Siemens SN69M002NL - Reviews

Type
volledig ingebouwd
Maximale belading
13 couverts

Beoordeling op basis van 49 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Wim2141966 16-05-2015 Product paar dagen in bezit

Prijs-kwaliteitverhouding is dit voor mij de beste koop.
geen irritante herrie.
vaat perfect schoon.
alle progamma's die ik nodig heb zitten hier op.

Kees Jacobs 06-04-2017 Product paar weken in bezit

praktisch interieur

Bijzonder mooi afgewerkte vaatwasser, met erg praktische indeling, de bediening is simpel en wijst zichzelf en bijzonder stil tijdens het gebruik.

Pluspunten

• praktisch interieur
  • stil

Pieter L 26-03-2017 Product paar maanden in bezit

Prima, degelijke vaatwasser

Prima, degelijke vaatwasser. Maakt goed schoon. Geen overbodige knoppen, hier maken we ook geen gebruik van. Soms iets wat luidruchtig.

Pluspunten

• Maakt goed schoon
  • Eenvoudig in gebruik

Minpunten

• Soms wat luidruchtig

Stille vaatwasser 13-03-2017 Product paar weken in bezit

Stille vaatwasser

Naast het perfect schoonmaken en de diverse keuze menu's. Valt het mij vooral op dat je deze vaatwasser nauwelijks tot niet hoort. Een leuk bijkomend handigheidje is dat een blauw laserlampje gericht op de vloer aangeeft dat de vaatwasser nog bezig is.

Fam vd Outenaar 02-01-2017 Product paar weken in bezit

Leuke verrassing

Wij waren aangenaam verrast door het lichtje op de grond dat aangeeft hoe lang de vaatwasser nog moet draaien. Heel handig! Verder gewoon tevreden over het was- en droogresultaat. We hopen nog lang plezier te hebben van dit apparaat. De vorige Siemens ging 10 jaar mee, maar we hebben ook een mindere ervaring met een Bosch die 5 jaar mee ging. Plaatsen ging eenvoudig.

Pluspunten

• lichtje op grond met tijdsindicatie
  • gemakkelijk te plaatsen

Siemens SN69M002NL 27-12-2016 Product paar weken in bezit

Siemens SN69M002NL

Perfecte machine, qua prijs / prestatie verhouding. Plaatsing is erg eenvoudig en een goed leesbare handleiding (ook in het nederlands).

Pluspunten

• Led die op de vloer schijnt als de machine draait.
  • Rest tijd indicatie

Ton 20-12-2016 Product paar dagen in bezit

Vaatwasser Siemens SN69M002NL bij Wehkamp 24uurs dienst

Voor de prijs/kwaliteit verhouding bij een eerdere defecte vaatwasmachine, gegaan voor deze vaatwasser. Goed zelf te installeren en in te stellen. Goede beschrijving die je even goed tot je laat doordringen en dan aan de slag. Binnen 3 uur op z'n plek inclusief frontpaneel op dit volledige inbouw apparaat. Bijgeleverde inbouwplaat is tevens mal voor bevestiging keukenpaneel. Ingesteld en meteen gedraaid. Goed afleesbaar display, makkelijk in te stellen, Waterhardheid getest via bijgeleverde strip en ingesteld volgens voorschrift. Vrijwel geheel geruisloos cq niet hinderend geluid. Ook zeer tevreden met het resultaat.

Roos 18-12-2016 Product paar dagen in bezit

Heerlijk stil en overzichtelijk

Wat een heerlijke vaatwasser is dit. Hiervoor hadden we ook al een Siemens dus ik wist al dat de indeling superhandig is maar daarnaast heeft deze ook nog een indicatielampje en is hij veel stiller. En wat maakt hij alles goed schoon!

Floris 14-12-2016 Product paar weken in bezit

Wast alles blinkend schoon !

Onze oude AEG vaatwasser had het in november begeven na bijna 10 jaar.
Na de goede recensies uitgekomen op de Siemens SN69M002NL.

Verbruik
Het verbruik van water en energie is zuiniger dan onze vorige vaatwasser.
Met aan A+ label is het niet het zuinigste model, maar met de huidige energieprijzen is dit wel de beste keuze.

Geluid
De vaatwasser is soms iets minder stil dan onze oude AEG, maar die maakte ook niet grondig schoon.
Dankzij het blauwe lampje weet je wel of de vaatwasser nog in bedrijf is.

Indeling
Iedere keer staan we weer versteld hoeveel er eigenlijk in de vaatwasser past.
De indeling is ontzettend fijn en ook naar wens aan te passen.
De hoogte van de bovenste lade kan aangepast worden voor het grotere werk.
De bestekkorf kan eenvoudig, eventueel voor de helft, aangepast worden voor grote bestekstukken.
De onderste lade geeft je de mogelijkheid de pinnetjes in te klappen voor pannen etc.
Wel jammer dat deze meteen over de gehele breedte ingeklapt moeten worden.

Bovenin zit er ook nog eens een extra soort van plankje waar spatels en grote messen opgelegd kunnen worden.
Veel handiger dan dat de grote messen tussen de kopjes en schaaltjes in de lade gelegd moeten worden.

Resultaat
Het wasresultaat is iedere keer weer subliem.Alle vaat is mooi schoon en blinkt aan alle kanten.
Waar onze vorige vaatwasser van AEG hier nog wel moeite mee had met minder vaat.
Bijvoorbeeld dat op de vaat een laagje zat wanneer een pan met resten aardappelpurree in de vaatwasser werd gezet.
Zelfs de plastic snijplanken worden mooi schoon! Zéér tevreden dus !
Ook het droogresultaat is erg goed.

Vaatwastablet
Wat we voorheen ook nog wel eens hadden was dat het vaatwasblokje ergens op was gevallen en niet was opgelost.
In deze vaatwasser zit een opvangbakje, waardoor het blokje altijd in het bakje valt en dus ook altijd oplost.

Duurzaamheid
Over de duurzaamheid kan ik na 1 maand nog niks zeggen.

Al met al erg tevreden over de vaatwasser en kan dan ook twijfelaars aanraden om deze vaatwasser te kiezen.

Pluspunten

• Was mooi schoon en droog
  • Fijne indeling
  • Lampje wanneer in bedrijf
  • Zuinig in verbruik
  • Extra bakje voor de spatels

Minpunten

• Eco stand duurt 3,5 uur
  • Iets minder stil dan de vorige(4 db)
  • Indeling aanpassen alleen over de gehele breedte

Peter 14-12-2016 Product paar weken in bezit

Vaatwasser

prijskwaliteit OK
doet wat ie moet doen
eenvoudig te bedienen
simpel inbouwen
maakt wel meer geluid als vorige ariston vaatwasser

susan 13-12-2016 Product paar dagen in bezit

vaatwasser ia stil en maakt goed schoon

Mijn oude siemens deed na 15 jaar zijn werk niet goed meer, weer voor Siemens gekozen. De vaatwasser is stil en maakt goed schoon. programma's duren wel lang in vergelijking met de oude.

Pluspunten

• stil
  • maakt goed schoon

Minpunten

• programma's duren lang

Herder 10-12-2016 Product paar dagen in bezit

Vaatwasser siemens

Prima vaatwasser voor een goede prijs!
Voldoende en makkelijk in te ruimen vaatwasser. Wast goed schoon en handige lichtje schijnt op de vloer tijdens het programma

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen
  • Kort prigramma

wimjanse 08-12-2016 Product paar dagen in bezit

vaatwasser

goede prijs kwaliteit en goede ervaring met vorige siemens vaatwasser de motor van de machine is zeer stil,wast goed schoon en droogt het vaatwerk prima minpunten geen

Ooms 08-12-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie vaatwasser

Gister net ontvangen. Makkelijk zelf in je keuken zetten.
Makkelijk in gebruik.
Handig zo n lampje op de grond.

Colin 03-12-2016 Product paar dagen in bezit

Perfecte vaatwasser

Vaatwasser is perfect geschikt voor het huishouden van 2 personen. Ook met de boost knop werkt het super handig voor een kleine vaat.

Pluspunten

• Eenvoudig programma
  • Ruim opgezet
  • Kleine ruimte voor bestek bovenin

Onbekend 30-11-2016 Product paar dagen in bezit

Goede vaatwasser

Na jaren een Siemens te hebben gehad was het tijd voor een nieuwe. De prijs/kwaliteit verhouding van deze nieuwe was in vele klant beoordelingen erg goed. vandaar de keuze voor deze vaatwasser.
Installatie was een eitje en meteen draaien zorgde weer voor een schone frisse vaat.

Pluspunten

• Prijs kwaliteit
  • Installatie

Minpunten

• spoelprogramma ontbreekt

Ruhuut 26-11-2016 Product paar weken in bezit

Eens een Siemens altijd een Siemens

Deze nieuwe Siemens is een wat goedkopere versie dan onze oude vaatwasser.(die had een mooi display met tekst en veel meer instellingen, die we overigens nooit gebruikt hebben, we gebruikten één functie, afwassen.)
Deze vaatwasser heeft vier standen en dat is meer dan genoeg, we gebruiken overigens nog steeds maar één stand. Op het aanwezige display
wordt weergegeven wat je nodig hebt, meer niet, is ook niet nodig.
verder is het weer een stille machine met voldoende inruim mogelijkheden.

Pluspunten

• stil
  • ruim

Paulus 24-11-2016 Product paar weken in bezit

Mooie machine voor een aantrekkelijk prijs

De machine hebben we gekocht als vervanger van onze Bosch vaatwasmachine die maar liefst 13 jaar meeging. We hebben op deze machine wat minder opties, opties zoals inweken en voorspoelen, opties die we nog nooit gebruikt hadden. De machine is stil maar niet extreem stil. De vaatwas komt er schoon en droog uit hoewel de rekken van de Bosch (eigenlijk gelijk aan de Siemens Machines) vooral het glazen en kopjes schuiner hadden staan waardoor deze beter droogden.
Het inbouwen (zelf gedaan) verliep eenvoudig en is goed te doen. Wat wel opviel is dat deze machine weer net een tikkeltje goedkoper gemaakt is dan de oudere Bosch machine (zoals tegenwoordig alles goedkoper gebouwd wordt). De geleiding loopt net iets minder soepel, de bevestiging van de frontpanelen en net wat eenvoudige qua materiaal en ook de bevestiging van de machine in de keuken is net iets minder degelijk. Toch denk ik dat deze machine qua prijs/prestatie heel goed uit de bus komt. Zal deze zeker aanbevelen.

Pluspunten

• Externe indicator (blauw lampje op de grond)

Minpunten

• Degelijkheid
  • Bevestigingsmateriaal

Kees 24-11-2016 Product paar dagen in bezit

stil en schoon

Nadat na ruim 10 jaar onze vorige siemens vaatwasser de geest gaf ,opnieuw gekozen voor een siemens. Een zeer snelle levering door AO.nl en daarna eenvoudig te installeren en wederom doet de vaatwasser stil zijn werk en komt de vaat er schon en droog uit. Een klasse vaatwasser voor een goede prijs.

Pluspunten

• makkelijk te installeren
  • stil
  • schone vaat
  • droogt goed

De Jong 22-11-2016 Product paar dagen in bezit

Goede vaatwasser

De vaatwasser stond als beste getest op internet en dit maakt hij zeker waar. Goed wasresultaat en de machine is behoorlijk stil. Het lichtje op de vloer is heel handig om te zien of het programma nog loopt.

Pluspunten

• Behoorlijk stil
  • Degelijke constructie
  • Vertraagde start van programma
  • Eenvoudige installatie (inbouw)