Siemens iQ500 SN69M034NL - Reviews

tile-Max. belading
13 couverts maximale belading
Geluidsniveau
46 dB

Beoordeling op basis van 159 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Annelieke 21-12-2016 Product paar weken in bezit

Vaatwasser

Deze vaatwasser is erg ruim ingedeeld en daardoor kan er veel in. De progamma's zijn legio en de projectie op de grond voor de programma aanduiding en tijdsverloop is erg praktisch.

Pluspunten

• projectie van programma en tijd
  • ruime laadruimte

Toto123 18-07-2017

Wat een stilte

Heb de vaatwaaser nu 9 maanden in gebruik en hetgeen me het meest opvalt is de geruisloosheid. Daarnaast is het bedieningsgemak en het aantal programma's ook een plus. Belangrijkste natuurlijk is dat de vaat er schoon en goed droog uitkomt. Enige punt waar ik aan moest wennen was het bestekmandje gezien ik bij mijn oude vaatwasser een besteklade had. Op basis van de prijs - kwaliteit verhouding zeker een aanrader.
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com/nl

KEIJENBORG 15-07-2017 Product paar weken in bezit

geluidsarme afwas machine

heel gemakkelijk in gebruik , energie arm ,
met timer mooi in de nacht aan zetten , op eco.
geweldig apparaat.

Pluspunten

• energie arm

Wen 07-07-2017 Product paar maanden in bezit

Goed vaatwasser, maar wel klein

Goed vaatwasser, vaat wordt echt goed gereinigd. Soms merken we zelfs dat er glazen iets verschoven zijn vanwege de waterstralen. Droging is wel iets minder, vaat komt een beetje klam eruit. We laten nu het deurtje een paar uur open zodat droog kan worden. Je kan wel een extra droog programma selecteren bij je wasprogramma.
Projectie op de grond is wel handig zodat je snel kan zien hoelang het nog duurt of waarmee het bezig is. Vaatwasser zelf is voor een normaal model wel vrij klein, onze vorige kan veel meer vaat aan. En zelf vind ik de indeling hoe je borden en glazen kan neerzetten soms een beetje onpraktisch.

Pluspunten

• Wast je vaat goed
  • Projectiescherm op de grond

Minpunten

• relatief kleine ruimte voor je vaat
  • Vaat bij eco programma komt niet droog eruit.

annet 05-07-2017 Product paar weken in bezit

annet

het is een mooie vaatwasser ruimte in de vaatwasser is het helemaal optimaal ,je kunt de vaatwasser ook heel goed in programma zetten soms heb ik hele vuile vaat maar het is altijd glimmend schoon , ik ben dik tevreden .

Pluspunten

• de eco knop

Koekie 24-06-2017 Product paar weken in bezit

prachtig apparaat, bijna geruisloos en vele mogelijkheden

Mooi stil apparaat, verlichting status wasbeurt op de vloer af te lezen dus nooit meer halverwege de deur open moeten maken om te zien hoelang het programma nog duurt. Ook handig is het wijnglazen rekje.

Pluspunten

• stil
  • status programma af te lezen
  • wijnrekje
  • veel keuze mogelijkheden

Anneloes 21-06-2017

Erg blij mee!

Onlangs een nieuwe afwasmachine van Siemens gekocht. Na 17 jaar begaf onze oude vaatwasser het. Wat een verschil in geluid maakt een nieuwe machine dan! Er zitten voldoende functies op om de juiste keuze te kunnen maken. We zetten wel altijd de extra droog-functie aan, want anders is de vaat echt niet droog genoeg. Wat helemaal superhandig is, is dat je, als je de machine hebt ingesteld en de deur zit dicht, je toch kan zien wat de machine doet. Via een projectie aan de onderkant van de machine kun je op je keukenvloer zien hoe lang het nog duurt voordat de vaat klaar is.
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com/se

meij70 25-04-2017

Uitgebreide functies

Hele fijne vaatwasser met uitgebreide programma's makkelijk in gebruik en handig in te delen. De vaat wordt keuring schoon en droog. De machine maakt iets meer geluid dan ons vorige model maar met de nacht functie heb je daar eigenlijk helemaal geen last van.
Oorspronkelijk gepost op bsh-siemens

Rob V 18-04-2017

Een gadget als afwasser!

Als je dol bent op gadgets en nog eens wil dat de vaat goed gedaan wordt, dan is deze vaatwasser een aanrader. Onze vorige vaatwasser was er ook al een van Siemens. Deze is volledig geïntegreerd. Zijn programma en de duur daarvan projecteert hij op de vloer onder de vaatwasser. Erg leuk om te zien ;-)
Oorspronkelijk gepost op bsh-siemens

M.de Jong 09-04-2017 Product paar dagen in bezit

zeer fraai uiterlijk

De machine weŕkt zoals ik had verwacht, maar helaas is de plaats van de bestekmand niet handig. Aan beide zijde naast de bestekmand kunnen geen borden geplaatst worden. Beter zou geweest zijn de bestekmand voor in het midden in de lengte te plaatsen.

Pluspunten

• Fraai
  • Doet zijn werk goed

Minpunten

• Bestekmand verkeerde plaats

wubbo 28-03-2017 Product paar dagen in bezit

De Stille Kracht in de Keuken

Het is een ruime vaatwasser met veel goe bemeten ruimte voor alles wat je zoal afwast. De machine die makkelijk schoon te houden is en het gebruik is simpel. Bovenal de stilte: je hoort hem niet.

Pluspunten

• stilte
  • ruimte

Minpunten

• rekjes zien er iel uit

WJM 25-03-2017 Product paar dagen in bezit

Fijne vaatwasser

Mooie en fijne vaatwasser met projectie op de grond! Verder heeft de vaatwasser tal van mogelijkheden en opties.

L Heij 24-03-2017 Product paar dagen in bezit

Ziet degelijk uit

Heeft al gebruikt gemaakt van de vorige vaatwasser van Siemens en nu ook weer . degelijke vaatwasser met veel comfort

roenir 22-03-2017 Product paar weken in bezit

Duidelijk en gemakkelijk in gebruik. Maakt goed schoon

Duidelijke display en maakt goed schoon. Keuze uit meerdere programma's waardoor er altijd een goede keuze gemaakt kan worden.

keukenprinses 20-03-2017 Product paar weken in bezit

Stil, snel en projectiescherm is schitterend

Ideaal is dat je kunt zien, door projectie op de grond, hoe ver de vaatwasser is en in welke fase hij zich bevindt. Verder hoor je hem amper en maakt hij goed schoon. Ook lekker veel ruimte.

Pluspunten

• ruimte
  • projectie
  • schoon
  • geluidsarm

Amsterdam 18-03-2017 Product paar dagen in bezit

Wast uitstekend schoon

Deze wasmachine wast een stuk beter dan onze vorige vaatwasser (ATAG), is energie zuinig en stil. Er past verder veel en is makkelijk in het gebruik door simpele knoppen.

Pluspunten

• Energiezuinig
  • Waskwaliteit
  • Korf
  • Timelight

Minpunten

• Geen Zeolith

Maarten 12-03-2017 Product paar weken in bezit

Stil met veel opties

Veel keuzeprogramma's, zuinig, redelijk stil en projecteert de tijd en voortgang op de vloer. Handig is het bestekmandje wat je op meerder plekken in de vaatwassen kunt plaatsen.

Pluspunten

• zuinig
  • veel programma's
  • tijdprojectie
  • verschuifbaar bestekmandje

Minpunten

• kleiner dan een lostaande vaatwasser

Eric 10-03-2017 Product paar maanden in bezit

ruime vaatwasser met klok

Mooie ruime vaatwasser en de display geeft aan op de grond welk programma bezig is en hoeveel tijd deze nog bezig is

Pluspunten

• stil
  • klokdisplay grond

Richard 26-02-2017 Product paar dagen in bezit

fluisterstil

Een fluisterstil apparaat dat ook goed vol alles schoonmaakt. De instellingen voor de glansvloeistof en zout verbruik zijn eenvoudig in te stellen.Een leuk item is de projectie van het verloop van het progamma weergeeft op de vloer. kortom een goed apparaat voor een goede prijs

Jolanda 15-02-2017 Product paar weken in bezit

Zeer stil en gemakkelijk in te delen

Een zeer goed advies van de verkoper van Bemmel en Kroon, geen lawaai makkelijk en efficiënt in te delen, wast goed schoon en leuk dat je de resterende tijd op de vloer geprojecteerd krijgt.

Pluspunten

• geluid
  • Gemakkelijk indelen
  • wast goed schoon