Siemens SN68M058EU - Reviews

Maximale belading
13 couverts

Ellen 25-09-2016 Product paar weken in bezit

nieuwe Siemens

Onze vorige Siemens heeft het maar 6 jaar volgehouden, dus was al redelijk modern , deze maakt nog iets minder lawaai en heeft en nog net iets praktischer indeling

Pluspunten

• Flexibele indelling

Minpunten

• Zeepbakje sluit slecht

SB 21-09-2016 Product paar dagen in bezit

Uitstekende vaatwasser

Solide vaatwasser, eenvoudig in de bediening. Handige indeling bovenin met ruimte voor kleine onderdelen of langere zaken zoals spatels en lepels. Het zelf kunnen plaatsen van het bestekbakjes is erg praktisch. Wast goed schoon.

r.f.vlieger 11-08-2016 Product paar dagen in bezit

prima apparaat,uitstekende vlugge service

Duidelijke programeer overzicht.Veel ruimte voor de afwas.Prijs kwaliteit betaalbaar,en concureerbaar

Gelderblom 06-08-2016 Product paar dagen in bezit

mooi apparaat

Goed apparaat, doet wat het moet doen. Fijne indeling met zelfs ruimte onderin voor glazen en extra ruimte voor bestek bovenin. Bestekmandje onderin kan overal staan.
Neerklapbare bordenhouders achterin.

Martijn 02-08-2016 Product maand in bezit

Degelijke vaatwasser

Een degelijke vaatwasser met voldoende programma's. Ik had graag een projectie van de tijd op de vloer gehad maar helaas beschikt dit model er niet over. De indeling van de rekken is erg statisch waardoor er weinig aan de indeling is te wijzigen. De vaat is schoon en de glazen blijven helder.

John 08-07-2016 Product paar dagen in bezit

Uitstekend apparaat

Wij wassen eigenlijk al zo'n 20 jaar onze vaat met Siemens. Bij defect wordt er direct een nieuwe besteld. Dit keer hebben we de SN68M058 gekocht. Door monteur ingebouwd en aanzetten. 1x leeg laten draaien en daarna in gebruik genomen.

Gewassen met vette pannen, glazen, borden en bestek. En alles zoals verwacht is prima gewassen en goed kast droog. Mijn complimenten voor dit apparaat. Je koopt qua prijs en kwaliteit momenteel geen betere dan deze!

Geraldine Berg 27-06-2016 Product paar dagen in bezit

Fijne vaatwasser

Super vaatwasser. Goed in gebruik en gebruiksvriendelijke bediening.Erg geluidsarm en makkelijk in te delen met extra accessoires, veel mogelijkheden.

toine van den berg 20-11-2015 Product paar dagen in bezit

Stil werkend apparaat, met een blauwe lichtindicator aan onderzijde om goed te kunnen zien wanneer het programma klaar is. Eco programma! Ruime korven in hoogte verstelbaar.
A real kitchenfriend.

Sol Michael 17-11-2015 Product paar dagen in bezit

Degelijke vaatwasser, made in germany dat merk je, geschikt voor kleine huishouding, veel programma's om te kiezen, eco modus bespaart stroom, vorige vaatwaaser was van Siemens en de volgende zou ook van Siemens zijn, zeer betrouwbaar merk.

Janita 14-11-2015 Product paar weken in bezit

7,6
De SN68M058EU De Luxe is zo stil t.o.v. de vorige Siemens vaatwasser, die we tien jaar geleden hebben aangeschaft, dat ik dacht dat de machine het niet deed.

fam noordwolde 05-11-2015 Product paar dagen in bezit

Mogelijkheden en wasresultaten zijn prima. Degelijke machine met een fijne indeling. Het drogen van de vaat kan is in onze ogen voor verbetering vatbaar. Echter dit was bij onze vorige Siemens vaatwasser ook niet optimaal. Prijs kwaliteitsverhouding prima.

Marianne 31-10-2015 Product paar dagen in bezit

Dit is een heerlijk stil apparaat en de vaat komt er lekker schoon, blinkend en droog uit!We raden dit apparaat iedereen aan!

Heerlijk stil 29-10-2015 Product paar dagen in bezit

Heerlijk stil, wat een genot. Wast goed, droogt iets minder. Wellicht valt er nog winst te behalen met anders inruimen en spoelmiddelen. Wel moet ik bekennen dat ik de uitgebreide gebruiksaanwijzing van internet nog niet gelezen heb...

Beter 30-09-2015 Product paar dagen in bezit

9,4
ijn vorige vaatwasser heeft zonder problemen 12 jaar feilloos gedraaid, dus wilde ik een zelfde terug hebben vandaar dat ik voor dit apparaat gekozen heb. Hij is gebruiksvriendelijk en doet precies wat je van een vaatwasser verwacht, schoon, droog en snel door de extra mogelijkheid van kort afwassen. Boven dien is hij erg zuinig in gebruik wat water en energie betreft. Kortom een top apparaat.

Eduard Boon 10-09-2015 Product paar weken in bezit

Al 17 jaar lang Siemens apparaten in de keuken, die qua duurzaamheid uitstekend funktioneren. Dus is de keus niet moeilijk.

Simon 31-08-2015 Product paar dagen in bezit

Aanvankelijk was het even wennen, maar inmiddels tevreden over de diverse mogelijkheden en het resultaat. Bij echt vuile afwas is het programma van 70 graden het meest effectief, waardoor het cijfer voor duurzaamheid iets lager is. Niettemin voor iederen zeer aan te bevelen

Debbie 14-08-2015 Product paar weken in bezit

Deze moderne vaatwasser is een zeer prettige aanvulling in onze keuken. Met het verstelbare bovenrek in 3 standen kunnen alle pan soorten in grote makkelijk schoongemaakt worden. De rekken zijn zeer stabiel en stevig waardoor hij tegen een stootje/gewicht kan. Het verstelbare bestekbakje geeft je ook de ruimte om te schuiven met borden etc.

Deze vaatwasser is ook ideaal voor wijn/champagne glazen, deze zijn namelijk heel makkelijk te plaatsen in het onderrek, hiervoor heb je dan ook de vestelbare beugels.

Deze vaatwasser is ook nog eens heel stil in gebruik, daarom is het blauwe lampje die op de grond schijnt een ideale uitkomst. Zo voorkom je dat je de vaatwasser open doet terwijl deze nog bezig is.

De verschillende programma's werken prettig, is ook op timer te installeren waardoor je deze op ieder gewenst moment van de dag aan kunt zetten.

Al met al zijn wij zeer tevreden over onze mooie aankoop!

FAM GABRIEL 27-06-2015 Product maand in bezit

9,4
Waanzinnig goede afwasmachine voor een perfecte prijs!

Onze apparaten waren aan vervanging toe we hadden een oude Siemens Lady plus afwasmachine die zeker meer als 20 jaar oud was, ik hoop dat onze nieuwe ook zo lang meegaat!

We hebben de wasmachine nu circa een maand en hij wast en droogt perfect en dat nog eens geheel geruisloos.

Siemens producten zijn echt van een hoogwaardige kwaliteit met een uitgekiende ergonomische bediening.

Marijke van der Linde 26-06-2015 Product paar dagen in bezit

Overzichtelijk apparaat; wast heel goed af ;goed in te ruimen; simpele programmering; is in overeenstemming met het
testrapport van de Consumentenbond onlangs, waarin de
Siemens vaatwassers zeer goed scoorden

Rob 1969842 07-06-2015 Product paar dagen in bezit

We hadden een paar oude pannen die we niet helemaal meer schoon kregen.
Na twee keer in de vaatwasser zijn ze weer als nieuw