Bosch SMV99M30NL - Reviews

tile-Max. belading
14 couverts maximale belading
Geluidsniveau
41 dB

Beoordeling op basis van 28 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

JJ van der Schoor 24-09-2015

Slechte vochthuishouding

Besteklade is een regelrechte ramp. Ook met extra droogtijd blijft het een druppel ballet bij het openen van de vaatwasser deur. Geluidsniveau is perfect.
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.nl

R123098 21-06-2015
  • Product maand in bezit

7,6
Prima wasresultaat en heel stil.
Wennen aan de indeling met rekjes die op vele manieren kunnen omklappen

FJBGr 09-04-2015
  • Product maand in bezit

Hele fijne vaatwasser. We hebben m nu een dikke maand in gebruik en zijn erg enthousiast. Er past echt veeeel afwas in. Dit komt mede door de variabele indeling van de vaatwasser. Wijnglazen en grote longdrinkglazen passen wel een beetje lastig. Als de machine aan het spoelen is hoor je m wel een beetje, maar voor de rest horen we hem niet, ook niet bij het drogen. Voor ons wordt de volgende weer een Bosch.

Keessmv99m30 02-04-2015

Een apparaat met erg veel mogelijkheden en lekker stil. Nog maar net in bezit dus we hopen er lang mee te doen ;-)

J. Vd berg124 23-03-2015

Duurzaamheid niet in gevuld omdat ik daar geen beoordeling kan geven

Wasresultaat: super, maakt beter schoon dan verwacht.

Andere punten waren vereisten voor de koop en voldoen aan de wensen

TimSmeets 12-03-2015

Zeer tevreden. Vaatwasser is erg stil en zuinig met het watergebruik. Degelijk apparaat met veel verschillende programma's. De vaat tot nu toe super blinkend schoon.

Paulli48 22-02-2015

Duurzaamheid nog niet te bepalen maar het ziet er allemaal goed en degelijk uit. Machine was gemakkelijk te plaatsen en af te stellen. Veel programma opties en een mooie weergave op de grond van hoever het programma gevorderd is. Voor de rest is die zeer stil tijdens het bedrijf.

john3010 09-02-2015

Het plaatsen was een fluitje van een cent. Nu een paar keer mee gewassen en alles komt er zeer schoon uit (gebruikte programma is automatisch) Het apparaat is zeer stil en dat is fijn ivm de open keuken. Als apparaat piepsignaal geeft laat ik de vaat nog ongeveer 1,5 tot 2 uur in de vaatwasser staan. Het komt er dan kurkdroog uit. Wat duurzaamheid betreft daar kan ik nog niets over zeggen maar wat Bosch betreft zit dat wel goed denk ik. De vaat van de hele dag van een gezin (4 personen) gaat er makkelijk in.