Bosch SMV99M30NL

Bekijk alle Inbouw vaatwassers

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 19 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Tonnie W 02-04-2015

Zeer ruime vaatwasser. Goed wasresultaat en nagenoeg niet te horen. Daarom makkelijk licht indicatei op de vloer die aangeeft of hij nog bezig is !
Super apparaat

Holzapfel 29-06-2017

makkelijke indeling, veel functies

het rek bovenaan, voor het bestek, is echt heerlijk. het bestekmandje ligt in de kast. Ruimte genoeg en veel functies die we nog niet eens uit hebben geprobeerd omdat het "standaard" programma (samen met "extra droog") helemaal prima werkt! zelfs de plastic bakjes en dekseltjes worden droog!

Pluspunten

• veel ruimte door bestekla
  • alles wordt droog
  • genoeg programma's voor veel of weinig vaat

Minpunten

• geen verlichting (als dat een minpunt is!)

Daniel 07-04-2017

Stille vaatwasser

Mijn eerste ervaring met een "moderne vaatwasser". Het is toch weer eventjes anders.
Er schijnt een lampje op de vloer als hij aan staat want je hoort hem simpelweg niet.

Helaas komt de vaat er niet helemaal droog uit, maar het gaat al beter. Op advies van de bosch klantenservice maak ik nu gebruik van glansmiddel en laat ik hem 30 min open staan nadat hij klaar is en het komt er nu vrijwel geheel droog uit.

Pluspunten

• Je hoort hem niet
  • Glas programma (44 min) voor feestjes

Minpunten

• Droge vaat alleen met instructies.

R. v.d. Bos 05-02-2017

inbouwhoogte zegt niet alles

Op basis van specificaties (min-max inbouwhoogte 81,5-87,5 cm) voor dit model gekozen en niet voor de hogere; onze inbouwhoogte was 86 cm. Helaas bleek het door ons frontpaneel van 75 cm niet mogelijk de machine tot aan de bovenzijde van het kastje te stellen, omdat het onderste deel van het front in de ruimte onderin de machine moet passen. Gevolg is nu een kier tussen machine en bovenzijde kastje (gelukkig zie je dit niet doordat het paneel er voor zit, maar de 50 graden ecostand (waarbij de deur voor het drogen vanzelf opengaat) is hierdoor niet te gebruiken. Met een korter front was dit probleem er niet geweest, maar deze komt nu eenmaal overeen met de rest van de keuken
In de specificaties (op kieskeurig.nl) staat ook de optie voor halve belading aangevinkt, maar die optie zit niet op de machine.
Verder een hele fijne machine met veel ruimte en veel instelopties.

Pluspunten

• ruimte
  • instelmogelijkheden
  • stil

Minpunten

• geen halve belading
  • problemen met inbouwhoogte en voorfront

Jacco 01-02-2017

stille vaatwasser met veel ruimte

Hij draait nu een week vaat is schoon. Plastic niet altijd even droog.
Hoor hem eigenlijk niet draaien.

JulesD 28-01-2017

Derde Bosch vaatwasser

Wij hebben nu onze derde Bosch vaatwasser en ook nu zijn we weer zeer tevreden. Het apparaat is heel stil en de keuze van de verschillende programma's is erg prettig. We hopen nog heel lang met deze fijne afwasmachine te doen. Top!!!!

R broers 20-01-2017

Afwassen wordt weer leuk????????

Het leven word weer een stuk leuker zonder zelf de afwas tehoeven tedoen. Wat een mooi en degelijk apparaat erg blij mee

Pluspunten

• Stevig
  • Degelijke gevoel bij lades
  • Makkelijke inbouw instructies

Minpunten

• Nog niks kunnen bedenken

anna 15-01-2017

ruime vaatwasser

in eerste instantie gekozen voor een whirlpool. Maar na een hoop trammelant gekozen voor een bosch. Super fijne vaatwasser. Zeer degelijke rekken, ruim in te delen.Mandjes lopen erg soepel. Keuze uit een besteklade maar ook het mandje wordt bijgeleverd. Stil in gebruik

Pluspunten

• bestekla en mandje
  • ruime indeling

Melissa 08-11-2016

Stil, zuinig en efficiënt.

Een goede vaatwasser met voldoende ruimte, 14 couverts. Stil, energiezuinig en met genoeg (duidelijk bedienbare) programma's.

• Veel programma's
  • Ruim

Minpunten

• Geen kinderslot

Bianca 28-02-2016

Het eninge minpunt van deze vaatwasser is dat wanneer je te grootte glazen heb dan moet je de bestekla verwijderen anders passen de glazen niet in het rek. verder ben ik erg tevreden over het resultaat. Je hoort de vaatwasser niet en het handige is dat er een lampje brand als deze in werking is.

herman 02-01-2016

prima, hij is zo stil dat je wel een indicator lampje nodig hebt om te weten of ie het doet. Verder glimt en glanst de vaat je tegemoet.

De Vries 05-10-2015

Mooi apparaat! stil en makkelijk te bedienen. Was en droogresultaat zijn we zeer tevreden over. Na jaren met de hand afgewassen te hebben denken we dat we aardig wat besparen op de water rekening.

R123098 21-06-2015
  • Product maand in bezit

7,6
Prima wasresultaat en heel stil.
Wennen aan de indeling met rekjes die op vele manieren kunnen omklappen

FJBGr 09-04-2015
  • Product maand in bezit

Hele fijne vaatwasser. We hebben m nu een dikke maand in gebruik en zijn erg enthousiast. Er past echt veeeel afwas in. Dit komt mede door de variabele indeling van de vaatwasser. Wijnglazen en grote longdrinkglazen passen wel een beetje lastig. Als de machine aan het spoelen is hoor je m wel een beetje, maar voor de rest horen we hem niet, ook niet bij het drogen. Voor ons wordt de volgende weer een Bosch.

Keessmv99m30 02-04-2015

Een apparaat met erg veel mogelijkheden en lekker stil. Nog maar net in bezit dus we hopen er lang mee te doen ;-)

J. Vd berg124 23-03-2015

Duurzaamheid niet in gevuld omdat ik daar geen beoordeling kan geven

Wasresultaat: super, maakt beter schoon dan verwacht.

Andere punten waren vereisten voor de koop en voldoen aan de wensen

TimSmeets 12-03-2015

Zeer tevreden. Vaatwasser is erg stil en zuinig met het watergebruik. Degelijk apparaat met veel verschillende programma's. De vaat tot nu toe super blinkend schoon.

Paulli48 22-02-2015

Duurzaamheid nog niet te bepalen maar het ziet er allemaal goed en degelijk uit. Machine was gemakkelijk te plaatsen en af te stellen. Veel programma opties en een mooie weergave op de grond van hoever het programma gevorderd is. Voor de rest is die zeer stil tijdens het bedrijf.

john3010 09-02-2015

Het plaatsen was een fluitje van een cent. Nu een paar keer mee gewassen en alles komt er zeer schoon uit (gebruikte programma is automatisch) Het apparaat is zeer stil en dat is fijn ivm de open keuken. Als apparaat piepsignaal geeft laat ik de vaat nog ongeveer 1,5 tot 2 uur in de vaatwasser staan. Het komt er dan kurkdroog uit. Wat duurzaamheid betreft daar kan ik nog niets over zeggen maar wat Bosch betreft zit dat wel goed denk ik. De vaat van de hele dag van een gezin (4 personen) gaat er makkelijk in.