AEG F66602VI0P - Reviews

Maximale belading
13 couverts

Netze 10-05-2016 Product half jaar in bezit

Prima vaatwasser

Apparaat doet wat het moet doen, alles wordt perfect schoon. Ruimte voldoende en wijnglazen worden prima beschermd. Bestek wordt ook goed schoon als je de moeite neemt het bestekbakje gied te gebruiken.

Leon Linssen 08-03-2016 Product half jaar in bezit

Na ongeveer een half jaar gebruik kan ik concluderen dat we heel tevreden zijn met de vaatwasser.
Gebruik van de machine is zeer eenvoudig en het resultaat na de wasbeurten gewoon goed.

Onno1908 05-07-2014 Product paar dagen in bezit

Een mooie grote wasmachine waar ook bovenin veel ruimte is.
Bij het ECO programma wordt de vaat blinkend schoon mar voelt een tikkie kleverig aan (afwasblokje gebruikt).
Het programma van 30 minuten is ook fantastisch. Gisteren een verjaardag gehad en dan is het fijn om tussendoor even snel een programmaatje te draaien.
Ook de houders om wijnglazen vast te houden scheelt weer een hoop handwerk en dat kan je na een drukke verjaardag wel gebruiken.
Het is wel vervelend dat je bij iedere beurt alle instellingen weer opnieuw moet doen. Hij spring steeds terug naar programma 1.

DominicusJ 12-06-2014 Product paar weken in bezit

Een uiterst stille machine! Daar hebben we hem ook op uitgezocht. De wasresultaten met tablets zijn prima. Ook bij het kortdurende wasprogramma blijven er geen resten wasmiddel achter, is onze ervaring (de handleiding waarschuwt er wel voor).
Het gebruikersgemak kan verbeterd worden, als het laatst gekozen wasprogramma 'onthouden' wordt. Er is geen 'favoriete' instelling mogelijk.
Minpuntje is de ogenschijnlijke kwetsbaarheid van de bedieningstoetsen voor vocht. Je moet erg voorzichtig zijn dat je niet knoeit en dat er geen vocht op de toetsen komt.
De indeling is erg flexibel!