Siemens SN68M058EU - Reviews

Type
volledig ingebouwd
Maximale belading
13 couverts

Beoordeling op basis van 92 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Chris01 10-12-2016 Product paar dagen in bezit

super stil en schoon !

nu hadden wij tot voor kort nog geen vaatwasser, en hebben eerst een 2e hands
gehad ( die na 8 weken kapot was ,ander merk ) .
we hebben nu deze Siemens gekocht op aanraden van de vele kieskeurig gebruikers, en wat is dit een geweldige machine !
hij is super stil ! je denkt de eerste keer dat hij het niet doet, niets is minder waar.hij wast en droogt ook gewoon super.
over de levensduur kunnen we nog niets zeggen, maar wel dat het een zeer stevige en degelijke machine is waar we veel plezier aan gaan beleven.

Pluspunten

• zeer stil !
  • Schoon

Minpunten

• nog niets

Feetje 04-05-2017

Wast goed en aardig stil

Vrij stille machine wat wenselijk is in onze open keuken. Genoeg ruimte voor allerlei soorten vaat, ideaal is de mogelijkheid om de rekjes plat te leggen (als je bijv. pannen / ovenschalen wil afwassen) en de verplaatsbare bestekkorf. Dit geeft de flexibiliteit die we graag willen. Qua wasprogramma's genoeg keuze tussen eco, snelle en standaard opties.
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com/se

nicky56 04-05-2017

Wat een heerlijke vaatwasser!

Ik heb deze vaatwasser vorige week gekocht nadat ik 8 jaar lang een andere van Siemens heb gehad. Je kunt echt merken dat de technologie is vooruit gegaan. Slimmer, stiller, effcienter. Het blauwe indicatielampje dat op de vloer schijnt bvind ik ook erg handig. Droogt ontzettend goed en ruime keuze uit programma's. Eenvoudig te bedienen. Dus wat willen we nog meer?
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com/se

Tien 27-04-2017

Aanrader!

Heb hem nu drie weken en deze vaatwasser bevalt mij héél goed. Veel programmakeuze . Zeker het nachtprogramma zo stil je hoort hem niet!
Oorspronkelijk gepost op bsh-siemens

HLK 07-04-2017 Product paar weken in bezit

Fijne vaatwasser die je praktisch kunt indelen

Al onze apparatuur in de keuken hebben we van Siemens en dat hebben we niet zonder reden gedaan. Siemens apparaten werken namelijk heel plezierig en zien er ook nog eens mooi uit. De aankoop van deze vaatwasser van Siemens is absoluut geen miskoop. Je kunt er erg veel vaat in kwijt en toch wordt alles goed schoon. Ook maakt hij niet veel lawaai tijdens het draaien.

Tanja Wagenaar 14-03-2017 Product paar dagen in bezit

mooi weggewerkt, mooie grepen, stil

Hele fijne vaatwasser. Hij is stil, zuinig en maakt alles goed schoon! De vaatwasser is gemakkelijk in gebruik en goed in te delen.

Pluspunten

• wasresultaat
  • geluid
  • waterverbruik

Minpunten

• blauwe lampje onder de deur

Weewer 08-03-2017 Product paar weken in bezit

Vaatwasser

Mijn oude machine was stiller, niet op papier maar wel in gebruik. Bij de nieuwe hoor je dat het water uit de draaiarmen tegen de zijkant van de vaatwasser komt.
Meestal draai ik op de nachtstand nu, is wel een stuk zuiniger in stroom en water dan mijn 13 jaar oude machine. ook 2 programma keuzes meer dan mijn oude machine.
Ben er tevreden mee. ook de service wat Siemens biedt, en heeft geboden.

Pluspunten

• Goede indeling
  • Zuinig
  • Eco stand

Minpunten

• Mijn oude machine was stiller.
  • Hier hoor je het water draaien

Groenendaal 02-03-2017 Product paar weken in bezit

Stille moderne vaatwasser

Een maand in gebruik, maar Siemens doet wat het belooft: wast prima schoon, is erg stil. Je hoort de vaatwasser niet, handig in een open keuken/ woonkamer. Indeling is handig te veranderen door de mogelijkheid van het inklappen van borden rekken. Ook hoogte van de lades is instelbaar. Fijn voor de aspergepan :)

wimverwoerd 16-02-2017

Siemens vaatwasser

Onze nieuwe vaatwasser hebben wij nu 2 weken in gebruik, wij hebben alle programma's al een keer gebruikt en concluderen dat de machine een uitstekende vervanger is van onze oude Siemens die het 18 jaar heeft volgehouden.
Wij hopen dat deze machine de levensduur evenaart.
Oorspronkelijk gepost op bsh-siemens

Weijgers 02-02-2017 Product paar weken in bezit

Stille vaatwasser

Wij vinden dit apparaat erg fijn in gebruik! De decibellen zijn erg laag waardoor het apparaat op allen tijden aangezet kan worden. Het is ook praktisch dat je de timer kan instellen dus je vaat is op jouw tijd heerlijk schoon! Goede keuze

Pluspunten

• Laag in decibellen
  • Timer

Minpunten

• Nvt
  • Nvt

Arjan 24-01-2017 Product paar dagen in bezit

Prima apparaat!

Prima afwasmachine, wast goed schoon, is erg stil en doet zijn werk goed. Blij met deze aankoop van Siemens!

• Zuinig

Dijkstra 18-01-2017 Product paar weken in bezit

Siemens Afwasmachine

Prima afwasmachine. We hebben dit type gekozen omdat we met een jong gezin er behoorlijk intensief gebruik van maken. Solide machine, gebruiksvriendelijk en prima resultaat. Zeer tevreden mee.

Pluspunten

• gebruiksvriendelijk
  • prima wasresultaat
  • solide

J. Van der meer 17-01-2017 Product paar maanden in bezit

Lekker stil

De vaatwasser Wast goed schoon. Hij droogt goed en is heel stil. We horen hem in de woonkamer niet. Een echte aanrader.

• Droogt goed

Kim 14-01-2017 Product paar dagen in bezit

Fijne vaatwasser

Deze vaatwasser werkt prima. Duidelijke knoppen, maakt de vaat goed schoon, droogt prima en maakt weinig geluid. Ook via een lichtje op de vloer te zien of hij nog draait of dat hij klaar is met het programma.

Pluspunten

• Wast en droogt goed
  • Zuinige vaatwasser
  • Makkelijk in gebruik
  • Een stip op de vloer zichtbaar als hij draait
  • Verschillende mogelijkheden met de rekken

c 12-01-2017 Product paar weken in bezit

Prima apparaat

Heb voor deze machine gekozen op advies van dealer. Geen spijt. Prima apparaat. Vaat is keurig schoon en droog!

Fam Roelofs 06-01-2017 Product paar dagen in bezit

Uitstekende afwasmachine

Onze vorige Siemens vaatwasser heeft het probleemloos 15 jaar volgehouden, voor ons dus een makkelijke keus om opnieuw te kiezen voor een Siemens in inbouwvaatwasser.

JP 06-01-2017 Product paar dagen in bezit

Stevige korven

Je hoort hem niet, maar hij is er wel. Vaatwasser draait hier sinds een week. Gekocht na advies van Lunenburg in Nuland. Tot nu toe dik tevreden met dit advies en service als vanouds. Om op lage wastemperatuur goed te drogen is een klein beetje glansmiddel nodig bij 3-in-1 tabletten. Geen probleem als daar van te voren rekening mee gehouden wordt.

• Goed was resultaat
  • Makkelijke indeling
  • Stevige korven

Minpunten

• Drogen op lage wastemperatuur

wvdbrinkva 02-01-2017 Product paar weken in bezit

Inbouwvaatwasser Siemens SN68M058EU

Deze volledige geïntegreerde vaatwasser hebben wij recent aangeschaft. Tot nu toe al zoveel plezier van gehad. Ruime indeling, droogt zeer goed, stil apparaat, blauwe lamp brandt onderaan zolang de vaatwasser bezig is, verstelbaar bovenrek (3 hoogten), 5 piepjes als het apparaat klaar is en schakelt stroom zelf uit. Een top apparaat tot nu toe, een aanrader!

Pluspunten

• droogt zeer goed (ook plastic bekers & bakjes)
  • weinig geluid
  • blauwe lampje brandt, zolang de vaatwasser draait
  • verstelbaar bovenrek (3 hoogten)

Paul van Oijen 28-12-2016 Product paar weken in bezit

Gemakkelijke bediening

Bedieningspaneel duidelijk, helder beeld. Eenvoudig te begrijpen. Instruktieboekje niet nodig om hem aan te zetten. Verstelbare bovenlade erg fijn. Vaak maak ik wokgerechten. De wokpan kan er gemakkelijk in en dan houdt ik nog ruimte over voor mijn borden en andere kookgerei.

Pluspunten

• Makkelijke bediening
  • zeep bakje sluit eenvoudig
  • verschillende hoogtes in bestekbak.

Minpunten

• verstelbare bovenlade klemt niet in een keer.

Vaatwasser 28-12-2016 Product paar weken in bezit

Alles goed schoon

Een geweldig en makkelijk apparaat in gebruik.
Voldoet zeker aan de verwachtingen i.v.m. gebruik en reiniging van de vaat.
Fijne indeling van het apparaat

Pluspunten

• Duidelijk
  • fijn apparaat