Bosch SMV93M40NL - Reviews

Maximale belading
13 couverts

AvR 15-02-2016 Product paar dagen in bezit

Zeer geavanceerde vaatwasser.
Moet nog wel even wennen aan de licht gewijzigde indeling. Wel is het heel handig dat het bestekmandje overal geplaatst kan worden.
Heel fijn is ook dat de vaatwasser zichzelf uitschakelt.
Een aanrader!

Martijn 14-01-2017 Product paar dagen in bezit

Perfect apparaat

doet het prima! Mooi schoon, droog en ruikt lekker! Zeer blij met de aanschaf! De oude machine was er aan toe, maar het verschil is groot.

Pluspunten

• mooi schoon
  • mooi droog
  • geen minpunten

Fam. Deurloo 09-01-2017 Product paar dagen in bezit

Bosch inbouw vaatwasser

Wij hebben voor dit type gekozen in verband met de opties aan programma's die dit apparaat bevat, meer opties zijn voor ons huishouden niet nodig. Daarnaast zijn de lades degelijk en is het bestekmandje te verschuiven.
Installatie was nog even lastig in verband met de plank van onze keuken die niet meteen paste. Door het apparaat te verhogen is het uiteindelijk gelukt de plank er goed voor te plaatsen.Over de duurzaamheid van het product kunnen wij nog niks zeggen (deze hebben we op "goed" gezet, ervan uitgaande dat hij jaren mee gaat).

Pluspunten

• Bedieningspaneel
  • Verschuiven bestekmandje
  • Degelijke lades
  • Half programma

marga hofman 08-01-2017 Product paar weken in bezit

Bosch vaatwasmachine

Heerlijk apparaat. De vaat komt er spic en span en goed gedroogd uit. hij is vrij stil en heeft goede keus in programma's. Iedere keer een feest bij het uitruimen. Controlelampje is praktisch en fijn dat het apparaat uitschakelt als programma klaar is.
Al met al blij met deze aanschaf!

Henny 06-01-2017 Product paar weken in bezit

Een stille vaatwasser met veel ruimte en verstelbare rekken

Na een 20 jarige Bosch vaatwasser weer voor een Bosch gekozen. Onze oude vaatwasser maakte de laatste tijd zoveel herrie, dat deze nieuwe vaatwasser een verademing is voor wat betreft het geluid. Deze vaatwasser is zo stil, dat het lijkt of er niets gebeurt. Door het licht dat op de grond schijnt kun je zien of de vaatwasser nog bezig is, ideaal. Er kan veel in en de rekken kunnen omgeklapt worden. Het mandje voor het bestek kan ook verplaatst worden, wat we bij onze oude niet konden. Alles wordt blinkend schoon. Ik hoop dat deze ook heel lang meegaat.

SMV93M40NL afwasmachine 29-12-2016 Product paar dagen in bezit

SMV93M40NL afwasmachine

Snelle installatie.
Wast goed schoon en droogt heel goed. Maakt weinig geluid als deze zijn werk doet. De mogelijkheid om de bestekkorf zelf te verschuiven is heel handig. Kortom een goede machine voor relatief weinig geld.

Pluspunten

• Wast goed schoon.
  • Droogt goed.
  • Flexibele bestekkorf.

Minpunten

• Nog niet kunnen ontdekken.

Bosch inbouw vaatwasser 29-12-2016 Product paar dagen in bezit

Bosch inbouw vaatwasser

mooie vaatwasser met als gadget herkenning op de vloer via een rood licht of het programma is afgewerkt.

Pluspunten

• vele programma's
  • wast schoon af
  • vriendelijke prijs

Minpunten

• nog niet ontdekt

S.L. 23-12-2016 Product paar dagen in bezit

Bosch vaatwasser

Het is stille, zuinige kwalitatieve goede machine voor een redelijke prijs.
Ik had een maximale diepte van 55.8 cm en dus ben je dan een beetje beperkt qua aanbod. Zelf geplaatst en dat ging ook goed.
De vaat is ook goed schoon zelfs bij de kortste progamma.

pgouda 17-12-2016 Product paar dagen in bezit

Bosch Vaatwasser SMV93M40NL

Goede prijs/kwaliteitsverhouding , alles voelt weer brandschoon wanneer het uit het apparaat komt.deze vaatwasser gekozen vanwege de inbouwdiepte van 55cm. Hiervoor hadden wij 2x een Siemens vaatwasser gehad waarvan de laatste ons niet goed bevallen was daarvoor deze bosch gekozen

Pluspunten

• goede schone vaat
  • stil apparaat
  • makkelijke bediening

Minpunten

• nog niet gevonden

atina 09-12-2016 Product paar dagen in bezit

gunstig verbruik en heerlijk stil

Dit is een prima vaatwasser voor een mooie prijs.
De vaat is na elke spoeling glanzend schoon.
Omdat de keuken in de woonkamer is, ben ik blij dat deze vaatwasser zo weinig geluid maakt.

Pluspunten

• zuinig verbruik van water en stroom
  • 44 decibel is heel netjes

Minpunten

• niet kunnen ontdekken

BB 01-12-2016 Product paar dagen in bezit

Stille vaatwasser met extra droogprogramma.

Deze stille vaatwasmachine heeft veel praktische programma's. De bedieningsknoppen zijn erg duidelijk je hebt eigenlijk de gebruiksaanwijzing niet nodig!

Pluspunten

• Duidelijke gebruiksaanwijzing
  • automatische keuze van programma

Kanhai 17-11-2016 Product paar dagen in bezit

Prima vaatwasser, heel stil

Ik heb voor deze vaatwasser gekozen, gezien de mogelijkheden en dat hij ook heel stil is.
Werk Prima!!

Toine 02-11-2016 Product paar dagen in bezit

Vaatwasser volledig inbouw

Het is een degelijke vaatwasser welke praktisch is ingericht en zeer makkelijk te bedienen. Ook energieklasse A++

Edwin 02-11-2016 Product paar dagen in bezit

Fluisterstil

Zeer stille vaatwasmachine. Functioneel in gebruik. Veel standaard programma's. Wast zeer goed schoon en droog. Erg prettig om te gebruiken.

Pluspunten

• Fluisterstil
  • Wast zeer schoon en droog
  • Veel standaard programma's
  • Functioneel

m 28-08-2016 Product paar weken in bezit

Ruime en stillen vaatwasser

Na 14 jaar gebruik gemaakt te hebben van een Bosch vaatwasser begon het wasresultaat tegen te vallen. Er moest regelmatig een bord met de hand schoongemaakt worden.
Maar de vaatwasser was dusdanig goed bevallen dat er geen twijfel was dat er weer een Bosch Vaatwasser zou komen.
Deze vaatwasser is erg ruim en handig ingedeeld in het onderste deel. Het bovenste deel is te vol gepropt, waardoor de wat bredere glazen of bekers niet overal terecht kunnen, dus dat is soms een klein puzzeltje.
De was is mooi schoon, heel af en toe nog een beetje water boven op de koffie kopjes (die uiteraard ondersteboven in de machine staan!).
Ideaal is het zachte geluidsniveau en het lichtje dat op de grond schijnt als de vaatwasser aan het werk is.
Ook het verschuifbare bestekbakje is erg handig. Ook slim bedacht is het handvat dat aan het bovenste rek vastzit is meteen het opvangbakje voor de schoonmaaktablet, waardoor er optimaler van de tablet gebruik gemaakt wordt.
Kortom een prima vaatwasser, zeker voor de prijs van nog geen €600.

Pluspunten

• weinig geluid
  • ruimte
  • in werking zijn lichtje

Minpunten

• volgepropt bovenrek
  • bestekbak klein

Cornelis 20-05-2016 Product paar dagen in bezit

Goede betaalbare koop Bosch vaatwasser SMV93M40NL

Geen ingewikkeld product met voldoende wasprogramma's die goed schoon maakt en zuinig in gebruik is. Het eco- en nachtprogramma duren wel wat lang maar is dan toch nog zuinig met water- en energiegebruik. Ook al een paar keer een snelwasje gedaan. Door het gebruik van een hele wastablet ontstaan er wel vlekken op de vaat. Belangrijk vind ik dat de vaatwasser erg stil is tijdens het wasprogramma. Voor een duidelijker beeld te krijgen moet ik de vaatwasser langer in gebruik hebben, maar de start is in ieder geval niet slecht.

Michelle 24-02-2016 Product maand in bezit

Wasresultaat is super. We vinden wel dan die slechter droogt, want is soms nog behoorlijk nat.
Diverse programma's en extra keuzes bij het programma die het gebruik vergemakkelijken.
Indeling is ideaal, doordat je het mandje ook kan verschuiven

Hil 19-02-2016 Product paar dagen in bezit

Als je een Bosch koopt nadat je een BEKO hebt gehad(ook prima)merk je dat het gebruiksgemak , de mogelijkheden en afwerking net even fijner is. Je betaalt er iets meer voor maar dat is een keuze. Fijn apparaat, wast goed en zeer stil vergeleken met vorige VW, installatie kan je zelf goed doen stekker erin en wassen.

Otot Vogelaar 13-02-2016 Product paar dagen in bezit

Tot nu toe 1 top apparaat,de indeling is oke genoeg progammas makkelijk in te bouwen.
Oftewel een top product voor weinig geld

Edwin 12-02-2016 Product paar dagen in bezit

Ben erg tevreden de vaat kort er goed schoon en droog uit. En met de functie extra door komt ook al het Kunstof droog uit de vaatwasser