Bosch SBV88TX01N - Reviews

tile-Max. belading
13 couverts maximale belading
Geluidsniveau
44 dB

Beoordeling op basis van 32 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

BoschSeries8liefhebber 21-02-2015 Product paar weken in bezit

Zeer luxe vaatwasser, met handige features zoals ledverlichting binnen in de vaatwasser, projectie van resterende wastijd op de vloer. Ook zijn alle verstelmogelijkheden van de boven en onder korf erg gemakkelijk om grote pannen te kunnen plaatsen. Ook kan de bestekkorf op verschillende plaatsen in de vaatwasser worden geplaatst. Hopelijk is de duurzaamheid zo goed als we van Bosch mogen verwachten

Nel 123 13-06-2017

Geweldige hulp in de huishouding

Zo stil, en mijn glaswerk komt er stralend uit. Besteklade vind ik echt een plus, heb nu meer plaats in de onderste korf en mijn bestek ligt niet tegen elkaar dus geen kalkvlekken. Hij is op hoogte ingebouwd maar door het laatje onder de machine open te doen zie ik toch nog hoe laat hij klaar is. Dat is misschien nog wel prettiger als een constant lichtje op de vloer. Kortom ik ben zeer tevreden.
Oorspronkelijk gepost op www.bosch-home.nl

Joop Jongman 18-01-2017 Product paar weken in bezit

Vaatwasser xl

Zie je door de bomen het bos niet meer neem dan een Bosch vaatwasser XL en alles wordt weer super schoon en helder.

Wij zijn super blij met deze Bosch vaatwasser die zo ruim is en heel stil is en een besteklade heeft.
En een super programma heeft duidelijk en overzichtelijk een aanrader voor iedereen.

Pluspunten

• Ruim en stil en zuinig
  • Alles

Danny 01-01-2017 Product paar weken in bezit

Prima vaatwasser, mooi schoon resultaat en heerlijk stil.

Deze Bosch SBV88TX01N is echt een fijne vaatwasser. Biedt veel ruimte en heeft handige opties in de lades. Het wasresultaat is gewoon goed. De verlichting is heel handig, evenals de projectie van het programma op de vloer. Ik heb hem zelf ingebouwd met de bijgeleverde handleiding en de boormal om de deur over te zetten van de oude naar de nieuwe vaatwasser.

Pluspunten

• Stille werking
  • Veel keuze programma's
  • Goed resultaat

Minpunten

• Wat hogere prijs, maar het geld waard!

Mark 17-12-2016 Product paar dagen in bezit

Functioneel en stil

Goede indeling van de vaatwasser en is ook erg stil. Lampje in vaatwasser is ook erg functioneel. Een top apparaat.

Alex 11-12-2016

Pracht machine

Zeer stil en schoon maar vooral ook goed droog na de wasbeurt.
Mooi design en goede indeling in de machine.

Bert-Jan Nengerman 19-11-2016 Product paar dagen in bezit

Extreem Stil en zuinig

geweldige vaatwasser die ook nog eens super zuinig is door het Zeolith droogsysteem. zeer flexibele korven. de time light en de emotion light geven een extra luxe uitstraling....

Pluspunten

• Flexibel
  • Zuinig

JanvMile 08-11-2016

Te hoge verwachtingen?

Na 2 jaar geen vaatwasser te hebben gehad eindelijk weer een vaatwasser in de keuken! De renovatie van ons huis is af en de nieuwe keuken staat. Deze vaatwasser gekozen omdat we a) alleen maar Bosch apparatuur hebben, b) we een hoger model wilden vanwege de hogere keuken/werkblad en c) vanwege de jongere kinderen Zeolith wilden. Apparaat nu een aantal keer gebruikt. Doet z'n ding. Veel keuzes. Heel veel plaats! Maar soms niet helemaal tevreden over het resultaat. Te hoge verwachtingen? Gebruiksaanwijzing niet goed bekeken? Kan allemaal. We hebben voor ons het juiste apparaat gekozen. Zijn super blij dat we er weer eentje hebben, en moeten nu weer wennen aan het juist in- en uitruimen. Dus ik denk dat we gewoon weer even moeten wennen omdat ons referentiekader het oude handenarbeid was!

Ijskoud 15-10-2016

Heel compleet!

Deze vaatwasser heeft een uitgebreid scala aan programma's inclusief spelprogramma en halve lading en voldoet daarmee aan alle wensen. Goede verstelmogelijkheden en binnenverlichting completeren het geheel. Met name in het begin van het programma hadden we de machine wat stiller verwacht. Bij onze vorige machine was er de mogelijkheid om het servies van elkaar te scheiden, dat kan bij deze niet.
Alles bij elkaar voor ons een goede aanschaf met een paar kleine bemerkingen.

joddens 12-10-2016

Stil, schoon, droog.

Na 15 jaar oude Bosch vervangen door nieuwe. Deze is veel stiller en (volgens de beschrijving) ook zuiniger. Programma's doen er wel langer over dan oude model, maar er is een keuze voor snel afwerken programma (variospeed).
Binnenverlichting is handig en staat prima. Bestekla werkt goed. Projectie op de grond van resttijd is handig en staat leuk.

Marc 26-09-2016

Goede machine

Machine wast echt perfect schoon. Had ook niet anders verwacht van Bosch. Het drogen valt echter nog steeds tegen. Plastic wordt echt niet droog.
Maar hij is super stil en extreem zuinig met energie en water.

Harm 14-08-2016

Geweldig

Grote vaatwasser waar zelfs borden met een diameter van 31cm makkelijk in kunnen. Veel mogelijkheden om de laden in te kunnen delen. Leuke extra's zoals licht in de vaatwasser, projectie van de resttijd op de vloer. En bijna de belangrijkste reden voor deze vaatwasser is het verbruik. Op eco-stand verbruikt deze de opgave van Bosch dus erg weinig

Jones 05-07-2016 Product paar dagen in bezit

Top vaatwasser

Erg stil en zuinig en wast goed schoon! Zeer tevreden over deze aankoop en aanrader in een open keuken want je hoort hem niet.

fer12lon 10-06-2016

Geweldige vaatwasser

Super fijne vaatwasser. Ruime keuze aan programma's, ook kun je zien hoe veel water en energie de verschillende programma's gebruiken. De vaatwasser is heel erg stil, wij hebben een open keuken en in de eco stand we horen nauwelijks dat hij aanstaat, bij het heetste programma maakt hij iets meer geluid maar dan nog absoluut niet storend. Kunststof spullen komen er prefect droog uit. De besteklade is erg fijn. Klein minpuntje alleen, door de ruimte die de lade in beslag neemt kun je geen hoge wijnglazen er onder plaatsen. Wat dan wel een optie is de lade verwijderen en het bestekmandje gebruiken dat erbij geleverd wordt.

Waal 23-05-2016

Super apparaat

Super apparaat, vorige vaatwasser 11 maanden oud en was een doffe leende dus was keuze niet moeilijk om weer voor een Bosch te gaan.nu komt vaat wel droog en schoon uit de machine. Zeoliet werkt fantastische.

Dick46 24-04-2016

In een woord fantastisch

Machine is functioneel en aantrekkelijk, qua inladen en mogelijkheden, uitgevoerd. via de keukenvloer is de voortgang van de machine adequaat te volgen, tot grote blijdschap van onze kleinzoon

ijsbeer88 22-04-2016

Geweldige vaatwasser

Een geweldige vaatwasser droogt ook al het plastic en geeft de tijd op de vloer weer hoe lang hij nog moet wassen.
Ik hoop dat ik er weer 15 jaar mee doet.

que1980 07-03-2016

Fijne vaatwasser

Wij vinden deze vaatwasser een fijne machine. Er zit een eco-programma op; duurt misschien wel 3 3/4 uur, maar dan gebruikt ie het minste water en de minste stroom. De XL-uitvoering is perfect, grote pannen, borden, schalen, alles kan erin en veel tegelijk.

Niet van toepassing 04-03-2016

Apparaat van de toekomst nu al verkrijgbaar !

Zeer stil, lampjes bij opendoen, status van programmawerking makkelijk op de grond leesbaar. Ruime inhoud.

Ronald 27-02-2016 Product paar dagen in bezit

Ruime vaatwasser, dieper en hoger dan de gemiddelde.
De installatiehandleiding kan beter, maar als je er stap voor stap naar kijkt moet het goed komen.
Erg stil, mooi design, veel mogelijkheden, alle rekjes zijn aan te passen/weg te klappen, statusweergave geprojecteerd op de vloer. Aanrader!