Siemens SN69M002NL - Reviews

tile-Max. belading
13 couverts maximale belading
Geluidsniveau
48 dB

Beoordeling op basis van 69 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Wim2141966 16-05-2015

Prijs-kwaliteitverhouding is dit voor mij de beste koop.
geen irritante herrie.
vaat perfect schoon.
alle progamma's die ik nodig heb zitten hier op.

Nick 22-06-2017

Degelijk, duidelijk, stil en schoon

Eerste impressie, na een weekje wassen; erg tevreden! De machine is bijzonder stil. Gelukkig is er een lampje die erop wijst of ie nog bezig is. Indeling was even wennen voor mij, maar alles past erin en de in hoogte verstelbare boventray is erg handig. Bediening is eenvoudig en duidelijk. Instellen van glansspoelmiddel moest even via een toetscombinatie, maar ook dat is gelukt. De machine voelt duurzaam aan. Eens kijken of deze het net zo lang blijft doen als de vorige (13 jaar).

Pluspunten

• Erg stille werking
  • Duidelijk instellingenpaneel
  • Keuze om de wastijd te halveren

Minpunten

• Onderste tray, bordenhouders niet neerklapbaar
  • Bijvullen glansspoelmiddel blijft onhandig

Joost1948 20-06-2017

Prima machine goede prijs kwaliteit verhouding

De machine vervangt een Siemens machine, die 13 jaar is meegegaan. Deze machine met ruimte voor de afwas voor een gemiddeld gezin van stel 4 personen. Instellings mogelijkheden voor verschillende temperaturen en met verschillende verwerkingstijden . Met timer voor start momenten. Beperkte lawaai waardoor plaatsing in een open keuken geen hinderlijke geluiden. We zijn zeer tevreden over het product en over de levering.

Bluefingers 29-05-2017

Heerlijk, stille machine

Begin mei 2017 heb ik deze machine ingebouwd. Met de duidelijke instructies was dit zo gepiept! Wat ons opviel was het schone resultaat en de extreem stille werking. Het is maar goed dat er een optische signalering op zit zodat je weet als hij klaar is. Dit is, vanwege een verhuizing, onze 2e machine en we kunnen deze zeer zeker aanraden aan nieuwe gebruikers van een (inbouw-) vaatwasser!

Ard 60 24-05-2017

Perfecte vaatwasser

Na 15 jaar intensief gebruik stopte onze oude vaatwasser ermee, we hebben direct weer een nieuwe Siemens aangeschaft, een top apparaat.

Harry1 03-05-2017

Boven verwachting

Boven verwachting en beter dan mijn vorige ETNA.
Vooral de snelle programma's zijn handig en met een uitstekend resultaat.

schoens76 01-05-2017

Stille machine met goed wasresultaat

Machine nu een aantal keren gebruikt, perfect was resultaat, gemakkelijk te bedienen en weinig geluiden

Kees Jacobs 06-04-2017

praktisch interieur

Bijzonder mooi afgewerkte vaatwasser, met erg praktische indeling, de bediening is simpel en wijst zichzelf en bijzonder stil tijdens het gebruik.

Pluspunten

• praktisch interieur
  • stil

Pieter L 26-03-2017

Prima, degelijke vaatwasser

Prima, degelijke vaatwasser. Maakt goed schoon. Geen overbodige knoppen, hier maken we ook geen gebruik van. Soms iets wat luidruchtig.

Pluspunten

• Maakt goed schoon
  • Eenvoudig in gebruik

Minpunten

• Soms wat luidruchtig

Stille vaatwasser 13-03-2017

Stille vaatwasser

Naast het perfect schoonmaken en de diverse keuze menu's. Valt het mij vooral op dat je deze vaatwasser nauwelijks tot niet hoort. Een leuk bijkomend handigheidje is dat een blauw laserlampje gericht op de vloer aangeeft dat de vaatwasser nog bezig is.

Fam vd Outenaar 02-01-2017

Leuke verrassing

Wij waren aangenaam verrast door het lichtje op de grond dat aangeeft hoe lang de vaatwasser nog moet draaien. Heel handig! Verder gewoon tevreden over het was- en droogresultaat. We hopen nog lang plezier te hebben van dit apparaat. De vorige Siemens ging 10 jaar mee, maar we hebben ook een mindere ervaring met een Bosch die 5 jaar mee ging. Plaatsen ging eenvoudig.

Pluspunten

• lichtje op grond met tijdsindicatie
  • gemakkelijk te plaatsen

Siemens SN69M002NL 27-12-2016

Siemens SN69M002NL

Perfecte machine, qua prijs / prestatie verhouding. Plaatsing is erg eenvoudig en een goed leesbare handleiding (ook in het nederlands).

Pluspunten

• Led die op de vloer schijnt als de machine draait.
  • Rest tijd indicatie

Ton 20-12-2016

Vaatwasser Siemens SN69M002NL bij Wehkamp 24uurs dienst

Voor de prijs/kwaliteit verhouding bij een eerdere defecte vaatwasmachine, gegaan voor deze vaatwasser. Goed zelf te installeren en in te stellen. Goede beschrijving die je even goed tot je laat doordringen en dan aan de slag. Binnen 3 uur op z'n plek inclusief frontpaneel op dit volledige inbouw apparaat. Bijgeleverde inbouwplaat is tevens mal voor bevestiging keukenpaneel. Ingesteld en meteen gedraaid. Goed afleesbaar display, makkelijk in te stellen, Waterhardheid getest via bijgeleverde strip en ingesteld volgens voorschrift. Vrijwel geheel geruisloos cq niet hinderend geluid. Ook zeer tevreden met het resultaat.

Roos 18-12-2016

Heerlijk stil en overzichtelijk

Wat een heerlijke vaatwasser is dit. Hiervoor hadden we ook al een Siemens dus ik wist al dat de indeling superhandig is maar daarnaast heeft deze ook nog een indicatielampje en is hij veel stiller. En wat maakt hij alles goed schoon!

Floris 14-12-2016

Wast alles blinkend schoon !

Onze oude AEG vaatwasser had het in november begeven na bijna 10 jaar.
Na de goede recensies uitgekomen op de Siemens SN69M002NL.

Verbruik
Het verbruik van water en energie is zuiniger dan onze vorige vaatwasser.
Met aan A+ label is het niet het zuinigste model, maar met de huidige energieprijzen is dit wel de beste keuze.

Geluid
De vaatwasser is soms iets minder stil dan onze oude AEG, maar die maakte ook niet grondig schoon.
Dankzij het blauwe lampje weet je wel of de vaatwasser nog in bedrijf is.

Indeling
Iedere keer staan we weer versteld hoeveel er eigenlijk in de vaatwasser past.
De indeling is ontzettend fijn en ook naar wens aan te passen.
De hoogte van de bovenste lade kan aangepast worden voor het grotere werk.
De bestekkorf kan eenvoudig, eventueel voor de helft, aangepast worden voor grote bestekstukken.
De onderste lade geeft je de mogelijkheid de pinnetjes in te klappen voor pannen etc.
Wel jammer dat deze meteen over de gehele breedte ingeklapt moeten worden.

Bovenin zit er ook nog eens een extra soort van plankje waar spatels en grote messen opgelegd kunnen worden.
Veel handiger dan dat de grote messen tussen de kopjes en schaaltjes in de lade gelegd moeten worden.

Resultaat
Het wasresultaat is iedere keer weer subliem.Alle vaat is mooi schoon en blinkt aan alle kanten.
Waar onze vorige vaatwasser van AEG hier nog wel moeite mee had met minder vaat.
Bijvoorbeeld dat op de vaat een laagje zat wanneer een pan met resten aardappelpurree in de vaatwasser werd gezet.
Zelfs de plastic snijplanken worden mooi schoon! Zéér tevreden dus !
Ook het droogresultaat is erg goed.

Vaatwastablet
Wat we voorheen ook nog wel eens hadden was dat het vaatwasblokje ergens op was gevallen en niet was opgelost.
In deze vaatwasser zit een opvangbakje, waardoor het blokje altijd in het bakje valt en dus ook altijd oplost.

Duurzaamheid
Over de duurzaamheid kan ik na 1 maand nog niks zeggen.

Al met al erg tevreden over de vaatwasser en kan dan ook twijfelaars aanraden om deze vaatwasser te kiezen.

Pluspunten

• Was mooi schoon en droog
  • Fijne indeling
  • Lampje wanneer in bedrijf
  • Zuinig in verbruik
  • Extra bakje voor de spatels

Minpunten

• Eco stand duurt 3,5 uur
  • Iets minder stil dan de vorige(4 db)
  • Indeling aanpassen alleen over de gehele breedte

Peter 14-12-2016

Vaatwasser

prijskwaliteit OK
doet wat ie moet doen
eenvoudig te bedienen
simpel inbouwen
maakt wel meer geluid als vorige ariston vaatwasser

susan 13-12-2016

vaatwasser ia stil en maakt goed schoon

Mijn oude siemens deed na 15 jaar zijn werk niet goed meer, weer voor Siemens gekozen. De vaatwasser is stil en maakt goed schoon. programma's duren wel lang in vergelijking met de oude.

Pluspunten

• stil
  • maakt goed schoon

Minpunten

• programma's duren lang

Herder 10-12-2016

Vaatwasser siemens

Prima vaatwasser voor een goede prijs!
Voldoende en makkelijk in te ruimen vaatwasser. Wast goed schoon en handige lichtje schijnt op de vloer tijdens het programma

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen
  • Kort prigramma

wimjanse 08-12-2016

vaatwasser

goede prijs kwaliteit en goede ervaring met vorige siemens vaatwasser de motor van de machine is zeer stil,wast goed schoon en droogt het vaatwerk prima minpunten geen

Ooms 08-12-2016

Mooie vaatwasser

Gister net ontvangen. Makkelijk zelf in je keuken zetten.
Makkelijk in gebruik.
Handig zo n lampje op de grond.