Siemens SN69M002NL - Reviews

Maximale belading
13 couverts

Colin 03-12-2016 Product paar dagen in bezit

Perfecte vaatwasser

Vaatwasser is perfect geschikt voor het huishouden van 2 personen. Ook met de boost knop werkt het super handig voor een kleine vaat.

Pluspunten

• Eenvoudig programma
  • Ruim opgezet
  • Kleine ruimte voor bestek bovenin

Onbekend 30-11-2016 Product paar dagen in bezit

Goede vaatwasser

Na jaren een Siemens te hebben gehad was het tijd voor een nieuwe. De prijs/kwaliteit verhouding van deze nieuwe was in vele klant beoordelingen erg goed. vandaar de keuze voor deze vaatwasser.
Installatie was een eitje en meteen draaien zorgde weer voor een schone frisse vaat.

Pluspunten

• Prijs kwaliteit
  • Installatie

Minpunten

• spoelprogramma ontbreekt

Ruhuut 26-11-2016 Product paar weken in bezit

Eens een Siemens altijd een Siemens

Deze nieuwe Siemens is een wat goedkopere versie dan onze oude vaatwasser.(die had een mooi display met tekst en veel meer instellingen, die we overigens nooit gebruikt hebben, we gebruikten één functie, afwassen.)
Deze vaatwasser heeft vier standen en dat is meer dan genoeg, we gebruiken overigens nog steeds maar één stand. Op het aanwezige display
wordt weergegeven wat je nodig hebt, meer niet, is ook niet nodig.
verder is het weer een stille machine met voldoende inruim mogelijkheden.

Pluspunten

• stil
  • ruim

Paulus 24-11-2016 Product paar weken in bezit

Mooie machine voor een aantrekkelijk prijs

De machine hebben we gekocht als vervanger van onze Bosch vaatwasmachine die maar liefst 13 jaar meeging. We hebben op deze machine wat minder opties, opties zoals inweken en voorspoelen, opties die we nog nooit gebruikt hadden. De machine is stil maar niet extreem stil. De vaatwas komt er schoon en droog uit hoewel de rekken van de Bosch (eigenlijk gelijk aan de Siemens Machines) vooral het glazen en kopjes schuiner hadden staan waardoor deze beter droogden.
Het inbouwen (zelf gedaan) verliep eenvoudig en is goed te doen. Wat wel opviel is dat deze machine weer net een tikkeltje goedkoper gemaakt is dan de oudere Bosch machine (zoals tegenwoordig alles goedkoper gebouwd wordt). De geleiding loopt net iets minder soepel, de bevestiging van de frontpanelen en net wat eenvoudige qua materiaal en ook de bevestiging van de machine in de keuken is net iets minder degelijk. Toch denk ik dat deze machine qua prijs/prestatie heel goed uit de bus komt. Zal deze zeker aanbevelen.

Pluspunten

• Externe indicator (blauw lampje op de grond)

Minpunten

• Degelijkheid
  • Bevestigingsmateriaal

Kees 24-11-2016 Product paar dagen in bezit

stil en schoon

Nadat na ruim 10 jaar onze vorige siemens vaatwasser de geest gaf ,opnieuw gekozen voor een siemens. Een zeer snelle levering door AO.nl en daarna eenvoudig te installeren en wederom doet de vaatwasser stil zijn werk en komt de vaat er schon en droog uit. Een klasse vaatwasser voor een goede prijs.

Pluspunten

• makkelijk te installeren
  • stil
  • schone vaat
  • droogt goed

De Jong 22-11-2016 Product paar dagen in bezit

Goede vaatwasser

De vaatwasser stond als beste getest op internet en dit maakt hij zeker waar. Goed wasresultaat en de machine is behoorlijk stil. Het lichtje op de vloer is heel handig om te zien of het programma nog loopt.

Pluspunten

• Behoorlijk stil
  • Degelijke constructie
  • Vertraagde start van programma
  • Eenvoudige installatie (inbouw)

Sherry 16-11-2016 Product paar dagen in bezit

Top vaatwasser met goede indeling!

De vaatwasser heeft een fijne indeling. De ruimte bovenin is groter dan veel andere vaatwassers. Bestekbak die erin zit heeft grote gaten voor het bestek.

Hij maakt goed schoon en beschikt ook over een eco-functie. Blauw led-lampje zorgt voor een fraaie uitstraling.

Pluspunten

• Fijne indeling
  • Eco-functie
  • Vaatwasser trekt zichtzelf dicht, softclose

Minpunten

• Bestekbak zit niet vast, kan omkiepen

Remster 10-11-2016 Product paar dagen in bezit

Fijne, stevige en degelijke vaatwasser

Ik vind deze Siemens vaatwasser ideaal. Hij oogt en voelt zeer degelijk aan. Dit in tegenstelling tot een AEG die ik eerst had besteld. Die kon direct weer terug. De Siemens installeert ook makkelijk. De afsluitrubbers zijn al voor gemonteerd, dis hoef je niet zelf te plakken. Ook komen er weinig schroeven aan te pas. Het indicatielampje op de vloer is ook prettig. Ook is de vaatwasser een stuk stiller dan onze vorige ATAG. De prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend. Nu hopen dat ie lekker lang meegaat ;-)

aanschaf nieuwe vaatwasser 09-11-2016 Product paar dagen in bezit

Veel betere resultaten

Ik ben heel tevreden met dit product, is zeker een verbeterde versie van onze vorige vaarwasser van Siemens, die overigens 18 jaar dienst heeft gedaan.
We hopen hiervan minstens zoveel plezier te hebben.

Pluspunten

• minder watergebruik
  • zuiniger in energieverbruik

Gert 06-11-2016 Product paar dagen in bezit

prima apparaat

prima vaatwasmachine, wast en droogt erg goed. Design is erg mooi vooral als de vaatwasser s'avonds aanstaat (led lampje) brandt onder het apparaat. Ook de indeling is prima.

Pluspunten

• stil
  • wast schoon
  • prima indeling

Erwin 05-11-2016 Product paar dagen in bezit

Degelijk

Reeds 1 dag in bezit, ziet er heel goed uit en een makkelijke en degelijke installatie,
Ideaal is het afstellen van de pootjes, pootjes zijn van de voorkant in te stellen.
De tijdsindicatie is handig zodat je weet hoe lang het programma gaat duren, zodra de deur dicht is zie je een blauw lampje schijnen op de grond zodat je weet dat hij aan is.
Zeer tevreden tot nog toe.

Pluspunten

• Tijdsindicatie
  • Inbedrijfstellings lampje
  • Installatie

Hans F. 05-11-2016 Product paar dagen in bezit

Geïntegreerde vaatwasser

Ik heb voor dit product gekozen vanwege de prijs kwaliteit verhouding. Een goede vaatwasser voor een redelijke prijs. Degelijk product en eenvoudig zelf in te bouwen.

Pluspunten

• Degelijke vaatwasser
  • Eenvoudige montage

Minpunten

• Drogen had ik meer van verwacht

Caatje 25-10-2016 Product paar dagen in bezit

Stille vaatwasser

Deze inbouw vaatwasser gekocht ter vervanging van een andere Siemens vaatwasser. Hij is stil wat heerlijk is in onze open keuken. Bovendien vind ik de indeling van de rekken ideaal.

Pluspunten

• stil
  • goede indeling

Tom 22-10-2016 Product paar dagen in bezit

Prima vaatwasser

Moeilijk om nu na 1 halve dag in huis te hebben, maar eerste indruk is goed. Makkelijke bediening. handig zelf in te bouwen. Omdat onze vorige een bosch was, was het paneel heel makkelijk over te zetten naar deze siemens.

• voldoende programma's

Sander 20-10-2016 Product paar dagen in bezit

Prima kwaliteit zoals gewend van Siemens

Zoals ik gewend ben van Siemens een goed product. Bijgeleverd wordt een duidelijke inbouw handleiding. De bediening is eenvoudig.

Pluspunten

• Duidelijke bediening

Werner 18-10-2016 Product paar dagen in bezit

Goede prijs- kwaliteitverhouding

Als vervanger van een Bauknecht vaatwasser hebben we deze Siemens aangeschaft. De indeling is voldoende voor 1 dag vaat met een gezin van 4 personen. De variatie aan programma's, uitgestelde start en de blauwe verlichting (bij gebruik van de vaatwasser) zijn voldoende om steeds een schone vaat te hebben!

Pluspunten

• Bovenste 'rek' is on hoogte verstelbaar
  • Blauwe verlichting bij gebruik vaatwasser
  • Uitgestelde start
  • Vario-programma

Minpunten

• Maakt meer geluid dat verwacht
  • Bestekmandje is onhandig

jan91 05-10-2016 Product paar dagen in bezit

na 14 jr vtwasser vervangen, een Siemens, goede ervaringen

prima produkt, na 14 jr vervangen, 2 persoonshuishouden, alleen maar fijne resultaten, makkelijke bediening

Hans 28-06-2016 Product paar dagen in bezit

fijne vaatwasser,

Vrij geruisloos, de vaat komt er schoon en droog uit. zet hem meestal s'nachts aan in de eco stand. uitgestelde start is een handige optie

Cynthia Pijlman 05-10-2015 Product paar dagen in bezit

Prima vaatwasser, met een goede prijs/kwaliteitverhouding. Maakt iets meer geluid dan onze vorige, duurdere model van Siemens, maar niet te storend. Wast onze vaat goed schoon!

vlib 23-08-2015 Product kwartaal in bezit

Een heerlijk stille machine (nee echt!!) Toen de vorige (AEG) kapot ging was ik gewend aan een hoeveelheid lawaai. Deze is fluisterstil en wast bijzonder lekker schoon. Maar 3 programma's, maar voor mij is dat meer dan genoeg. In de praktijk wissel ik eigenlijk alleen tussen het eco programma (iets meer dan 3 uur) en het snelle programma. Ik ben tevreden.