Siemens SN68M058EU - Reviews

13 couverts

Chris01 10-12-2016 Product paar dagen in bezit

super stil en schoon !

nu hadden wij tot voor kort nog geen vaatwasser, en hebben eerst een 2e hands
gehad ( die na 8 weken kapot was ,ander merk ) .
we hebben nu deze Siemens gekocht op aanraden van de vele kieskeurig gebruikers, en wat is dit een geweldige machine !
hij is super stil ! je denkt de eerste keer dat hij het niet doet, niets is minder waar.hij wast en droogt ook gewoon super.
over de levensduur kunnen we nog niets zeggen, maar wel dat het een zeer stevige en degelijke machine is waar we veel plezier aan gaan beleven.

Pluspunten

• zeer stil !
  • Schoon

Minpunten

• nog niets

Dijkstra 18-01-2017 Product paar weken in bezit

Siemens Afwasmachine

Prima afwasmachine. We hebben dit type gekozen omdat we met een jong gezin er behoorlijk intensief gebruik van maken. Solide machine, gebruiksvriendelijk en prima resultaat. Zeer tevreden mee.

Pluspunten

• gebruiksvriendelijk
  • prima wasresultaat
  • solide

J. Van der meer 17-01-2017 Product paar maanden in bezit

Lekker stil

De vaatwasser Wast goed schoon. Hij droogt goed en is heel stil. We horen hem in de woonkamer niet. Een echte aanrader.

• Droogt goed

Kim 14-01-2017 Product paar dagen in bezit

Fijne vaatwasser

Deze vaatwasser werkt prima. Duidelijke knoppen, maakt de vaat goed schoon, droogt prima en maakt weinig geluid. Ook via een lichtje op de vloer te zien of hij nog draait of dat hij klaar is met het programma.

Pluspunten

• Wast en droogt goed
  • Zuinige vaatwasser
  • Makkelijk in gebruik
  • Een stip op de vloer zichtbaar als hij draait
  • Verschillende mogelijkheden met de rekken

c 12-01-2017 Product paar weken in bezit

Prima apparaat

Heb voor deze machine gekozen op advies van dealer. Geen spijt. Prima apparaat. Vaat is keurig schoon en droog!

Fam Roelofs 06-01-2017 Product paar dagen in bezit

Uitstekende afwasmachine

Onze vorige Siemens vaatwasser heeft het probleemloos 15 jaar volgehouden, voor ons dus een makkelijke keus om opnieuw te kiezen voor een Siemens in inbouwvaatwasser.

JP 06-01-2017 Product paar dagen in bezit

Stevige korven

Je hoort hem niet, maar hij is er wel. Vaatwasser draait hier sinds een week. Gekocht na advies van Lunenburg in Nuland. Tot nu toe dik tevreden met dit advies en service als vanouds. Om op lage wastemperatuur goed te drogen is een klein beetje glansmiddel nodig bij 3-in-1 tabletten. Geen probleem als daar van te voren rekening mee gehouden wordt.

• Goed was resultaat
  • Makkelijke indeling
  • Stevige korven

Minpunten

• Drogen op lage wastemperatuur

wvdbrinkva 02-01-2017 Product paar weken in bezit

Inbouwvaatwasser Siemens SN68M058EU

Deze volledige geïntegreerde vaatwasser hebben wij recent aangeschaft. Tot nu toe al zoveel plezier van gehad. Ruime indeling, droogt zeer goed, stil apparaat, blauwe lamp brandt onderaan zolang de vaatwasser bezig is, verstelbaar bovenrek (3 hoogten), 5 piepjes als het apparaat klaar is en schakelt stroom zelf uit. Een top apparaat tot nu toe, een aanrader!

Pluspunten

• droogt zeer goed (ook plastic bekers & bakjes)
  • weinig geluid
  • blauwe lampje brandt, zolang de vaatwasser draait
  • verstelbaar bovenrek (3 hoogten)

Paul van Oijen 28-12-2016 Product paar weken in bezit

Gemakkelijke bediening

Bedieningspaneel duidelijk, helder beeld. Eenvoudig te begrijpen. Instruktieboekje niet nodig om hem aan te zetten. Verstelbare bovenlade erg fijn. Vaak maak ik wokgerechten. De wokpan kan er gemakkelijk in en dan houdt ik nog ruimte over voor mijn borden en andere kookgerei.

Pluspunten

• Makkelijke bediening
  • zeep bakje sluit eenvoudig
  • verschillende hoogtes in bestekbak.

Minpunten

• verstelbare bovenlade klemt niet in een keer.

Vaatwasser 28-12-2016 Product paar weken in bezit

Alles goed schoon

Een geweldig en makkelijk apparaat in gebruik.
Voldoet zeker aan de verwachtingen i.v.m. gebruik en reiniging van de vaat.
Fijne indeling van het apparaat

Pluspunten

• Duidelijk
  • fijn apparaat

Linda 26-12-2016 Product paar dagen in bezit

Vaatwasser SN68MO58EU

Vanuit het verleden ben ik met mijn machines erg tevreden met het merk Siemens. Na een keer een ander merk ben ik heel blij dat ik nu weer een Siemens in huis heb. Ik heb bewust gekozen voor de extra klasse i.v.m. Extra degelijkheid en dat zie je aan de machine. Er zitten degelijke wasrekken in en de indeling is prima.
Over de duurzaamheid van dit apparaat kan ik nog niet veel zeggen gezien ik het nog maar kort bezit. Maar gezien mijn ervaring met Siemens apparaten vertrouw ik op een uitstekende duurzaamheid.

Pluspunten

• Fijne indeling
  • Degelijke rekken

de keizer 24-12-2016 Product paar dagen in bezit

vaatwasser

tot nu toe uitstekende vaatwasser verdere ervaring pas na jaren gaat hopelijk langer mee dan de vorige vaatwasser

luc Billen 22-12-2016 Product paar dagen in bezit

goed apparaat, werk goed, wast goed af.

we kiezen weer voor een siemens nadat de vorige 11 jaren meeging. We hebben tot nu toe alleen maar profijt bij deze apparaten. Wassen goed en blinkschoon af. Zijn qua geluid goed te hebben en het apparaat van Siemens is op de koop toe erg zuinig. Tenminste dat ondervonden we de vorige vaatwasser

Pluspunten

• zuinig
  • wast goed af

louwers 22-12-2016 Product paar weken in bezit

Ontzettend goed. Super tevreden. Had niet beter gekund.

Heb voor dit product gekozen omdat de winkel mij vertelde dat dit de meest verkochte was. Heb 2x eerder 'n vaatwasser gehad maar was altijd ontevreden. Zelfs zo ontevreden dat ik heb getwijfeld om er nog een aan te schaffen. Met de hand afwassen was net zo snel gebeurd en had ik schone vaat. Ik moest alles controleren en nawassen. Deze vaatwasser is voor mij nu al onmisbaar. In een woord geweldig. Hij is nagenoeg geruisloos, wast super schoon zelfs op het kortste programma en de vaat komt er droog uit.

Goed apparaat 22-12-2016 Product paar weken in bezit

Siemens vaatwasser

Super vaatwasser, mandje van bestek is te verschuiven, de achterste rekken onder kunnen plat voor meer ruimte voor grote stukken, het bovenste rek kan naar beneden en de rekjes voor de schoteltjes kunnen ook omlaag. Ik heb bewust voor deze machine gekozen omdat er ook een knop op zit die je in kan stellen op de helft van de tijd van een normale wasbeurt als we dinertjes hebben is dat een uitkomst!. Wij zijn uiterst tevreden.

Willems 18-12-2016 Product paar dagen in bezit

niet gepland, wel erg blij!

helaas ging onze vaatwasser (zat al in keuken toen we huis kochten) opeens kapot.... we moesten snel iets nieuws want afwassen is leuk op de camping op vakantie in zuid-frankrijk.....
Gelukkig kon onze huisleverancier snel schakelen, maar desalniettemin willen we kwaliteit voor de lange termijn!
Super is dat deze vaatwasser in een nieuwe keuken ingebouwd kan worden, want dat staat op de nominatie om te doen. daarnaast is ie superstil; kan ie geprogrammeerd worden om te starten in laagtarief ook al heb je hem al uren eerder vol...hetgeen in een groot gezin soms voor kan komen.... ;-)
het ecologische aspect dat ie een warmtewisselaar heeft en heel zuinig kan draaien is mooi meegenomen.
Maar als ie extreem vol is met pannen ed dan is er een superboost knop, super handig!

ik denk dat we van deze wel jarenlang gaan genieten!... ook in een nieuwe keuken ;-)

Pluspunten

• superstil
  • ecologisch door warmtewisselaar
  • programmeerbaar

Minpunten

• liever besteld in nieuwe keuken...

OS 18-12-2016 Product paar weken in bezit

Zeer Praktisch in gebruik

Maakt weinig geluid, zeer praktisch in gebruik, duidelijke menu's, zuinig in verbruik en heeft veel volume met inhoud.

Pluspunten

• stil
  • zuinig
  • duidelijke menu's
  • grote volume inhoud

Minpunten

• 2x led lampen was mooier geweest aan de onderkant

Gitruvius 12-12-2016 Product paar weken in bezit

superstille vaatwasser

Onlangs deze vaatwasser gekocht. Dik tevreden; hij is heel erg stil en heeft een goede eco-stand. Met andere woorden, zuinig en toch een schone vaat!

Pluspunten

• stil
  • zuinig

H.Groenendal 07-12-2016 Product paar weken in bezit

Goede keus

We hebben dit product gekozen omdat stil is in onze open keuken, bediening eenvoudig is en last but not least deze machine wast schoner dan vorige machines die hebben gehad.

Marios 06-12-2016 Product paar dagen in bezit

Stille en zuinig vaatwasser

Hij werkt goed en naar behoren, behoorlijk stil en naar mijn idee ook energiezuinig, ben benieuwd hoe lang die meegaat.

Pluspunten

• Energiezuinig
  • Zeer stil (nachtmodus)
  • Geheel RVS, behalve de bakken
  • Geeft aan met een lampje wanneer die klaar is

Minpunten

• Niet erg compact achterzijde