Siemens SN59M501NL - Reviews

Kleuren
wit, roestvrijstaal

G.N. Ortiz Aldana 02-12-2016 Product paar dagen in bezit

Siemens vaatwasser

Mooie en zeer stille vaatwasser.
Zelf eenvoudig in te bouwen.
Past tevens goed bij mijn overige Siemens apparatuur.

Pluspunten

• Eenvoudig zelf in te bouwen

peter 29-11-2016 Product paar dagen in bezit

Eenvoudig, degelijk

Eenvoudig degelijk en een schone vaat. Goed te laden ook met een grote afwas. En makkelijk met alleen glas.
Dit is de tweede van Siemens. de vorige 13 jaar gebruikt zonder problemen.

Fam. Janissen 28-11-2016 Product paar weken in bezit

Eenvoudig, stil en goed schoon

Eenvoudige bediening, gemakkelijk zelf te installeren, stil en de vaat is goed schoon ook zonder afspoelen vooraf.
Top apparaat. De vorige Siemens vaatwasser ging maar liefst 18 jaar mee, dus de verwachtingen zijn ook nu hoog gespannen.

• Goed schoon

Minpunten

• deur opent 'zwaar

Dal 21-11-2016 Product paar dagen in bezit

Superstil

Na jaren een andere merk nu een Siemens gekocht wauw wat is ie stil helemaal super. Ook heel handig dat je de bordenrekjes naar beneden kunt doen en daar de pannen/schalen heel makkelijk kan neerleggen. Maakte me even zorgen omdat de binnenwanden vochtig blijven (niet de vaat) maar na een zoekactie kwam ik erachter dat het condens was en niet erg. Tot nu toe super tevreden dus.

Pluspunten

• Zo stil
  • Bordenrekje kan naar beneden
  • Bovenkant verstelbaar

Emil de Wilde 21-11-2016 Product paar weken in bezit

Goede installatiebeschrijving, duidelijke handleiding,

Aangeschaft na het defect raken van onze 25 jaar oude ATAG en wij zijn tot nu toe zeer verrast door onze nieuwe Siemens vaatwasser, eenvoudig in gebruik ondanks dit laatste toch een scala van programma keuzes. Het display geeft duidelijk het bijvullen van glansmiddel en onthardingszout aan ook de programma tijd aanduiding laat de gebruiker duidelijk zien wat de gemaakte keuze impact heeft op het energie verbruik van de machine. Op onze machine zit de keuze vario speed ook hier zie je duidelijk dat dit ook een programmatijd verkorting geeft. Samen met de bijna fluisterstille werking voor ons een goede keuze. Waarom geen 10 omdat de machine pas 10 dagen in gebruik is en we zo een marge voor verbetering hebben gelaten.

Pluspunten

• Zijn allemaal vernoemd in de motivatie

Minpunten

• Tot nog toe niet gevonden

Gert 20-11-2016 Product paar dagen in bezit

Vaastwasser Siemens

Doet het gewoon goed, eenvoudige bediening en handige variopower om verkorten van programmaduur. In Autostand ook behoorlijk stil t.o.v. onze vorige vaatwasser.

Jan 10-11-2016 Product paar dagen in bezit

Klasse, stil en uitstraling

Machine nog maar een paar dagen geplaatst. Indeling is erg praktisch. Wast de vaat uitstekend schoon. Is erg stil. Bediening is geen enkel probleem. Kortom uitstekende keuze.

Pluspunten

• Wast uitstekend schoon
  • Erg stil
  • Eenvoudige bediening
  • Mooie uitstraling in keuken

Betty 05-11-2016 Product paar dagen in bezit

Stil en beter dan mijn oude bosch

ik had vaatwasser die ging stuk dus naar de winkel wacht tijd 2 weken levertijd dus online bij Bemmel@Kroon Zoeterwoude volgende dag konden ze hem al brengen top

• Mooi indeling

Harrie 05-11-2016 Product paar weken in bezit

Na instellen extra droging goede vaatwasresultaten

Gekozen op goede prijskwaliteit verhouding en met cadeau actie. Het blijkt een moderne energiezuinige vaatwasser te zijn die stil zijn werk doet en veel mogelijkheden heeft. De standaardafmetingen voor inbouw maakt dat er niet veel pas en meetwerk nodig was

• Ruim
  • Mooi en duidelijk display
  • Instelmogelijkheden

Minpunten

• Inbouwinstructie beetje lastig te lezen
  • Standaard drooginstelling niet optimaal
  • Bij aflevering nat van binnen (muffig)

Lex 01-11-2016 Product paar weken in bezit

Opnieuw een Siemens vaatwasser!

In onze Siematic keuken uit 1999 was een Siemens vaatwasser ingebouwd die pas na 17 jaar aan vervanging toewas! Wij kozen op basis van deze goede ervaring opnieuw voor een vaatwasser van Siemens, die qua maatvoering en uiterlijk naadloos in onze keuken past. De ruime programma keuze gekoppeld aan het zuinige energie-/waterverbruik is een groot voordeel van dit nieuwe apparaat. Door de vertraagde starttijd kan de vaat 's nachts worden gewassen

Pluspunten

• goed in bestaande keuken in te passen
  • auto programma: aan inhoud aangepaste wastijd
  • indeling biedt grote capaciteit

Minpunten

• bovenrek rolt niet soepel

hansoli 20-10-2016 Product paar weken in bezit

Apparaat doet precies wat je van Vaatwasser verwacht

We hebben altijd een Siemens vaatwasmachine gehad. Naar tevredenheid. Dus ook nu weer gekozen voor Siemens. Prijs-kwaliteitverhouding is absoluut in orde. Ook deze Siemens vaatwasser voldoet volledig aan de verwachting.

B. Carron 20-10-2016 Product paar dagen in bezit

Prima machine!

Heb meerdere apparaten van Siemens.
Zijn probleemloos.
Heb pas 1 x afgewassen.
Resultaat was prima.

Pluspunten

• Heel weinig geluid

Bart 16-10-2016 Product paar dagen in bezit

Fijne machine

Zeer prettige machine die alles goed schoon wast en een fijne indeling heeft.
Aantal was programma's is wat beperkt maar dat houd het wel overzichtelijk en gemakkelijk. En er zitten voldoende mogelijkheden op om een goed resultaat te krijgen met wat voor vaat dan ook.

Pluspunten

• Bedieningsgemak
  • Indeling
  • Wasresultaat

een uitstekend product 18-09-2016 Product paar weken in bezit

mijn nieuwe vaatwasser James

Bij mijn nieuwe vaatwasser was een duidelijk montagevoorschrift en de vaatwasser stond sneller te wassen dan ik dacht en zeer geluidsarm, het heeft een mooi afgewerkt front en makkelijk te bedienen Het is een pronkstuk in de keuken.En hij wast ook nog goed af
Wij zijn er blij mee

Pluspunten

• geluidsarm
  • het bestek is ook schoon
  • er gaat meer in

M van der Ham 03-09-2016 Product paar weken in bezit

Stil, Schoon en Slim

De machine is heel erg stil. Prettig want deze is te horen in de huiskamer. Nu dus niet.
En de afwas is schoon.
Verder is ie zo slim dat hij het progamma korter maakt als alles al schoon is. Goed voor het milieu!!!

Pluspunten

• stilte
  • slim

Minpunten

• niks ontdekt

amanda 12-07-2016 Product paar dagen in bezit

Vaatwasser

De vaatwasser is zeer eenvoudig in gebruik. Maakt de vaat goed schoon. Heeft ook een turbo functie. Heel makkelijk op bijvoorbeeld een verjaardag. Fijn dat de resterende tijd digitaal wordt weergeven. Een helder display.

Willem 30-01-2016 Product paar dagen in bezit

nadat onze vorige vaatwasser van siemens het 20 jaar heeft gedaan, hebben we weer voor siemens gekozen.
tot nu toe dik teverden!

Henk Stoeptegel 01-11-2015 Product paar dagen in bezit

Wast zeer goed schoon. Alles droog. Makkelijk zelf te installeren. Tot nu toe zeer blij mee.

Marry 18-10-2015 Product paar dagen in bezit

Net twee dagen binnen. Wasresultaat is erg goed. Binnenkant van de vaatwasser is nog hetzelfde als onze oude die het na 10 jaar helaas niet meer deed. Alles is nu echter wel steviger en gaat daardoor hopelijk langer mee. Bij onze oude was er al het een en ander kapot gegaan.

Yuen76 12-07-2015 Product paar weken in bezit

Het apparaat heeft meerdere wasprogramma's en er past voldoende in. De vaat komt er schoon en best droog uit. Qua geluid is dit type t.o.v. mijn oude siemens apparaat erg stil. Ik ben er zeer content mee.