Siemens SN69M036NL - Reviews

volledig ingebouwd
Maximale belading
13 couverts

Snel 15-11-2016 Product paar dagen in bezit

Ga zo door!! (liefst zo'n jaar of 15)

Wij hebben deze machine gekozen omdat ie goed scoort op volgens de consumentengids. De criteria waren; goede prijs/kwaliteitverhouding, ecologisch / economisch een goede score, goed was- en droogresultaat EN dat ie maar vooral lang meegaat. Met deze Siemens hopen we qua prijs-kwaliteitverhouding op safe te spelen.

We hebben het apparaat sinds gister binnen en tot nu toe erg enthousiast. Op het eerste oog een degelijk afgewerkt apparaat. Wat je van dit merk ook mag verwachten. Het installeren ging goed, al vond ik de instructie voor het bevestigen van het voorfront erg ingewikkeld. Uiteindelijk heb ik ervoor gekozen de boorgaatjes zelf uit te meten ipv het sjabloon te gebruiken omdat ik met de instructies niet goed uitkwam. Verder goed te doen.

Voor de eerste wasbeurt we kiezen het ecoprogramma... Hij is erg stil, de was is uitermate schoon en droog. Dat ie zuinig is met water en energie volgens de consumentengids, nemen we voor waar aan. Dus So far so good. Een puntje van kritiek; De bovenlade had wat bredere laadruimtes mogen hebben, ons servies (vrij standaard franse glaasjes en hema mokken) zijn voor veel plekken te breed waardoor het minder logisch in te ruimen is dan dat we gewend zijn. We bedenken nog wel een nieuwe tactiek.

Het belangrijkste criterium kunnen we natuurlijk alleen maar afwachten... we hopen dat ie zo nog heeeeeel lang zonder complicaties voor ons wast.

Pluspunten

• schone vaat
  • droge vaat
  • zuinig in gebruik op ecostand
  • erg stil
  • degelijk afgewerkt

Minpunten

• verdeling bovenla laat te smalle ruimte
  • instructie fontbevestiging lastig

Jarige 01-02-2017 Product paar weken in bezit

In 20 minuutjes klaar, een feestje!

Snel klaar (20 min); hoeft niet tijdens een lange cyclus de koffiekopjes eruit te halen, af te spoelen etc, omdat je erop zit te wachten. Handig bij verjaardag. Je moet alleen wel even de gebruiksaanwijzing doorlezen om het goed toe te kunnen passen (eenmalige voorverwarmfase 25 min zonder vaat/-blokjes).

Pluspunten

• Vaat goed schoon
  • Snel droog nadien
  • Korte cyclus mogelijk

Minpunten

• 20 min progr.: voorverwarmfase (25 min)
  • voorverwarmfase: handleiding lezen om te weten
  • voorverwarmfase: nog een vaat/-blokjes erin!

freddy 24-07-2016 Product paar weken in bezit

een uitstekende apparaat, het droogresultaat is zeer goed.
makkelijk te bedienen, zeer geruisloos en uitstekende was resultaat.

Ron S. 21-01-2017 Product paar weken in bezit

top vaatwasser

wast zeer goed schoon; zeer stil; simpele bediening; vele programma's; zowel in het onderrek als in het bovenrek kun je de indeling aanpassen zodat je de vaatwasser altijd maximaal kunt benutten. Werkt zeer prettig; Het lichtje op de vloer is niet persé nodig maar is wel handig.

Pluspunten

• zeer stil
  • vele indeelmogelijkheden
  • was alles goed schoon

Minpunten

• geen enkele

Li Xiao 18-01-2017 Product paar weken in bezit

stil maar duurt lang

We hebben hem voor paar weken. Hij werkt goed en maakt minder lawaai. Maar als we "auto " proces kiezen, duurt het altijd 2:40 uur om klaar te zijn. Het maakt niet uit hoe veel zit in de vaatwasser. Dat is niet zo duurzaam.

Pluspunten

• stil

Minpunten

• Het duurt altijd 2:40 uur als auto proces kiezen

Hibbeler 02-01-2017 Product paar dagen in bezit

Schone vaat

Na 14 jaar trouwe dienst hebben we onze Neff vaatwasser vervangen door een nieuw exemplaar uit de Bosch/Siemens/Neff familie.

Wast net zo stil als zijn voorganger, weer lekker schone vaat.

Jammer dat de bevestiging voor het deurpaneel net niet van de zelfde gaten gebruik kan maken; leverde geen problemen op.

Pluspunten

• Stille machine; alleen watergeluiden zijn hoorbaar
  • Lichtpunt op de vloer bij in bedrijf zijn.
  • Automatische uitschakeling bij einde van origramma

Minpunten

• Een goedkope klik bij het sluiten van de deur

A & M 28-12-2016 Product paar dagen in bezit

Nieuwe vaatwasser

Prima vaatwasser. Stuk stiller dan onze vorige vaatwasser en wast prima schoon. Veel keuze in programma's voor een optimaal was resultaat en besparing van water en stroom

Dennis 21-12-2016 Product paar dagen in bezit

Stil en ruim

Opvolger van mijn vorige Siemens welke 15 jr optimaal heeft gepresteerd! Ging helaas kapot, reparatiekosten hoog, na 15 jr dan maar een nieuwe!
Herkenbare gebruiksvriendelijkheid, stiller en ruimer dan de vorige.
Zelf geïnstalleerd, even goed montage-instructies bestuderen, daarna lukt het wel, ook het overzetten van het frontpaneel is goed gelukt. Scheelt toch weer centen!

Pluspunten

• stil
  • ruim

Minpunten

• nog niks

Simon 18-12-2016 Product paar dagen in bezit

Glanzend schoon

Nadat onze vorige vaatwasmachine kapot was gegaan viel ons oog op de Siemens SN69M036NL een prachtige machine die we vlot konden inbouwen. Alle benodigde materialen zaten er bij geleverd. Met behulp van de gebruiksaanwijzing (die ik normaal niet gebruik, omdat ik denk dat ik het wel zelf kan) konden we alles stap voor stap monteren. Tip voor anderen "het rubber matje is onderdeel 13 en heb je aan het eind nodig, laat deze niet bovenop liggen" . Na de installatie hebben we onze eerste afwas gedaan, die al een paar dagen stond omdat de vorige machine was kapot gegaan. Het resultaat een glanzend schone afwas uit een fluiter stille machine.

Pluspunten

• makkelijk te installeren
  • goed was resultaat

Minpunten

• handleiding kan duidelijker
  • mis wat ruimte boven

BNM 16-12-2016 Product paar dagen in bezit

Waar voor je geld vaatwasser

Handige indeling, goede keuze in programma's, stil en zuinig. Als altijd met Siemens: waar voor je geld

Pluspunten

• veel keuzes in programmas
  • stil

Minpunten

• nog geen ontdekt

krabbekop 09-12-2016 Product paar maanden in bezit

veel opties

wij hadden een bosch 10 jaar oud maar helaas begaf die het . maar na even zoeken kwamen we bij de siemens ns 96m036nl [ omdat we het bij het zelfde merk wilde houden ] . prima apparaat goed overzichtelijk makkelijk in gebruik wij zetten hem meestal 's nachts aan en de volgende ochtend is het echt helemaal droog perfect

Pluspunten

• goed overzichtelijk
  • zuinig

Minpunten

• maakt meer lawaai

J en L 19-11-2016 Product paar dagen in bezit

Wat een rust, reinheid en ...

Na de vorige vaatwasser waren we zeer prettig verrast door het lage geluidsniveau en goede werking (reiniging en droging zijn super).

Pluspunten

• stilte
  • reiniging
  • droging
  • indelingsmogelijkheden

Jans 19-11-2016 Product paar weken in bezit

Vaatwasser

Goede, zuinige, stille vaatwasser. De prijs/kwaliteit verhouding is erg goed. De bediening is ook erg makkelijk.

B.Groen 12-11-2016 Product paar dagen in bezit

Stil

Het plaatsen kostte even wat tijd. Maar nu die staat erg tevreden. Veel mogelijkheden. Droogt goed en zeer weinig geluid.
Duurzaamheid een goed gegeven omdat we meer siemens producten hebben waar ook zeer tevreden over zijn

Pluspunten

• Weinig geluid
  • Veel mogelijke programma's

Hardy V 11-11-2016 Product paar dagen in bezit

Schone- & droge vaat en stille vaatwasser

Volledig geïntegreerde vaatwasser ter vervanging van mijn oude Neff machine. Hij is eenvoudig zelf aan te sluiten maar er toch maar voor gekozen om het door Coolblue te laten doen, prima vlotte en snelle service (men neemt de oude machine ook mee). De eerste indruk is dat de machine eenvoudig in gebruik is. Het snelle 20 minuten programma erg handig als je even snel iets wilt afwassen, vaat moet niet te vuil of aangekoekt zijn.
Het lichtje op de vloer dat aangeeft of het programma al klaar is is erg handig.

• Was goed schoon
  • Droogt prima
  • Meer dan voldoende programma's
  • Indicatie lampje op de vloer

Minpunten

• nog niet kunnen ontdekken

Van den Broek 01-11-2016 Product paar weken in bezit

Snel, stil, zuinig en eenvoudige installatie

Product ontvangen en binnen een uur zelf geplaatst. De handleiding is prima opgesteld waardoor de installatie redelijk eenvoudig was. De handleiding zou wellicht eenvoudiger kunnen.
Daarna het intensieve programma gedraaid en was verbaasd dat het alsnog zo stil was. Daarna de vaat van afgelopen dagen geplaatst (aardig aangekoekt) en met het ECO programma laten draaien. Kwam er allemaal schoon uit.

Zeer tevreden gebruiker.

Pluspunten

• indicatielampje
  • Ruime programmakeuze

Minpunten

• Handleiding kan eenvoudiger

paul 28-10-2016 Product paar weken in bezit

uitstekende vaatwassser

Vaatwasser thuis afgeleverd en geinstalleerd meteen in gebruik genomen, eenvoudige bediening, goed was resultaat, veel programma keuzes en bovendien een indicatie lampje op de vloer als hij bezig is erg handig!

Pluspunten

• veel programma keuzes
  • weinig water verbruik
  • indicatie lampje op de vloer

bart 27-10-2016 Product paar weken in bezit

stil apparaat en wast goed schoon

Staat er nu een paar weken, zeer tevreden. Is een stil apparaat en maakt goed schoon. Zeer vervuilde was zoals een ovenschaal met aangekoekte resten uit de oven wordt perfect schoon in de eco stand. Maakt zijn belofte waar.

Pluspunten

• stil
  • wast goed schoon
  • ruim voldoende programma

m0672 26-10-2016 Product paar weken in bezit

Fijne volledig geintegreerde vaatwasser

Fijne volledig geintegreerde vaatwasser. Eenvoudig zelf aan te sluiten en eenvoudig in gebruik. Tevens een stuk zuiniger qua energie- en waterverbruik. Het snelle 20 minuten programma is ideaal als je een verjaardag of feestje hebt en snel glazen wilt afwassen maar is niet geschikt voor zwaar vervuilde vaat.
Verder gebruiken we vooral het eco programma. Dit programma duurt langer maar door de uitgestelde start laten we deze 's nachts draaien.
En handig is het lichtje op de vloer dat aangeeft of het programma al klaar is.

Pluspunten

• zuinig
  • stil
  • voldoende programmas
  • 20minuten programma voor

Minpunten

• nog niet gevonden

Ton Esveld 23-10-2016 Product paar dagen in bezit

Zorgeloos de vaat laten doen, door Siemens.

De vaatwasser in ons recentelijk betrokken huis zorgde niet voor een schone vaat. Vanwege onze goede eerder ervaringen van Siemens nu wederom daar voor gekozen. En dat blijkt een goede keuze: bedieningsgemak goed, nagenoeg geluidloos, einde-programma geluid niet te luid en vooral ... een blinkend resultaat. Enig minpuntje: de deur van deze inbouw vaatwasser scharniert anders zodat de plint van de inbouwkeuken moet worden aangepast. De installateur heeft dit voor ons gedaan. Verder is het de actie van Siemens (kans op retour aankoopbedrag en gratis glazen) een leuke toegift. Voor ons geldt dus: Vaatwassen doen we met Siemens.