AEG F66602IM0P - Reviews

roestvrijstaal

8,9

Adriana 17-10-2016 Product half jaar of langer in bezit

Top apparaat

Na dik 20 jaar moesten we aan een nieuwe vaatwasser. Deze geadviseerd gekregen. Bestaande decorplaat paste ook. Stripjes om een gelijk uit te lijnen met de rest van de keuken. 2 jaar garantie op het hele apparaat. 10 jaar op de wrijvingsloze motor. Heel fijn dat de vaatwasser een zelfsmerend "automatisch"programma heeft, dat zich aanpast aan de hoeveelheid die af te wassen is en hoe vuil de afwas is, dat ook automatisch aan het einde de machine uit zet. ECO stand. Is erg stil. Wast uitstekend en ruimt makkelijk in. Wij zijn bijzonder tevreden !

Pluspunten

• Automatisch zelflerend was programma
  • Eco stand
  • Erg stil

Fred 08-03-2016 Product kwartaal in bezit

Wij hebben de machine nu een paar maanden in gebruik ter vervanging van onze Neff vaatwasser die 21 jaar trouw dienst heeft gedaan, deze AEG is echt van deze tijd praktisch in gebruik erg stil (af en toe moet je kijken of hij het wel doet) kortom tot nu toe erg tevreden, en nu maar hopen dat deze AEG ook zo lang mee gaat

Wim 08-03-2016 Product maand in bezit

Het is een hele fijne machine zeer weinig geluid fantastisch schoon en prettige indeling we hebben naar nu blijk de goede keuze gemaakt

Fren23 26-06-2014 Product paar dagen in bezit

Een mooie vaatwasmachine met robuuste rekken en praktische indeling. Ik hoop dat deze AEG lang meegaat.