Siemens SN69M092NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 19 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens SN69M092NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Pluve 21-02-2019

Perfecte machines van Siemens voor redelijke prijs

Geschreven voor: Siemens SN69M092NL

We zochten een vaatwasser volgens de laatste stand der techniek, energiezuinig. sensoren voor halve belading, ruimte voor minimaal 13-15 en stil i.v.m open keuken.
Deze machine voldeed volledig, het is stil, vaat is helder en schoon ongeacht wat er in zit. Ook borden waarmee pasta's zijn gegeten zoals lasagne. Schoon, helder. De glazen vertonen geen waas, besteklade bovenin is ideaal, geen diep bukken, meteen gesorteerd.

Nabil 04-10-2018

Zeer stil apparaat

Geschreven voor: Siemens SN69M092NL

Wij hebben een open keuken en deze prachtig afwasautomaat past bij onze keuken ,zeer stil wij horen het bijna niet,handig infotijd op de vloer.

Pluspunten

• stil,
  • Eco,
  • handig met verlichting

debeij 06-03-2017

goede aankoop

Geschreven voor: Siemens SN69M092NL

Aankoop vaatwasmachine bevalt erg goed. Vrienden met dezelfde machine maakten ons enthousiast en terecht. Veel ruimte en goede verdeling. Binnenverlichting maakt het compleet. Ook het snelprogramma is erg handig. Waren nog echte doe het zelvers maar sinds de aankoop betreuren we het alleen maar dat we zo lang met de aankoop gewacht hebben.

Pluspunten

• geruisloos
  • overzichtelijk

Minpunten

• geen

Roos 03-03-2017

Heel schoon, geruisloos en complete uitrusting

Geschreven voor: Siemens SN69M092NL

Deze vaatwasser biedt voor zijn prijs een enorme hoeveelheid aan technisch vernuft. Maar wat mij het meest aangenaam heeft verrast is dat het ECHT geruisloos functioneert. Over de kwaliteit van de gewassen vaat ben ik ook zeer tevreden. Heel af en toe, als de vieze vaat iets te lang in heeft gelegen, dan komt het voor dat een lepeltje niet 100% schoon is. Maar dat is zeldzaam.

Pluspunten

• Schoon
  • Geruisloos
  • Uitgebreide functionaliteit

bosje 06-01-2017

enthousiast over de bestekla, het lichtje als je opent.

Geschreven voor: Siemens SN69M092NL

wij hebben bewust gekozen voor een machine met een bestekla. voldoet erg. makkelijk in gebruik. maakt het erg schoon en droog.

Pluspunten

• bestekla
  • lichtje bij openen

Minpunten

• lange duur programma

Erik 03-01-2017

Stille vaatwasser, mooi afgewerkt

Geschreven voor: Siemens SN69M092NL

Onze oude Siemens vaatwasser is na 13 jaar stuk gegaan dus tijd voor een nieuwe.Omdat onze oude vaatwasser het altijd goed naar behoren heeft gedaan hebben we weer voor een Siemens gekozen. Onze nieuwe vaatwasser is uiteraard een stuks stiller als de vorige, wast heel schoon en is mooi afgewerkt. Ook heel handig is de verlichting op de grond waar je kunt zien hoelang het programma nog duurt en de verlichting in de vaatwasser zelf is ook erg handig. Een klein nadeel vinden wij zelf is dat de vooral grote programma's lang duren 2,5 of zelf 3 uur. Maar dat zal te maken hebben dat hij energie zuinig is en dar kun je rekening mee houden. De programma's kunnen wel een stuk versnelt worden met de functie speed plus, handig wanneer je haast hebt of gewoon wilt dat hij snel klaar is. Echter is het verbruik dan wel een stuk hoger. Kortom een goede betrouwbare machine die ik iedereen aan zou raden.

Pluspunten

• Stil
  • verlichting in vaatwasser
  • makkelijk in te bouwen
  • Genoeg programma's
  • verlichting op de grond

Minpunten

• (groot) programma duurt lang

Mesut 25-12-2016

Handige vaatwasser

Geschreven voor: Siemens SN69M092NL

Wij hebben eerder een soortgelijke model gehad als opbouw. Deze hebben we gekozen bij onze nieuwe keuken. En we hebben bewust voor dezelde type gekozen. Dus met een besteklade. Besteklade is erg handig en flexibel. De middenlade is ook handig en in hoogte verstelbaar.

Pluspunten

• Tijdindicatie op vloer
  • Besteklade handig
  • Droge vaat
  • Geluid bij klaar met wassen
  • Opent deur zelf bij gereed

Minpunten

• Blauwe licht was mooier als deze wit was

sandwijk 23-12-2016

Wast de vaat goed schoon

Geschreven voor: Siemens SN69M092NL

Mooi ontwerp en handig LED informatie displayvoor rest tijd en programma. Deze vaatwasser heeft bestek laden en korf.

Pluspunten

• bestek korf en laden
  • LED display op grond
  • aantal programma's

Ferry 20-12-2016

14(!) couverts, superstil en heel schoon en droog resultaat

Geschreven voor: Siemens SN69M092NL

Je betaald misschien wat meer dan voor een andere vaatwasser, maar dat is het dan ook waard. Wij hebben een open keuken en willen daarom vooral een stil apparaat. Daarmee is deze siemens een goede keus. Komt bij dat de wasresultaten ook nog eens super zijn. Een absolute aanrader.

Pluspunten

• Zeer stil
  • Projectie op de vloer
  • Verlichting
  • Droog en schoon resultaat

Minpunten

• Licht niet vanzelf aan als je de deur open doet

Alk 02-11-2016

Stille werker

Geschreven voor: Siemens SN69M092NL

Stille, ruime en zuinige vaatwasser. De vaatwasser staat in onze open keuken en is amper hoorbaar. De vaat is na afronding van het gekozen programma goed schoon. De bestekla bovenin werkt prima, mits het bestek ook goed is ingelegd. De deur is qua gewicht licht en voelt daardoor wat fragiel aan. Door het lichte gewicht sluit deze echter comfortabel. Leuk is de projectie van de programmaduur op de vloer. De duurzaamheid is nog niet te bepalen omdat ik de vaatwasser pas recent heb aangeschaft.

Pluspunten

• Stil
  • Aantal programma's
  • Klok
  • Zuinig
  • Ruim

L.Wisseborn 15-08-2016

Totaal pakket in 1 apparaat incl.service

Geschreven voor: Siemens SN69M092NL

Allereerst werden we verrast door de goede service van Siemens. De vaatwasser die we eigenlijk besteld hadden, was niet meer voorradig of we kosteloos akkoord gingen met een model luxer? Naja kan me geen beter voorstel voorstellen, dus ja graag! Model heeft bovenlade en een mandje voor bestek, dus de keus aan wat jezelf prettig vindt is erg plezierig, vaak weet je dit pas na het zelf uit te proberen. Het lampje wat aanspringt is wat blauw, maar als extraatje zeker grappig! Wat wel echt handig is de tijdindicatie die op de grond wordt geprojecteerd en de lades die verstelbaar zijn voor verschillende soorten vaat die je draait. Zoals je leest voor ons zeker een aanbeveling waard, dat is echt waar voor je geld!

Pluspunten

• verstelbare lades
  • tijdsindicatie
  • verlichting
  • bestek bovenlade
  • bestek rekje ook aanwezig

Minpunten

• piepen indien klaar
  • kleur verlichting

Remco 02-08-2016

Fantastische vaatwasser!

Geschreven voor: Siemens SN69M092NL

Handig in gebruik, led verlichting en projectering op de vloer erg handig. Veel ruimte om je vuile servies op te bergen. Stille vaatwasser.

Vermeer 24-07-2016

Supergoede vaatwasser

Geschreven voor: Siemens SN69M092NL

Dik tevreden met deze vaatwasser.
Makkelijk in gebruik, goede indeling, stralend resultaat, fijn kort programma, stil. Blauw licht is zeer mooi. Handige extra besteklade bovenin.

Xandra 18-07-2016

Heel fijn apparaat

Geschreven voor: Siemens SN69M092NL

Na verschillende afwasmachines te hebben gehad waarover we niet heel tevreden waren, is dit apparaat toch wel heel erg fijn om te hebben. Hij wast en droogt veel beter dan dat we gewend zijn van andere apparaten en is daarbij ook nog heerlijk stil. Je merkt niet eens dat hij aan staat, terwijl we een open keuken hebben.
De resttijdindicatie op de vloer is ook erg handig. Een aanrader!

Asif 16-07-2016

Vaatwasser Siemens

Geschreven voor: Siemens SN69M092NL

Hele mooie vaatwasser. Bij het openen wordt de vaatwasser van binnen verlicht met blauwe led. Als je de vaatwasser aanzet dat wordt de resterende wastijd geprojecteerd op de vloer, super handig! Heb meerdere vaatwassers gehad, maar deze is toch echt heel stil. En gemakkelijk in gebruik. De rek voor bestek is ook heel handig. Het is ook mogelijk om " spijlen" neer te klappen, dit is heel handig voor pannen.

mabr 28-11-2015
Geschreven voor: Siemens SN69M092NL

Tot nu toe een hele fijne vaatwasser. Vind de bestek la heel fijn omdat je nu meer ruimte hebt onderin de vaatwasser

Marianne 07-10-2015
Geschreven voor: Siemens SN69M092NL

Genoeg programma's, wast goed schoon. Bestekla zit vrij laag, waardoor er weinig ruimte overblijft bij de la eronder.

Freek V72 14-03-2015
Geschreven voor: Siemens SN69M092NL

Super stille vaatwasser, tijdens het korte programma moet je wel zelf even nadrogen maar bij lange programma alles mooi droog. Wast goed schoon.

Pluvier 16-02-2015
Geschreven voor: Siemens SN69M092NL

Geweldig stukje techniek, echt over nagedacht ! Het resultaat is boven verwachting, in elk geval beter dan de 'oude'vaatwasser van Pelgrim (maar die was 12 jaar oud).
Energieverbruik is in elk geval lager dan de vorige, m.n het waterverbruik is sterk gereduceerd.
De inwendige lamp is een zeer prettig hulpmiddel voor optimale belading in de avonduren.
Leuke optie is de resterende minuten van vaatwassen dmv een projectie op de vloer.