Siemens SN58M542EU

volledig integreerbaar
Siemens SX65M007EU

Ger J. 22-11-2016 Product paar dagen in bezit

Geruisloos, Echt Schoon en Droog

Geweldige vaatwasser mooi front doet echt wat een vaatwasser moet doen.
Voor deze prijs ongelooflijk!!!

Alder 15-05-2015 Product paar dagen in bezit

Tot op heden in vegelijking met vorige 15 jaar oude Siemens apparaat een wonder van gemak, energie- en waterbesparing. Een aanrader voor wie een degelijk simpel in gebruik zijnde vaatwasser wil hebben.

Hans Broeren 05-02-2015 Product kwartaal in bezit

Deze vaatwasser heeft een perfecte indeling en veel mogelijkheden. Vooral handig is dat je een kort programma kunt gebruiken. Het gebruik is super eenvoudig. De diverse inruimindelingen en mogelijkheden zijn geweldig. Ik ga er vanuit dat dit apparaat de term duurzaamheid gemakkelijk kan weerstaan.
Kortom: een uitstekend efficient apparaat.

Boered 29-12-2014 Product paar weken in bezit

Nog in de start. Mogelijkheden nog ontdekken Design is mooi, apparaat ingebouwd. Zoeken het programma wat het best bij de vaatwas past. Geluidsarm

Jeanvh 17-12-2014 Product paar dagen in bezit

Wat een verschil met mijn oude 18jarige vaatwasser. Stukken rustiger, en de vaat is schoner en minder bekrast. Je kunt zelfs grote pannen in het onderste rek kwijt.

nielskie 02-12-2014 Product paar dagen in bezit

Complete machine.
Prijs kwaliteit verhouding is goed.
wel veel werk om te instaleren.
Erg stil en praktische gebruik.

mmoerman 27-06-2014 Product paar dagen in bezit

Droogresultaat is stuk beter dan mijn eerdere vaatwasser (ook Siemens, 2005). Fijn dat het mogelijk is om het programma te versnellen. Ook lekker stil.

Nadeel vind ik dat het niet mogelijk blijkt om de bovenste lade in hoogte te verstellen, er geen bestek etagiere links zit, en ook geen wijnglas houders, zoals wel het geval in mijn oude vaatwasser (gelukkig had ik deze laatste bewaard :-)).
* Duurzaamheid: Ik heb het idee dat de deursluiting zwaarder (meer solide) is dan bij eerdere vaatwassers. Zet de vaatwasser zelf goed vast aan je keuken.
* Gebruiksgemak: Het bestekbakje kun je overal neerzetten in de onderste korf, in combinatie met de neerklapbare bordensteunen ideaal.

Na7ascha 20-06-2014 Product maand in bezit

Apparaat was makkelijk zelf te installeren. Je hebt snel door hoe je het aan moet zetten en welke programma's voor jou het meeste gemak bieden.

Sil1979 04-06-2014 Product paar dagen in bezit

Wauw wat een heerlijkheid deze vaatwasser! Hij is erg makkelijk in t richten kan een hoop kwijt! Veel opties zijn erg praktisch zoals het kunnen laten zakken van de bovenste la dan kan je je wijnglazen mooi kwijt! En de rekjes onder kunnen plat om je pannen erin te zetten! Ik vind het een top vaatwasser! Erg blij mee! Adviseer hem ook zeker als mensen een nieuwe aanschaffen!

Claudie H 02-06-2014 Product paar dagen in bezit

Tot nu toe een prima apparaat, maar wel pas een paar dagen in bezit. Over de duurzaamheid kan ik dus nog niets zeggen. Het apparaat meet de hoeveelheid vaat (of de vervuiling, dat weet ik niet zeker) en stemt hierop de duur van het programma aan. Het is fijn dat het apparaat aangeeft hoe lang het programma nog duurt. Verder is het handig dat de bovenste korf twee hoogtes heeft; dus bij een hogere pan kun je de korf omhoog zetten zodat je meer ruimte hebt in de onderste korf. Of juist bij hoge glazen andersom. De bovenste korf op de laagste stand is ook wel laag, maar mijn man en ik zijn beiden redelijk lang (1.92 en 1.75m). Als je vaatwasser op werkhoogte is ingebouwd is dit natuurlijk geen probleem, maar bij een vaatwasser die meteen boven de vloer is ingebouwd wordt het dan wel laag. Dus ieder voordeel heeft z'n nadeel ;)

GerardK70 01-06-2014 Product paar dagen in bezit

De vaatwasser is stil bij gebruik. Er kan veel in en het apparaat heeft voldoende mogelijkheden. Ook is het eenvoudig in gebruik.