Siemens SN69M092NL - Reviews

Maximale belading
14 couverts

L.Wisseborn 15-08-2016 Product paar weken in bezit

Totaal pakket in 1 apparaat incl.service

Allereerst werden we verrast door de goede service van Siemens. De vaatwasser die we eigenlijk besteld hadden, was niet meer voorradig of we kosteloos akkoord gingen met een model luxer? Naja kan me geen beter voorstel voorstellen, dus ja graag! Model heeft bovenlade en een mandje voor bestek, dus de keus aan wat jezelf prettig vindt is erg plezierig, vaak weet je dit pas na het zelf uit te proberen. Het lampje wat aanspringt is wat blauw, maar als extraatje zeker grappig! Wat wel echt handig is de tijdindicatie die op de grond wordt geprojecteerd en de lades die verstelbaar zijn voor verschillende soorten vaat die je draait. Zoals je leest voor ons zeker een aanbeveling waard, dat is echt waar voor je geld!

Pluspunten

• verstelbare lades
  • tijdsindicatie
  • verlichting
  • bestek bovenlade
  • bestek rekje ook aanwezig

Minpunten

• piepen indien klaar
  • kleur verlichting

Remco 02-08-2016 Product paar dagen in bezit

Fantastische vaatwasser!

Handig in gebruik, led verlichting en projectering op de vloer erg handig. Veel ruimte om je vuile servies op te bergen. Stille vaatwasser.

Vermeer 24-07-2016 Product paar dagen in bezit

Supergoede vaatwasser

Dik tevreden met deze vaatwasser.
Makkelijk in gebruik, goede indeling, stralend resultaat, fijn kort programma, stil. Blauw licht is zeer mooi. Handige extra besteklade bovenin.

Xandra 18-07-2016 Product maand in bezit

Heel fijn apparaat

Na verschillende afwasmachines te hebben gehad waarover we niet heel tevreden waren, is dit apparaat toch wel heel erg fijn om te hebben. Hij wast en droogt veel beter dan dat we gewend zijn van andere apparaten en is daarbij ook nog heerlijk stil. Je merkt niet eens dat hij aan staat, terwijl we een open keuken hebben.
De resttijdindicatie op de vloer is ook erg handig. Een aanrader!

Asif 16-07-2016 Product maand in bezit

Vaatwasser Siemens

Hele mooie vaatwasser. Bij het openen wordt de vaatwasser van binnen verlicht met blauwe led. Als je de vaatwasser aanzet dat wordt de resterende wastijd geprojecteerd op de vloer, super handig! Heb meerdere vaatwassers gehad, maar deze is toch echt heel stil. En gemakkelijk in gebruik. De rek voor bestek is ook heel handig. Het is ook mogelijk om " spijlen" neer te klappen, dit is heel handig voor pannen.

mabr 28-11-2015 Product paar dagen in bezit

Tot nu toe een hele fijne vaatwasser. Vind de bestek la heel fijn omdat je nu meer ruimte hebt onderin de vaatwasser

Marianne 07-10-2015 Product half jaar in bezit

Genoeg programma's, wast goed schoon. Bestekla zit vrij laag, waardoor er weinig ruimte overblijft bij de la eronder.

Freek V72 14-03-2015 Product paar weken in bezit

Super stille vaatwasser, tijdens het korte programma moet je wel zelf even nadrogen maar bij lange programma alles mooi droog. Wast goed schoon.

Pluvier 16-02-2015 Product paar dagen in bezit

Geweldig stukje techniek, echt over nagedacht ! Het resultaat is boven verwachting, in elk geval beter dan de 'oude'vaatwasser van Pelgrim (maar die was 12 jaar oud).
Energieverbruik is in elk geval lager dan de vorige, m.n het waterverbruik is sterk gereduceerd.
De inwendige lamp is een zeer prettig hulpmiddel voor optimale belading in de avonduren.
Leuke optie is de resterende minuten van vaatwassen dmv een projectie op de vloer.