Siemens SN678D01TN

14 couverts
Bosch Serie | 6 SMV69M50EX

8,9

b.g.h 24-06-2016 Product paar weken in bezit

Het pareltje van onze keuken

9,6
Sinds kort deze nieuwe vaatwasser, hét pareltje van onze nieuwe keuken. Prachtig en degelijk apparaat. Deze vaatwasser is niet goedkoop, maar je hebt dan ook wat. Er zijn veel mogelijkheden: afhankelijk van de vaat kortere programma's, wel of niet glansspoelen en extra drogen. Met betrekking tot het droogsysteem (Zeoliet-droging) waren onze verwachtingen iets te hoog gespannen. Je moet met het inruimen wel opletten dat er geen water op de spullen blijft staan, dus de kopjes waar aan de onderkant een rand aan zit zo neerzetten dat het water er afloopt. Sommige kopjes hebben in de rand een gleuf, dat helpt bij het drogen. Wanneer je daar iets op let dan werkt het systeem goed en is de vaat helemaal droog. De bestek la was voor ons ook nieuw. Kost wat meer tijd bij het inruimen, maar wanneer je soort bij soort legt ben je met het uitruimen in een wip klaar. Kortom, we zijn erg tevreden!

Anne 10-06-2016 Product maand in bezit

veel mogelijkheden

Een vaatwasser die naar je eigen behoeften ingedeeld kan worden. Korf iets omhoog, of toch omlaag.
Het licht erin is prettig, vooral 's avonds. De vaatwasser is stil en snel klaar.

Frank 05-12-2015 Product maand in bezit

Dit is de eerste keer dat ik een afwasmachine heb gekocht uit het duurdere segment. Dit topmodel van siemens heeft dan ook alles wat je maar kan bedenken. Te beginnen met de projectie op de keukenvloer van de resterende tijd en het soort programma. Nooit meer de afwasmachine tijdens het drogen open doen en alle warmte laten ontsnappen. Het wasresultaat is uitermate goed. Klein nadeel is dat het filter moeilijk te verwijderen is. Ik was gewend om dit altijd na het spoelen te doen, echter dit lijkt niet nodig. De afwasmachine geeft dit zelf aan wanneer dit nodig is. De binnenruimte voelt wat kleiner aan vanwege de grote besteklade maar als je deze efficiënt gebruikt is het wasresultaat zeker beter als bij gebruik van een bestek bak. De duurzaamheid lijkt mij prima, het is een solide machine, mocht hij stuk gaan dan is er een 5 jarige garantie vanwege de aankoop van 4 Siemens apparaten.

Jacky 23-11-2015 Product paar dagen in bezit

Stille luxe vaatwasser. Veel mogelijkheden om de korf en besteklade aan te passen. We moeten wel wennen aan het automatisch openen van de deur nadat je er tegen duwt. Als je ertegenaan leunt gaat hij ook al open. Deze functie is niet uit te zetten.

Sipstra 20-07-2015 Product paar weken in bezit

Een geweldig apparaat! De programma’s zijn goed te doorlopen en het inruimen is praktisch en overzichtelijk. Onnodig te zeggen dat de vaat er kraakhelder en schoon uitkomt, zelfs op de korte programma's.
De machine is erg stil, we hebben deze op hoogte ingebouwd en hebben aan de deur staan luisteren of hij toch echt wel aan stond.
Natuurlijk heeft het open assist (kloppen of drukken om de deur te openen) ook al voor hilarische momenten gezorgd tijdens het bewonderen van onze nieuwe keuken ☺
We hebben hiervoor 14 jaar plezier van een Siemens vaatwasser gehad, en verwachten dit van deze ook weer te hebben

Gerritdina 11-06-2015 Product paar dagen in bezit

Mooi geruisloos en prachtig om te zien via verlichting op de grond hoelang het programma nog duurt.
Pas sinds een maand in ons bezit.
Over de duurzaamheid kunnen wij dus nog niets zeggen.
Vorige machine was ook een Siemens vandaar weer onze keuze voor Siemens.