Bosch SMU69N45EU - Reviews

13 couverts
Kleuren
roestvrijstaal

ACS1975 11-04-2015 Product paar weken in bezit

Vaatwasser voldoet op alle vlakken aan de verwachtingen. Wast goed schoon, zelfs op korte programma's. Droogresultaat is goed. Bediening is na 1 keer lezen van de gebruiksaanwijzing eenvoudig. Draait programma's bijna geluidloos. Speciaal dit model machine aangeschaft vanwege de RVS deur (die overigens goed bestand is tegen kindervingertjes). Eco programma duurt wel lang (3:15) maar wanneer geen haast wel zo goed voor de portemonnee.

Frans v R 03-04-2015 Product paar dagen in bezit

Een prachtige machine welke onze keuken nog beter tot zijn recht laat komen. Een zeer grote ruimte in het apparaat aangezien deze een besteklade heeft waardoor je niet de beruchte mandjes heb.
Vooral waren wij zeer tevreden over de prijs en de snelle levering door Beter Witgoed. Een leverancier welke wij eerder benaderd hadden beloofde meer dan dat deze waar kon maken, gelukkig vonden wij daarna deze prima leverancier!
Hoogachtend, Een zeer tevreden klant!

Gé S. 01-04-2015 Product paar dagen in bezit

Je moet zelfs echt goed luisteren of de machine loopt. Super stil!!! In verhouding met de voorganger een echte verademing. Het serviesgoed is mooi droog en de inzetmogelijkheden zijn super handig. Bewust gekozen voor de besteklade en er geen spijt van.

Jerokx 18-02-2015 Product paar dagen in bezit

Deze vaatwasser is eenvoudig in te bouwen. Het apparaat is mooi tot in de details. Zeer stil en zuinig in gebruik. De aparte besteklade bovenin is een uitkomst. Helemaal top!

janwoodie 18-02-2015 Product paar weken in bezit

Prima vaatwasser, met veel mogelijkheden, eenvoudig te bedienen, bijna net als een Iphone...Prettig dat er een tijdklok op zit: wassen tijdens nachttarief, nog zuiniger dus!