AEG F55602VI0P - Reviews

volledig integreerbaar
Maximale belading
13 couverts

Paul 08-03-2016 Product paar dagen in bezit

Een super fijne vaatwasser met erg veel ruimte! Wasresultaat uitstekend,droog resultaat ook prima (beter dan verwacht). Programmakeuze wat ons betreft voldoende, echter was er wat onduidelijkheid over de resttijdsindicatie (volgens de site projecteerde deze op de vloer, maar dit is niet het geval)

Conclusie: Een mooie vaatwasser voor een mooie prijs!

Nick 08-03-2016 Product half jaar in bezit

Zeer tevreden met deze vaatwasser. De vaat komt er goed schoon uit. Als je de extra droog functie inschakelt is de vaat zeer goed droog. De machine is behoorlijk stil. De inhoud van deze vaatwasser is XXL en dat vertaald zich absoluut in de ruimte die je beschikbaar hebt.

Patrick 08-03-2016 Product paar weken in bezit

De ervaring van deze machine is tot op heden positief. Wasresultaat is prima te noemen, genoeg mogelijkheden qua verschillende wasprogramma's.

Verbeterpuntje, de wateraansluiting van het bovenste gedeelte is wat onlogisch indien er hogere borden in de onderste gedeelte staan komt het tegen de borden en moet je eerst onderin eruit trekken en erna boven.

Jomar 08-03-2016 Product half jaar in bezit

Wast goed schoon, indeling bestekbakje niet fijn bestek valt er regelmatig uit. Al een monteur aan huis gehad wegens lekken.En heb spijt dat ik geen machine met verlichting heb gekocht, zoals de vorige afwasmachine.

Rolf 08-03-2016 Product half jaar in bezit

Indeling is niet echt handig, de bestek bak met openingen aan de zijkant lijkt slim maar in praktijk valt het bestek er regelmatig uit bij het laden. Wij hebben een open keuken en de machine is niet echt stil te noemen, het vorige model van AEG was veel beter. In de zes maanden die we het toestel hebben is er al een monteur geweest omdat apparaat verstopt zat, niet vanwege te veel vuile vaat maar een ontwerp foutje, gratis hersteld maar toch. Inmiddels al 3 keer lekkage gehad, dan zit de rubberen deur strip niet goed en dan lekt de machine iplv een sensor te hebben waardoor die stopt. Al met al zijn we niet super tevreden, maakt wel goed schoon maar ja...

Geeske 24-11-2015 Product paar dagen in bezit

Een paar dagen geleden deze vaatwasmachine gekocht. Eerste keer gebruikt, is zeer stil, alles is mooi schoon en vooral ook goed droog. Hiervoor een dure asko gehad die het na 6 jaar heeft begeven dus nu voor één uit de goedkopere prijsklasse gegaan. De eerste indruk is zeer goed. Over de duurzaamheid valt nog niets te zeggen maar de tijd zal het leren.