Siemens iQ700 SN678D01TN

Neff S717P80X1E

Siemens iQ500 SN66P082EU

14 couverts
Siemens iQ500 SN66P082EU

Beoordeling op basis van 11 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

8,9

Klinkhamer 21-03-2017 Product paar weken in bezit

super smooth

Deze vaatwasser heeft heerlijk glijdende lades, is zeer stil, wast super schoon en heeft heel veel indelingsmogelijkheden. Daarnaast droogt plastic ook zeer goed door de zeoliet technologie. Hier gaan we nog jaren veel plezier van hebben.

Pluspunten

• Schoon
  • Gemak bij inladen
  • Droogt ook plastic goed

van Dijk 15-03-2017 Product paar weken in bezit

Goede indeling, inhoud, geluidloos en schoonOON!

We hebben lang zitten wikken en wegen voordat overgingen tot deze aanschaf. We hebben vanuit het verleden een vaatwasser waar we niet tevreden over waren, niet schoon, rammelig etc. Over deze vaatwasser zijn we uitermate tevreden, een dikke prima. de aparte besteklade bovenin werkt erg fijn en ook de ruimte binnenin is erg prettig. Er kan veel vaat in. Ook komt het er schoon uit, niet geheel onbelangrijk. Veel diverse programma's en mogelijkheden maar we hebben nog niet alles geprobeerd. Ook is het product geruisloos en een leuk item is het display wat verschuint op de vloer. Absolute aanrader!

Pluspunten

• aparte bestekla
  • grote inhoud
  • schoon

Minpunten

• veel programma's
  • overall lange progr.

John 07-03-2017 Product paar weken in bezit

Overzichtelijk en gebruikersvriendelijke vaatwasser

Deze vaatwasser is overzichtelijk en gebruikersvriendelijk. De ruimte in de vaatwasser wordt zeer efficient gebruikt. Grote en kleine objecten passen er makkelijk in. Rekken zijn variabel en in te stellen naar wens. Zeer veel en uitgebreide programma's waardoor optimaal gebruik gemaakt kan worden van de zeer uitgebreide mogelijkheden van deze machine. Wij hebben hiervoor 16 jaar een Miele gehad en naar tevredenheid maar deze Siemens vaatwasmachine bevalt beter met zijn uitgebreide mogelijkheden en flexibele indeling.

Pluspunten

• zeer veel mogelijkheden
  • ruim en overzichtelijk
  • geluidsarm

Desiree 06-03-2017 Product paar weken in bezit

Het is maar een vaatwasser....NOT!

"Het is maar een vaatwasser" zeggen veel mensen. De overstap van een tijdelijke keuken in ons nieuwe huis met een goedkope "Zweedse" vaatwasser naar onze geheel nieuwe keuken met deze Siemens vaatwasser, bevestigt voor mij alleen maar de onzin van dit soort stellingen.

Kwaliteit kost doorgaans geld, en ook al is deze vaatwasser niet echt goedkoop, hij straalt een en al kwaliteit uit. Dat voel je bijvoorbeeld aan de manier waarop de rekken uitschuiven, of in hoogte verstelbaar zijn, de manier waarop de deur vanzelf opengaat na een licht duwtje rechtsboven, de mooie binnenverlichting, maar bovenal, de perfect schone en droge vaat. Kers op de taart is de strakke projectie van het programma en resterende tijd (tot op de minuut) op de vloer. Gaaf!

Pluspunten

• Hoge kwaliteit
  • Perfect schone vaat
  • Perfect droge vaat, ook plastic
  • Verstelbare rekken
  • Binnenverlichting, projectie voortgang op de vloer

Minpunten

• Nog niet ontdekt

Ad 27-12-2016 Product paar dagen in bezit

Overzichtelijk en ruim in te delen

Goede vakverdeling, heldere programmatuur, leuke verlichting en gebruiksvriendelijk. Handige hulpmiddelen bijgeleverd zoals hoge glazen rek en bestekbak, ondanks handige besteklade

Pluspunten

• vakindeling
  • programmatuur

b.g.h 24-06-2016 Product paar weken in bezit

Het pareltje van onze keuken

9,6
Sinds kort deze nieuwe vaatwasser, hét pareltje van onze nieuwe keuken. Prachtig en degelijk apparaat. Deze vaatwasser is niet goedkoop, maar je hebt dan ook wat. Er zijn veel mogelijkheden: afhankelijk van de vaat kortere programma's, wel of niet glansspoelen en extra drogen. Met betrekking tot het droogsysteem (Zeoliet-droging) waren onze verwachtingen iets te hoog gespannen. Je moet met het inruimen wel opletten dat er geen water op de spullen blijft staan, dus de kopjes waar aan de onderkant een rand aan zit zo neerzetten dat het water er afloopt. Sommige kopjes hebben in de rand een gleuf, dat helpt bij het drogen. Wanneer je daar iets op let dan werkt het systeem goed en is de vaat helemaal droog. De bestek la was voor ons ook nieuw. Kost wat meer tijd bij het inruimen, maar wanneer je soort bij soort legt ben je met het uitruimen in een wip klaar. Kortom, we zijn erg tevreden!

Anne 10-06-2016 Product maand in bezit

veel mogelijkheden

Een vaatwasser die naar je eigen behoeften ingedeeld kan worden. Korf iets omhoog, of toch omlaag.
Het licht erin is prettig, vooral 's avonds. De vaatwasser is stil en snel klaar.

Frank 05-12-2015 Product maand in bezit

Dit is de eerste keer dat ik een afwasmachine heb gekocht uit het duurdere segment. Dit topmodel van siemens heeft dan ook alles wat je maar kan bedenken. Te beginnen met de projectie op de keukenvloer van de resterende tijd en het soort programma. Nooit meer de afwasmachine tijdens het drogen open doen en alle warmte laten ontsnappen. Het wasresultaat is uitermate goed. Klein nadeel is dat het filter moeilijk te verwijderen is. Ik was gewend om dit altijd na het spoelen te doen, echter dit lijkt niet nodig. De afwasmachine geeft dit zelf aan wanneer dit nodig is. De binnenruimte voelt wat kleiner aan vanwege de grote besteklade maar als je deze efficiënt gebruikt is het wasresultaat zeker beter als bij gebruik van een bestek bak. De duurzaamheid lijkt mij prima, het is een solide machine, mocht hij stuk gaan dan is er een 5 jarige garantie vanwege de aankoop van 4 Siemens apparaten.

Jacky 23-11-2015 Product paar dagen in bezit

Stille luxe vaatwasser. Veel mogelijkheden om de korf en besteklade aan te passen. We moeten wel wennen aan het automatisch openen van de deur nadat je er tegen duwt. Als je ertegenaan leunt gaat hij ook al open. Deze functie is niet uit te zetten.

Sipstra 20-07-2015 Product paar weken in bezit

Een geweldig apparaat! De programma’s zijn goed te doorlopen en het inruimen is praktisch en overzichtelijk. Onnodig te zeggen dat de vaat er kraakhelder en schoon uitkomt, zelfs op de korte programma's.
De machine is erg stil, we hebben deze op hoogte ingebouwd en hebben aan de deur staan luisteren of hij toch echt wel aan stond.
Natuurlijk heeft het open assist (kloppen of drukken om de deur te openen) ook al voor hilarische momenten gezorgd tijdens het bewonderen van onze nieuwe keuken ☺
We hebben hiervoor 14 jaar plezier van een Siemens vaatwasser gehad, en verwachten dit van deze ook weer te hebben

Gerritdina 11-06-2015 Product paar dagen in bezit

Mooi geruisloos en prachtig om te zien via verlichting op de grond hoelang het programma nog duurt.
Pas sinds een maand in ons bezit.
Over de duurzaamheid kunnen wij dus nog niets zeggen.
Vorige machine was ook een Siemens vandaar weer onze keuze voor Siemens.