Siemens SN59M501NL - Reviews

tile-Max. belading
13 couverts maximale belading
Geluidsniveau
46 dB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 66 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Willem 30-01-2016

nadat onze vorige vaatwasser van siemens het 20 jaar heeft gedaan, hebben we weer voor siemens gekozen.
tot nu toe dik teverden!

Paradise 10-01-2017

Ik heb uw review van 30 januari 2016 op uw aangeschafte Siemens vaatwasser gelezen en ben benieuwd of u nog steeds net zo tevreden bent als toen. Wij willen dit model nl. ook aanschaffen.
Dank bij voorbaat en vriendelijke groet

de Jong 18-11-2017

Niet kopen

We hebben deze vaatwasser nu twee jaar en zijn niet tevreden. De spullen komen er vochtig tot nat uit, een theedoek is voor veel spullen nodig. Hij maakt vaak veel lawaai en dat ligt niet aan het inrichten door ons. Alleen met het intensief programma komt de vaat er schoon uit, de andere programma’s voldoen niet. Toen we hem net hadden is er twee keer een servicemedewerker van Siemens geweest, volgens hem lag het aan het vaatwasmiddel dat we gebruikten. Na aanpassing was het resultaat iets beter, maar onvoldoende. Onze twintig jaar oude vaatwasmachine die we als tweede vaatwasser hebben, maakt veel beter schoon met het oude afwastablet, is stiller en maakt op alle programma’s goed schoon, ook komt daar de vaat droog uit. Kortom we hebben veel slijt van deze aanschaf. Het bestekbakje vinden we onhandig, maar als dat het enige was zouden we dik tevreden zijn geweest.

Pluspunten

• bediening
  • display met tijdindicatie

Minpunten

• niet droog
  • maakt niet goed schoon
  • lawaaiig

Officiele reactie van Siemens 30-04-2018

Mogelijk is er een technisch mankement in de vaatwasser aanwezig. Bel naar ons Contact Center op 0884244020 voor meer informatie.

amanda 12-07-2016

Vaatwasser

De vaatwasser is zeer eenvoudig in gebruik. Maakt de vaat goed schoon. Heeft ook een turbo functie. Heel makkelijk op bijvoorbeeld een verjaardag. Fijn dat de resterende tijd digitaal wordt weergeven. Een helder display.

Yuen76 12-07-2015

Het apparaat heeft meerdere wasprogramma's en er past voldoende in. De vaat komt er schoon en best droog uit. Qua geluid is dit type t.o.v. mijn oude siemens apparaat erg stil. Ik ben er zeer content mee.

erna 29-04-2018

Niet goed droog, niet goed schoon, servies verbleekt.

Na ruim 20 jaar Bosch, nu Siemens vergelijkbare vaatwasser gekocht. Nu bijna 2 jaar in gebruik. We gebruiken de zelfde vaatwastabletten van de Lidl. Tabletten lossen niet altijd goed op. Verschillende programma's uitgeprobeerd. Deze vaatwasser maakt veel minder droog. Nog vaak nadrogen met theedoek. Stroomt ook nog water uit de sproeier op de onderste vaat of op de deksel als die open staat. Ook minder schone vaat (alles voorspoelen) en afdruk op serviesgoed verbleekt of gaat er helemaal af. Plastic spullen ook vaak onderste boven en dan vol met water. Indeling is ook niet handig zowel onder als boven. Onder vallen bekers om en minder steun voor snijplankjes. Naast bestekbak minder ruimte. Onder geen extra rekje voor kopjes. Boven op 1 rekje ook geen kopjes te plaatsen, is te weinig ruimte, wil ook niet helemaal omhoog door te weinig ruimte. Bestekbakje onhandig door ondiepe bodem.

Pluspunten

• zuinig
  • bediening

Minpunten

• niet goed droog
  • niet goed schoon
  • serviesgoed verbleekt
  • onhandige indeling
  • plastic spullen onderstboven

jacokooistra 17-08-2017

Goede vaatwasser met veel mogelijkheden

Had al een Siemens en heb na vele jaren trouwe dienst weer een Siemens gekocht. Gewoon een goede machine!

Mevrouw 13-08-2017

Stil en schoon

We hebben de vaatwasser nu 3 weken en hij is stil en maakt goed schoon. We zijn alleen nog aan het stoeien met de 2 extra rekjes voor messen bovenop. Deze hadden voor ons niet gehoeven.

de Vries 30-05-2017

Er mist een rand die zorgd dat glazen blijven staa

Ik vind dat de vaat niet droog uit de vaatwasser komt en ik nog een theedoek nodig heb om aftedrogen. Dat is niet waar ik op gerekend had.

B en A 14-05-2017

Prima vaatwasser

Onze vorige vaatwasser van Siemens heeft het onlangs na circa 18 jaar trouwe dienst begeven. De machine werkte nog wel, maar er ging uiteindelijk iets mis met de verwarming van het spoelwater. Reparatie was waarschijnlijk wel mogelijk geweest, maar dat zou, gezien de leeftijd van de vaatwasser, waarschijnlijk niet meer rendabel zijn. Op grond van onze positieve ervaringen met tal van Siemensproducten hebben wij enkele weken geleden wederom een vaatwasser van dit merk aangeschaft en die bevalt ons tot dusver prima. De machine maakt weinig geluid en alles wordt met elk programma blinkend schoon. Wij zijn derhalve zeer tevreden over dit product.

Alcalde 17-04-2017

Gewldig apparaat

Doet alles wat beloofd werd in de folder.
Daarbij ook nog relatief eenvoudig zelf te installeren.
Een geweldige verbetering is het systeem met 3 voetjes om het apparaat waterpas te stellen. Alles vanaf de voorkant in te stellen. Daar word ik blij van.
De sleutelmaat voor de voeten is echter SW 17 en niet SW 13 zoals op de tekening staat.

adri10 11-02-2017

Prachtig en goed aparaat.

Zelf wonen wij hier al ruim 11 jaar, en de vorige bewoners hadden ook een
Siemens vaatwasser.
Dus was de oude zeker 20 jaar, met als E-nr. SN5452/03 FD7504021.
Voor ons was er maar EEN keuze mogelijkheid, weer een Siemens.

Snoopy 14-01-2017

Fijne, stille vaatwasmachine

Na 20 jaar trouwe dienst moesten we helaas afscheid nemen van onze vorige Siemens vaatwasser. Deze opvolger ziet er degelijk uit en zorgt voor een schone vaat. Wel even wennen, maar ja, wat wil je, na 20 jaar?
Het ecoprogramma duurt weliswaar lang, maar kost blijkbaar toch minder energie dan het 'auto(matische)' programma. En de machine is bijna geruisloos, dus dat hij 3.5 uur draait, hoor je in ieder geval niet.

Pluspunten

• Bijna geruisloos
  • Ecoprogramma om energie te besparen
  • Uitgestelde start mogelijk

wielC 04-01-2017

Heel moie vormgeving past perfect bij keuken

Perfecte vaatwasser doet waarvoor hij gekocht is makkelijk te bedienen en heel goed in te ruimen goede indeling en zuinig in gebruik

Pluspunten

• mooi uiterlijk
  • makkelijke bediening
  • werkt perfect

l.j.Kraaijeveld 03-01-2017

Mooie moderne uitstraling van rvs

Deze Siemens vaatwasser is zeer geruisloos en makkelijk te bedienen.
De indeling met het aparte bestekbakje is ook ruim en goed in te delen.
De eco stand duurt vrij lang maar volgens de beschrijving hergebruiken ze het water als het nog schoon is.

Pluspunten

• geruisloos
  • mooie uitvoering buitenkant
  • mooie uitvoering binnenzijde

Henk 03-01-2017

Schoon, stil, super!

Doet precies wat ik er van verwacht. Een prachtig schone vaat en veel vrije tijd. En dat voor deze prijs!

Pluspunten

• schoon
  • stil
  • slim

Marco Bunschoten 03-01-2017

Wauw! Wat stil, wat mooi, wat schoon.

Werkelijk een fantastische machine. Opvallend stil, bijna geruisloos doet ie z'n werk. Handige bestekkorf en messenrek. Deze beauty laat zich makkelijk bedienen, kind kan de (af) was doen. Ben er blij mee.

Leo kraaijeveld 29-12-2016

Mooi bedieningspaneel

De vaatwasser werkt schoon en
is makkelijk te bedienen.De
vaatindeling is prettig met de losse
bestekmand

Pluspunten

• Bediening
  • Aparte bestekmand

Martin 28-12-2016

Makkelijk zelf in te bouwen.

Mooie vaatwasser. Die goed in te bouwen is. Hij is stil en gebruikt weinig water wat een plus punt is.

• Goedkoop in stroom.
  • Goedkoop in het water
  • Dus beter voor het milieu

Minpunten

• Geen min punten

Tineke 28-12-2016

Fantastisch stil schoon en droog

Heb de vaatwasser sinds een bijna 1 week ingebruik.
Met de kerstdagen flink gebruiktvan gemaakt.
Ook het korte programma werkt perfect.
Ben zeer goed geadviseerd .
Ben er echt ontzettend blij mee.

Pluspunten

• Stil.
  • Variospeed programma.
  • Heel kort programma voor niet te vuil vaat.

C. 26-12-2016

Prima vaatwasser

Het is een hele fijne stille vaatwasser. De programma's duren vrij lang maar ik heb begrepen dat dit komt om energie te besparen. Dit is wat ik gezien heb tegenwoordig altijd wel. Maar dankzij de knop vario speed kan je de wastijd enorm verkorten.

Pluspunten

• stil