Bosch SMV99M30NL - Reviews

Type
volledig ingebouwd
Maximale belading
14 couverts

Beoordeling op basis van 23 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Tonnie W 02-04-2015 Product paar dagen in bezit

Zeer ruime vaatwasser. Goed wasresultaat en nagenoeg niet te horen. Daarom makkelijk licht indicatei op de vloer die aangeeft of hij nog bezig is !
Super apparaat

R. v.d. Bos 05-02-2017 Product paar dagen in bezit

inbouwhoogte zegt niet alles

Op basis van specificaties (min-max inbouwhoogte 81,5-87,5 cm) voor dit model gekozen en niet voor de hogere; onze inbouwhoogte was 86 cm. Helaas bleek het door ons frontpaneel van 75 cm niet mogelijk de machine tot aan de bovenzijde van het kastje te stellen, omdat het onderste deel van het front in de ruimte onderin de machine moet passen. Gevolg is nu een kier tussen machine en bovenzijde kastje (gelukkig zie je dit niet doordat het paneel er voor zit, maar de 50 graden ecostand (waarbij de deur voor het drogen vanzelf opengaat) is hierdoor niet te gebruiken. Met een korter front was dit probleem er niet geweest, maar deze komt nu eenmaal overeen met de rest van de keuken
In de specificaties (op kieskeurig.nl) staat ook de optie voor halve belading aangevinkt, maar die optie zit niet op de machine.
Verder een hele fijne machine met veel ruimte en veel instelopties.

Pluspunten

• ruimte
  • instelmogelijkheden
  • stil

Minpunten

• geen halve belading
  • problemen met inbouwhoogte en voorfront

Jacco 01-02-2017 Product paar dagen in bezit

stille vaatwasser met veel ruimte

Hij draait nu een week vaat is schoon. Plastic niet altijd even droog.
Hoor hem eigenlijk niet draaien.

JulesD 28-01-2017 Product paar weken in bezit

Derde Bosch vaatwasser

Wij hebben nu onze derde Bosch vaatwasser en ook nu zijn we weer zeer tevreden. Het apparaat is heel stil en de keuze van de verschillende programma's is erg prettig. We hopen nog heel lang met deze fijne afwasmachine te doen. Top!!!!

R broers 20-01-2017 Product paar dagen in bezit

Afwassen wordt weer leuk????????

Het leven word weer een stuk leuker zonder zelf de afwas tehoeven tedoen. Wat een mooi en degelijk apparaat erg blij mee

Pluspunten

• Stevig
  • Degelijke gevoel bij lades
  • Makkelijke inbouw instructies

Minpunten

• Nog niks kunnen bedenken

anna 15-01-2017 Product paar dagen in bezit

ruime vaatwasser

in eerste instantie gekozen voor een whirlpool. Maar na een hoop trammelant gekozen voor een bosch. Super fijne vaatwasser. Zeer degelijke rekken, ruim in te delen.Mandjes lopen erg soepel. Keuze uit een besteklade maar ook het mandje wordt bijgeleverd. Stil in gebruik

Pluspunten

• bestekla en mandje
  • ruime indeling

Melissa 08-11-2016 Product paar weken in bezit

Stil, zuinig en efficiënt.

Een goede vaatwasser met voldoende ruimte, 14 couverts. Stil, energiezuinig en met genoeg (duidelijk bedienbare) programma's.

• Veel programma's
  • Ruim

Minpunten

• Geen kinderslot

B2c2d 19-07-2016

Geruisloos, programeer mogelijkheden, kristal held

Na goede bestudering van de handleiding is hij eenvoudig te bedienen en in te stellen. Hij is verlruimer en flexibelerer inte richten. Fantastisch hoe de delen zijn aan te passen aan de vaat.

Bianca 28-02-2016 Product paar dagen in bezit

Het eninge minpunt van deze vaatwasser is dat wanneer je te grootte glazen heb dan moet je de bestekla verwijderen anders passen de glazen niet in het rek. verder ben ik erg tevreden over het resultaat. Je hoort de vaatwasser niet en het handige is dat er een lampje brand als deze in werking is.

rooster1 24-02-2016

Goed product

Positief.
Min punt: De installatie begeleiding voor de doe-het-zelver zou mee geleverd moeten worden in plaats van extra te moeten kopen.

herman 02-01-2016 Product paar dagen in bezit

prima, hij is zo stil dat je wel een indicator lampje nodig hebt om te weten of ie het doet. Verder glimt en glanst de vaat je tegemoet.

henniekoster33 12-12-2015

Weer een mooi schone en glanzende vaat.

Na de verbouwing en de nieuwe keuken, hebben we weer een mooie vaatwasser.
Een mooi design, eenvoudig te bedienen, en makkelijk snel te laden.
Wast de vaat weer mooi schoon en de glazen mooi glanzend.
Daarnaast kunnen mijn partner en ik elkaar weer verstaan, zo zacht als het geluid is.
Eenvoudig gezegd een perfect apparaat in een, voor ons, perfecte keuken.

Kimmie 22-11-2015

Zeer stil

Wij zijn zeer tevreden van deze vaatwasser! Draait zeer stil, wast goed, is zeer zuinig in zijn zoutgebruik, enz. Bovendien vind ik de vele programma mogelijkheden leuk.
Een aanrader!

De Vries 05-10-2015 Product paar dagen in bezit

Mooi apparaat! stil en makkelijk te bedienen. Was en droogresultaat zijn we zeer tevreden over. Na jaren met de hand afgewassen te hebben denken we dat we aardig wat besparen op de water rekening.

Trudy 24-09-2015

Geweldige geavanceerde machine

Een hele fijn indeling veel mogelijkheden , Ik had eerst een Miele maar deze machine van Bosch voldoet aan al mijn wensen

JJ van der Schoor 24-09-2015

Slechte vochthuishouding

Besteklade is een regelrechte ramp. Ook met extra droogtijd blijft het een druppel ballet bij het openen van de vaatwasser deur. Geluidsniveau is perfect.

R123098 21-06-2015 Product maand in bezit

7,6
Prima wasresultaat en heel stil.
Wennen aan de indeling met rekjes die op vele manieren kunnen omklappen

FJBGr 09-04-2015 Product maand in bezit

Hele fijne vaatwasser. We hebben m nu een dikke maand in gebruik en zijn erg enthousiast. Er past echt veeeel afwas in. Dit komt mede door de variabele indeling van de vaatwasser. Wijnglazen en grote longdrinkglazen passen wel een beetje lastig. Als de machine aan het spoelen is hoor je m wel een beetje, maar voor de rest horen we hem niet, ook niet bij het drogen. Voor ons wordt de volgende weer een Bosch.

Keessmv99m30 02-04-2015 Product paar dagen in bezit

Een apparaat met erg veel mogelijkheden en lekker stil. Nog maar net in bezit dus we hopen er lang mee te doen ;-)

J. Vd berg124 23-03-2015 Product paar dagen in bezit

Duurzaamheid niet in gevuld omdat ik daar geen beoordeling kan geven

Wasresultaat: super, maakt beter schoon dan verwacht.

Andere punten waren vereisten voor de koop en voldoen aan de wensen