Bosch SMV98M10NL - Reviews

tile-Max. belading
14 couverts maximale belading
Geluidsniveau
39 dB

Beoordeling op basis van 21 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

johnnywillemsen 16-05-2017

Erg stil en veel ruimte

Sinds een week in gebruik en de machine is super stil. Door de losse bestek la veel ruimte onderin de machine voor borden en pannen. Een aanrader.
Oorspronkelijk gepost op www.bosch-home.nl

Marianne 22-01-2017 Product paar dagen in bezit

Schone vaat

Vaatwasser wast prima schoon en hij is ook stil, wat erg belangrijk is in onze open keuken. Wij hebben deze machine dan ook hiervoor speciaal geselecteerd en ook voor de besteklade.

Marianne 22-01-2017

Prima vaatwasser

De machine is gebruiksvriendelijk. Is heel stil en heeft een praktische besteklade.
Een nadeel: om de machine te registreren heb je een zaklamp nodig en hele goeie ogen. Dat moet makkelijker kunnen.

h.baert 07-01-2017 Product paar dagen in bezit

Consumentengemak

Een goed product. Extra handig is het lampje dat op de vloer schijnt en zo laat ZIEN dat het apparaat in werking is. Bovendien is de besteklade een fijne verbetering. Ons bestek wordt beter gereinigd en blijft mooier. Het geluidsniveau is ook ten opzichte van het vorige apparaat een verbetering( minder geluid dus). Montage leverde ook geen problemen op.

Pluspunten

• signaallampje
  • geluidsniveau

kelly 29-12-2016 Product paar dagen in bezit

vaatwasser

makkelijk in gebruik, devaat wordt goed schoon, top apparaat maakt erg weinig lawaai dus erg prettig voor een open keuken.

super vaatwasser gebruiker 28-12-2016 Product paar dagen in bezit

zeer stil

wat een stil apparaat. echt iets voor een open keuken. en daarbovenop wast het ook nog eens heel goed schoon. zelfde gemak als een miele, maar voor heel veel minder geld.

Pluspunten

• superstil
  • wast zeer goed schoon, zelf zonder voorwassen

Minpunten

• geen lampje

Jan en Gerie Veelenturf 28-12-2016 Product paar weken in bezit

Geweldige stille vaatwasser

Na 21 jaar trouwe dienst kreeg onze vorige Bosch vaatwasser kuren en voldeet niet meer. Er was geen twijfel er moest een nieuwe Bosch komen en na enkele weken moeten we zeggen het is een fantastisch apparaat hij wast goed schoon, is stil, en droogt goed. De vaatwasser is ruim en op verschillende manieren in te ruimen door het laag of hoog zetten van de boven korf en het neerklappen van de bord houders. Wij zijn blij met onze aankoop.

Veelenturf 27-12-2016

Geweldige stille vaatwasser

Nadat onze 21 jarige bosch vaatwasser er mee op hield, was er voor ons reden om weer voor een Bosch te kiezen. Daar hebben we geen spijt van. Een zeer stille vaatwasser die ook schoon wast. wij zijn zeer tevreden.

Marijke 22-12-2016

Vaatwasser

Wast erg goed schoon. Vindt hem alleen qua inhoud kleiner dan de miele die ik had. Ook het plaatsen van borden is wat onhandiger. Hij wast wel super goed en is praktisch geluidloos. Fijne vaatwasser met de keuze uit een besteklade of bestekbak. Ben erg tevreden ook over degene die hem mij geleverd heeft. Was een topservice.

Marijke 15-12-2016 Product paar dagen in bezit

Stoot Miele van de troon

Wat een fijne vaatwasser en zo stil. De vaat komt er blinkend uit dat kon ik van mijn oude miele niet zeggen. Fijne lades en de keuze uit een besteklade of bestekbak. Ook de lades zijn in hoogte te verstellen. Hier is echt over nagedacht.

ceesB 03-12-2016

de stille afwashulp

Enorm stil met 39 DB. Droogt goed en kan vuil in alle gradaties aan. uitschuifbare bestekbak boven in schuilt onder in weer ruimte voor borden. Vaatwerk druipt niet na. Controlelicht op de de vloer. Veel keuze in vaatwasprogramma's Enige wat is mis is binnenverlichting

Leo van der Brugge 03-12-2016 Product paar dagen in bezit

Supermachine

Fluisterstil en wast brandschoon. Zeer tevreden over de top machine! Het apparaat staat dagelijks te draaien. Zelf de aangekoekte pannen komen als nieuw uit de vaatwasser.

Cees Buitendijk 26-11-2016 Product paar dagen in bezit

De Stille Afwashulp

Deze afwasmachine gekocht om zijn stilte i.v.m dat de keuken met ingang naar de huiskamer bereikbaar is. Een keur aan programma,s maar het voornaamste is dat de machine kan "zien" de belading en de vuilte graad zodat water en temperatuur worden aangepast Een pracht Bosch deur is een sieraad in de keuken Besteklade boven in een uitkomst

Pluspunten

• stil
  • meet en ziet

Minpunten

• geen binnen verlichting

S.Holtjer 01-10-2016 Product paar dagen in bezit

Ruim,stil en zuinig

Na 14 jaar trouwe dienst van je Bosch vaatwasser wordt het tijd voor vervanging. Dan kies je vanzelf weer een Bosch.
Als dan blijkt dat nieuw elke keer weer beter kan.....
Hopelijk nog lang niet, maar ook de volgende keer weer BOSCH!

Pluspunten

• stil
  • ruim
  • zuinig

tevreden gebruiker 03-08-2016 Product paar dagen in bezit

Heel tevreden

Superstille vaatwasser. Vaat komt droog uit de vaatwasser. Heel tevreden en véééél beter dan een AEG. Denk net zo goed als een Miele.

Verhoeven 19-07-2016

Zeer tevreden ,

De vaatvasser is zeer stil ,goed droog en alles is goed schoon zeer veel programma,s dus voor alle vaat wat prima product

Troubadoer 03-03-2016

Perfecte vaatwasser met veel mogelijkheden

Wat een geweldig fijn apparaat. Deze machine overtreft onze verwachtingen. Hij wast veel schoner dan onze vorige Bosch. Met 39 db is hij ook nog eens heel stil. Een aparte bestekmand bovenin is een prachtige oplossing. Als je de vorken en messen er goed gesorteerd indoet is het na afloop van het programma ook zo weer uitgeruimd. Met een aparte knop kun je het ingestelde programma desgewenst aanmerkelijk verkorten zonder dat de vaatminder schhon wordt. Omdat het een volledig geigeïntegreerde vaatwasser is kun je het bedieningspaneel niet zien tijdens het wasprogramma maar de rode, op de vloer geprojecteerde, punt vertelt je feilloos dat het programma nog loopt en gaat uit wanneer het klaar is. Ook een akoestisch signaal geeft aan dat het programma is afgelopen.

Hans 21-12-2015 Product paar dagen in bezit

Een bijzonder stille machine met een drie laden indeling waarin het bestek zowel in de bovenste lade danwel in het bestekbakje geplaatst kan worden. Wast de hele vaat grondig schoon. Enig minpuntje zou kunnen zijn, dat bekers/kopjes met een holling in de bodem niet helemaal droog worden ook al schakel je de optie "extra droog"in. Over de duurzaamheid nog geen oordeel aangezien wij de vaatwaser nog maar enkele maanden gebruiken.Met een open keuken/woonkamer aan te bevelen aangezien de vaatwasser bijzonder stil is zoals ik al aangaf.

Wiiels 06-04-2016

op sommige sites lees ik dat er geen meubelpaneel/front op gemonteerd kan worden. Klopt dat?
Bij Mediamarkt staat de machine in de winkel zonder front. Lijkt me dat ie zo geleverd wordt toch?

Officiele reactie van Bosch 08-04-2016

Dit is een inbouwvaatwasser, dus bedoeld om er een meubelpaneel op te plaatsen.

Willem 01-10-2015

geweldig schoon

Lijkt er na 5 a 6 keer gebruiken wel op dat het intensieve programma stuk beter is dan ''auto''. Boekje nog eens lezen dan maar. Krijgt het wel 100 keer beter schoon dan de oude machine, dus tja. Is ook superstil.

Dennis 25-08-2015 Product paar weken in bezit

Een geweldig stille vaatwasser. Maakt goed schoon, mooie bestek lade, voldoende was opties. Top ding! Geen goedkope vaatwasser, maar zijn geld waard!