AEG F66602IM0P - Reviews

Fabrikant kleur(en)
zwart

8,9

Fred 08-03-2016 Product kwartaal in bezit

Wij hebben de machine nu een paar maanden in gebruik ter vervanging van onze Neff vaatwasser die 21 jaar trouw dienst heeft gedaan, deze AEG is echt van deze tijd praktisch in gebruik erg stil (af en toe moet je kijken of hij het wel doet) kortom tot nu toe erg tevreden, en nu maar hopen dat deze AEG ook zo lang mee gaat

Wim 08-03-2016 Product maand in bezit

Het is een hele fijne machine zeer weinig geluid fantastisch schoon en prettige indeling we hebben naar nu blijk de goede keuze gemaakt

Adriana 17-10-2016 Product half jaar of langer in bezit

Top apparaat

Na dik 20 jaar moesten we aan een nieuwe vaatwasser. Deze geadviseerd gekregen. Bestaande decorplaat paste ook. Stripjes om een gelijk uit te lijnen met de rest van de keuken. 2 jaar garantie op het hele apparaat. 10 jaar op de wrijvingsloze motor. Heel fijn dat de vaatwasser een zelfsmerend "automatisch"programma heeft, dat zich aanpast aan de hoeveelheid die af te wassen is en hoe vuil de afwas is, dat ook automatisch aan het einde de machine uit zet. ECO stand. Is erg stil. Wast uitstekend en ruimt makkelijk in. Wij zijn bijzonder tevreden !

Pluspunten

• Automatisch zelflerend was programma
  • Eco stand
  • Erg stil

Fren23 26-06-2014 Product paar dagen in bezit

Een mooie vaatwasmachine met robuuste rekken en praktische indeling. Ik hoop dat deze AEG lang meegaat.

BMGF 28-06-2015

Ik heb een F66600IMOP en kan van dit type helaas geen review vinden, vandaar een vraag bij dit andere type vaatwasser. Als een programma klaar is, zijn dan de zijwanden van de vaatwasser ((zowat) droog of nog helemaal nat? Bij mij is alles nat, zelfs als het programma de avond daarvoor al gedraaid heeft. Het bestekmandje moet altijd flink geschud worden om alle waterdruppels te verwijderen. Ik kan wel een monteur laten komen, ik heb nog garantie, maar als dit normaal is dan moet ik de voorrijkosten betalen. :( Bij AEG krijg ik geen duidelijk antwoord.

Natalie 20-01-2016

U hoopt dat ARG lang meegaat. Ik vrees ervoor. Mijn ervaring is dat toestel het sneller dan andere merken begeeft.