Bosch SMV90M20NL - Reviews

tile-Max. belading
13 couverts maximale belading
Geluidsniveau
48 dB

Beoordeling op basis van 11 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Elly 08-03-2017 Product paar weken in bezit

Schoon en stil

deze vaatwasser is stil, wast zeer schoon, heeft verschillende programma's en een timer. Het rode licht op de grond geeft aan dat het programma nog bezig is (en dat je de deur dus niet moet openen). Wij zijn super blij met deze vaatwasser!

marco 21-12-2016 Product paar weken in bezit

stille inbouw vaatwasser

Degelijke en zeer stille inbouw vaatwasser. Perfect in gebruik en erg handig sensorlichtje die aangeeft als de vaatwasser in gebruik is.

Pluspunten

• stil
  • snel
  • zuinig

Minpunten

Harrie en Lia Bokkers 18-12-2016 Product paar dagen in bezit

aanschaf nieuwe vaatwasmachine van Bosch

De Bosch SMV90M20NL is een perfect product. Wast goed ,, droogt goed ,, voor het afsluiten van 2016 een goed besluit..
Voor wat betreft de toezegging van 72 vaatwastabletten moet een aankoper wel veel energie gebruiken maar ook deze klus is geklaard en wij hopen nog jaren plezier te hebben van De Bosch SMV90M20NL vaatwasser. Wij wensen alle medewerkers van BCC en Bosch een goed - gezond met een goede omzet voor 2017 toe..
groet, Harrie & Lia

Tommetje 15-09-2016

Een echte winnaar!

Stevig gebouwd, goed van proporties en snel in zijn prestaties.Een knechtje die op eigen kracht zijn werk prima doet.

Joris 14-09-2016 Product paar weken in bezit

Stil!!

Schone vaat! Supersnel! Makkelijk in het gebruik. Makkelijk te installeren. Na een eerder teleurstellend apparaat is dit een hele openbaring

Sylvia 19-08-2016

Geweldig apparaat

Wat een geweldig apparaat... Eenvoudig te bedienen...diverse programma's, waaronder eco...Ook het programma VarioSpeed... daarmee kan de looptijd met 20 tot 50% verkort worden....Ook zit er een knop op voor halve belading, daarmee bespaar je water, energie en tijd.....Je kunt zelfs nog "extra drogen" instellen ....wast super schoon... en droogt voortreffelijk... Ook handig is het rode lampje dat op de vloer schijnt.... Zo weet je altijd wanneer de vaatwasser klaar is... lampje uit??? Vaatwasser klaar! Je kunt de vaatwasser zelfs aansluiten op de warm water leiding.Je kunt zelf de hardheid van het water dat je gebruikt instellen... En alsof dat nog niet genoeg is, je kunt er echt een hele hoop vaat in kwijt... en heeft een ruime bestekbak... en een apart messen plateautje, waar je je messen op kunt leggen. Al met al ben ik zeer tevreden, en heb beslist geen spijt van mijn aankoop!! Ik hoop hier jaren plezier van te mogen hebben...

Jack Wijn 19-07-2016

Fantastische vaatwasser

Programma's zijn duidelijk en overzichtelijk. Was en droogresultaat is prima. Beladingscomfort is goed. Prima vaatwasser. Geen spijt van deze aanschaf.

Mac11 03-04-2016

Wassen spoelen en drogen in een woord: geweldig!

Nadat de Atag afwasmachine het na 8 jaar definitief begeven had, werd de nieuwe een Bosch. Op alle fronten presteert de Bosch beter. Zelfs met het korte programma (29 min.) is het wasresultaat uitstekend. Zonder glansmiddel is de vaat streeploos schoon en nagenoeg droog.
Benieuwd hoe lang de machine het uithoudt.

emoerman 06-10-2015 Product paar weken in bezit

Wast perfect schoon en kan er veel in kwijt. Handig is ook de verstelbare bovenlade en variospeed, een compleet programma in 1.5 uur ipv 2.25 uur. Hij verbruikt dan wel meer stroom en water, maar kan handig zijn met etentjes e.d.. Verder is ook fijn het snelprogramma, dan heb je na een kwartier alweer schone kopjes. Handig met verjaardagen. Duurzaamheid weet ik nog niet, maar hij is zeer solide met RVS kuip. Handig is ook dat als hij klaar is gewoon uit gaat en een lichtje op de grond zolang het programma bezig is. Dat is nodig want je hoort hem haast niet, en dat is ook ideaal.

Nicoline57 02-10-2015

Geweldige vaatwasser

Wij kunnen tot nu toe geen min punten ontdekken.
Zuinig, bijna geruisloos, het instellen van de waterhardheid is geweldig, hierdoor verbruiken we veel minder zout.

naam1233219875 25-06-2015 Product paar dagen in bezit

Lijkt allemaal goed te werken. Het apparaat wast prima af, er blijven geen etensresten. Het apparaat droogt verder goed, en is lekker stil