Pelgrim GVW486ONY

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Pelgrim GVW486ONY op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

2,8

Smeets 29-05-2020

afwasmachine nu voor de vierde keer stuk

Geschreven voor: Pelgrim GVW486ONY

Afwasmachine geeft foutcode e4 en doet niks meer. Na een week zelf afwassen kwam dan eindelijk de monteur. Toen deed hij het weer. Na vervanging van een ringetje.
Een week later deed de afwasmachine het weer niet: dezelfde foutcode e4 verscheen.
De monteur komt weer langs.
Lekkage Onder de afwasmachine constateert de monteur.
Monteur krijgt afwasmachine er niet uit krijgt hij niet over randje van de houten vloer.
Monteur vertrekt ZONDER te repareren!
Ongelooflijk. Ik ben verbijsterd. Wat een slechte service.
En voor de derde week in een maand tijd staan we weer af te wassen. Probleem niet opgelost!

Officiele reactie van Atag 02-06-2020

Beste familie Smeets, vervelend dat de vaatwasser niet naar behoren werkt. Mijn collega heeft eerder met u contact gehad hierover en er staat een bezoek voor de vaatwasser gepland. Wij gaan ervan uit dat alles naar tevredenheid zal worden opgelost. Groet Chantal webareteam Pelgrim

jarno 18-05-2018

Levensduur niet acceptabel!

Geschreven voor: Pelgrim GVW486ONY

We hebben 8 jaar een Pelgrim vaatwasser en inmiddels hebben we hiervoor 3x een monteur langs gehad. Ook heeft de kookplaat het 1x begeven

Officiele reactie van Atag 23-05-2018

Vervelend om te horen, mochten wij nog iets voor u kunnen doen, dan kunt u zich wenden tot www.pelgrimservice.nl

MH 29-11-2016

Scheve machine met lekage

Geschreven voor: Pelgrim GVW486ONY

Op advies deze inbouw machine gekocht.
Machine bleef condens lekken.
Na een paar weken een nieuwe machine geplaatst en had het zelfde probleem.
Na meten van de machine bleek deze scheef in elkaar te zitten en was volgens Atag niet te verhelpen.
Met als gevolg een nieuwe Atag machine van een ander model die vervolgens ook al diverse reparaties heeft ondergaan binnen een jaar.

Minpunten

• Lekt condens
  • scheef gemaakt in de fabriek

marian5466 21-06-2015
Geschreven voor: Pelgrim GVW486ONY

Spijtaankoop, wast niet schoon en de vaat is na afloop erg nat. Daarnaast is de bovenste la zeer onhandig omdat de hoogte in de onderste lade, lager is en en een normaal bord er wel inpast maar de sproeier niet kan ronddraaien en van het bestekmandje is het hengsel te hoog, aangekaart bij Nuva keukens maar die doen er niks aan en Help ook nog 8 jaar garantie,absoluut niet aan te raden.

FvdB 04-01-2016

Borden andersom in het rek en het probleem is opgelost. Bij ons werkt deze vaatwasser erg goed.

Nicole321 10-09-2014
Geschreven voor: Pelgrim GVW486ONY

Absoluut geen aanrader, hoewel Pelgrim een geluidsniveau van 46 Db aangeeft maakt de machine ontzettend veel lawaai (zelfs meer dan de 18 jaar oude Miele uit mijn vorige huis en de 11 jaar oude budget Bauknecht die in eerste instantie nog in dit nieuwe huis stond) en dat is niet prettig in een open keuken. Wasresultaat is ook matig, vaat wordt niet altijd goed schoon en glazen zelfs nooit. Vaat droogt bovendien niet goed. Kortom spijt van deze aankoop.

infusion2 18-07-2014
Geschreven voor: Pelgrim GVW486ONY

niet al te best was en droog resultaat in het automatische wasprogramma, laat sporen na op het servies niet goed droog en op het bestek zitten af en toe nog etensresten en dat terwijl de meuk er voorgespoeld ingaat.
In een zwaarder programma is het iets beter maar dan is het energie en waterverbruik ook hoger.
ook n half wastablet biedt geen soelaas
eea kenbaar gemaakt bij Pelgrim maar daar komt weinig accurate actie vandaan.

baccie 03-02-2014
Geschreven voor: Pelgrim GVW486ONY

Dramatisch slechte vaatwasser. Indeling is waardeloos. Kommetjes en opscheplepels etc kan je niet kwijt. Echt voor een kabouterservies gemaakt. Bovendien droogt ie slecht. Service van Pelgrim is gelukkig wel goed. Maar inmiddels, na 6 maanden zijn ze al 3 keer voor de vaatwasser geweest en dat kan niet de bedoeling zijn van een nieuwe vaatwasser. Overigens zijn ze voor al onze nieuwe Pelgrim apparaten al een paar keer geweest. Pelgrim als merk is dus geen aanrader

jvgj 01-06-2015

Nee ik heb precies hetzelfde. Dat terwijl het toch duur zat is. Enige wat van pelgrim goed werkt is de magnetron. Maar die gebruik ik maar eens in het jaar ;)
Alle apparaten hebben wel iets. Jammer!