Siemens SN69M002NL - Reviews

Maximale belading
13 couverts

Hans 28-06-2016 Product paar dagen in bezit

fijne vaatwasser,

Vrij geruisloos, de vaat komt er schoon en droog uit. zet hem meestal s'nachts aan in de eco stand. uitgestelde start is een handige optie

Cynthia Pijlman 05-10-2015 Product paar dagen in bezit

Prima vaatwasser, met een goede prijs/kwaliteitverhouding. Maakt iets meer geluid dan onze vorige, duurdere model van Siemens, maar niet te storend. Wast onze vaat goed schoon!

vlib 23-08-2015 Product kwartaal in bezit

Een heerlijk stille machine (nee echt!!) Toen de vorige (AEG) kapot ging was ik gewend aan een hoeveelheid lawaai. Deze is fluisterstil en wast bijzonder lekker schoon. Maar 3 programma's, maar voor mij is dat meer dan genoeg. In de praktijk wissel ik eigenlijk alleen tussen het eco programma (iets meer dan 3 uur) en het snelle programma. Ik ben tevreden.

jfhorst 24-06-2015 Product paar weken in bezit

Supermachine!
Waanzinnig mooi resultaat, gemakkelijke inbouw, duidelijke beschrijvingen, perfecte afwerking.
En dan het genot terwijl de machine aanstaat. Je kunt in alle rust náást het apparaat de krant lezen. Hij is echt héél stil.

een absolute aanrader.

Sas2015 08-06-2015 Product maand in bezit

Deze vaatwasser heb ik vooral gekozen om de dB's. En dat doet deze goed. in een open keuken is het geluid minimaal en zeker niet storend. Het wasresultaat is uitstekend. Het glaswerk wordt stukken beter schoon dan in de vorige vaatwasser. Ook theeaanslag is geen probleem meer.De rekjes bovenin en de indeling zijn handig. Ik kan zeker nu 1 a 2 couverts meer er in kwijt.Duurzaamheid kan ik na een maand nog niks over zeggen.
Al met al erg tevreden over deze vaatwasser.

Rickmw 06-06-2015 Product paar dagen in bezit

Fijne vaatwasser met goed wasresultaat. Flexibele indeling waardoor je ook grote items makkelijk kan wassen. De standaard programma's duren wel lang

Ed Kuijpers 01-06-2015 Product paar weken in bezit

Zoals gewend van Siemens apparatuur prima apparaat. Goed en netjes afgewerkt en prima afwasresultaat.
Eenvoudige maar voldoende keuze in de bediening.
Instellen van de verschillende mogelijkheden zeer eenvoudig door het bijgevoegde stappenplan.
Compleet geleverd en makkelijk zelf ingebouwd, goede beschrijving en handleiding aanwezig. Prima prijs/kwaliteit verhouding. al met al top apparaat.

Laila van der Munnik 31-05-2015 Product paar weken in bezit

Nadat wij 5 jaar ellende hebben gehad met een Bauknecht vaatwasser (meerdere malen kapot en geen/slechte service van Whirlpool) hebben wij gekozen voor een Siemens vaatwasser. De vaatwasser doet het prima en is aanzienlijk stiller dan onze vorige vaatwasser. Inbouwen is gemakkelijk. Wij hebben er spijt van niet direct voor een Siemens gekozen te hebben.

ZSt 28-05-2015 Product paar dagen in bezit

Mooi apparaat.
Geruisloos, maakt goed schoon.
Handige LED lampje dat op de grond schijnt,om aan te geven of het programma al klaar is.

Geen - Punten

Barry456 27-05-2015 Product paar dagen in bezit

Heel fijn apparaat, goede prijs/kwaliteit verhouding. Is erg stil. Soms is de vaat alleen niet helemaal droog. Maar verder wel een super apparaat. Was is erg schoon. Genoeg opties, dus kan ook een kort wasje draaien. Indeling is aanpasbaar wat heel fijn is als je grote pannen gaat wassen. Over de duurzaamheid weet ik niet veel maar een vaatwasser is sowieso duurzamer dan met de hand wassen ;)

Wim2141966 16-05-2015 Product paar dagen in bezit

Prijs-kwaliteitverhouding is dit voor mij de beste koop.
geen irritante herrie.
vaat perfect schoon.
alle progamma's die ik nodig heb zitten hier op.

xafwasser 13-05-2015 Product paar dagen in bezit

Fijn aparaat, simpel in te bouwen. Kwaliteit en degelijk aparaat. Typisch duitse kwaliteit. Niet al te lawaaiig

satnam 26-04-2015 Product paar dagen in bezit

No nonsense vaatwasser. Ik heb gekozen voor de Siemens vaatwasser vanwege de stevige korf met superpraktische indeling. Geluid? Ik hoor hem amper. Het blauwe lampje is handig. Eenvoudige bediening.

Ger Janse 11-04-2015 Product paar dagen in bezit

Wast goed schoon.

Een van de handige opties (bakplaat-sproeikop)was niet meegeleverd. Dit bleek waarschijnlijk niet bij aangeschafte apparaat te horen.
Zal waarschijnlijk wel ergens gestaan te hebben maar was ons niet duidelijk geworden.
Beetje teleurstelling.

Verder prima apparaat.

mercedes G 06-03-2015 Product paar dagen in bezit

Wast de vaat geweldig schoon, heeft veel ruimte en prettige
indeling, heeft veel keuze programm's en is energiezuinig

nielssimons1985 07-01-2015 Product maand in bezit

De vaatwasser maakt de vaat snel en goed schoon. Makkelijk in te ruimen en de indicatie is heel erg handig. Verschil met mijn vorige vaatwasser is heel groot, ben ontzettend blij met deze vaatwasser.

stephaniebroekaart 06-01-2015 Product paar weken in bezit

Uitstekende ruime vaatwasser met veel mogelijkheden in programma's. Een verademing in ruimte, eenvoud en wasresultaat ten opzichte van mijn oude vaatwasser.
Vaatwasser maakt uiteraard geluid, maar niet hinderlijk en veel minder dan ik had bij mijn oude vaatwasser. Ook op eco stand een zeer schoon wasresultaat. Het fancy lichtje dat op de vloer aangeeft dat de machine nog draait is een toevoeging die ik gewoon cool vind. Enige minpunt is wellicht de indeling voor wijn- en champagneglazen. Hier is ruimte voor gereserveerd, maar deze is beperkt en kost veel ruimte op de bovenste lade van de machine. Daarnaast moet je natuurlijk nog zelf in- en uitruimen, daar moeten ze bij Siemens nog maar eens over nadenken... ;-)

riadis 23-12-2014 Product paar weken in bezit

Een prima afwasmachine met veel mogelijkheden. Handig in het gebruik.Zeer geschikt voor een open keuken ivm het het lage geluidsniveau.Een paar kleine puntjes. Om de hoge kopjes / bekers te plaatsen is de hoek iets te hoog, daarom staan ze enigszins wankel.
Bij het eco programma blijft er iets water op de kopjes staan. Is makkelijk met een theedoek te drogen.
Verder een uitstekend resultaat.

M.G. de Jong 22-12-2014 Product paar weken in bezit

Sinds ik deze vaatwasser heb, merk ik dat mijn vaat veel schoner en glanzender is dan voorheen! De mogelijkheid om de diverse programma's qua tijd te verkorten met varioSpeed en toch voor een schone vaat te zorgen is ideaal! Al met al heb ik geen negatieve punten aan te merken.