Indesit DPG 16B1 A NX EU - Reviews

tile-Max. belading
13 couverts maximale belading
Geluidsniveau
49 dB

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

6,5

chantal 24-01-2016

Prima wasmachine voor de prijsklasse waarin hij wordt aangeboden. Bestekbak is te verplaatsen, dus praktisch ingericht, ook het bovenste rek is hoger te plaatsen. Erg handig met de vierkante borden van tegenwoordig.

Annelien 11-09-2017

Prima machine voor een mooie prijs

Deze dame is fluisterzacht, wast heel erg schoon en voldoet aan alle eisen. De indeling is erg slim waardoor en veel in past. Bestekmandje kan op verschillende plaatsen, afhankelijk van de overige inhoud. De machine heeft een beduidend lagere prijs dan vergelijkbare machines en doet toch precies wat ze moet doen. Erg blij mee!

Pluspunten

• weinig geluid
  • veel inhoud
  • goedkoop

Minpunten

• soms niet helemaal droog

de4roosjes 26-10-2014

3,4
een zeer slechte aankoop waar ik erg veel spijt van heb, de glazen komen er viezer uit dan ze er in gaan allemaal etensresten aanslag, de machine wordt zeer regelmatig gereinigd filters,en een machine reiniger gebruikt. glansspoelmiddel altijd bijgevuld evenals het zout, ,pas half jaar in bezit en over duurzaamheid kan ik niet oordelen,zal deze machine absoluut niet aanraden geeft alleen maar ergenis,