Bosch SMV98M10NL - Reviews

Maximale belading
14 couverts

Leo van der Brugge 03-12-2016 Product paar dagen in bezit

Supermachine

Fluisterstil en wast brandschoon. Zeer tevreden over de top machine! Het apparaat staat dagelijks te draaien. Zelf de aangekoekte pannen komen als nieuw uit de vaatwasser.

Cees Buitendijk 26-11-2016 Product paar dagen in bezit

De Stille Afwashulp

Deze afwasmachine gekocht om zijn stilte i.v.m dat de keuken met ingang naar de huiskamer bereikbaar is. Een keur aan programma,s maar het voornaamste is dat de machine kan "zien" de belading en de vuilte graad zodat water en temperatuur worden aangepast Een pracht Bosch deur is een sieraad in de keuken Besteklade boven in een uitkomst

Pluspunten

• stil
  • meet en ziet

Minpunten

• geen binnen verlichting

S.Holtjer 01-10-2016 Product paar dagen in bezit

Ruim,stil en zuinig

Na 14 jaar trouwe dienst van je Bosch vaatwasser wordt het tijd voor vervanging. Dan kies je vanzelf weer een Bosch.
Als dan blijkt dat nieuw elke keer weer beter kan.....
Hopelijk nog lang niet, maar ook de volgende keer weer BOSCH!

Pluspunten

• stil
  • ruim
  • zuinig

tevreden gebruiker 03-08-2016 Product paar dagen in bezit

Heel tevreden

Superstille vaatwasser. Vaat komt droog uit de vaatwasser. Heel tevreden en véééél beter dan een AEG. Denk net zo goed als een Miele.

Hans 21-12-2015 Product paar dagen in bezit

Een bijzonder stille machine met een drie laden indeling waarin het bestek zowel in de bovenste lade danwel in het bestekbakje geplaatst kan worden. Wast de hele vaat grondig schoon. Enig minpuntje zou kunnen zijn, dat bekers/kopjes met een holling in de bodem niet helemaal droog worden ook al schakel je de optie "extra droog"in. Over de duurzaamheid nog geen oordeel aangezien wij de vaatwaser nog maar enkele maanden gebruiken.Met een open keuken/woonkamer aan te bevelen aangezien de vaatwasser bijzonder stil is zoals ik al aangaf.

Dennis 25-08-2015 Product paar weken in bezit

Een geweldig stille vaatwasser. Maakt goed schoon, mooie bestek lade, voldoende was opties. Top ding! Geen goedkope vaatwasser, maar zijn geld waard!

Daan en Gijs 03-08-2015 Product paar dagen in bezit

De afwasmachine maakt weinig geluid tijdens het wassen en drogen. De functietoetsen zijn overzichtelijk. Bestekbakje is optioneel te gebruiken. Veel ruimte. droogt erg goed. Makkelijk te installeren.