Mooie en fijne vaatwasser met projectie op de grond! Verder heeft de vaatwasser tal van mogelijkheden en opties.

L Heij 24-03-2017

Ziet degelijk uit

Heeft al gebruikt gemaakt van de vorige vaatwasser van Siemens en nu ook weer . degelijke vaatwasser met veel comfort

roenir 22-03-2017

Duidelijk en gemakkelijk in gebruik. Maakt goed schoon

Duidelijke display en maakt goed schoon. Keuze uit meerdere programma's waardoor er altijd een goede keuze gemaakt kan worden.