Siemens SN58M542EU

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens SN58M542EU op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Wolt Guit 20-01-2017

Afwasmachine

Geschreven voor: Siemens SN58M542EU

Hij maakt de afwas super, super schoon.
Hij maakt geen geluid.
Al 40 jaar een Siemens.
Verschillende afwasprogramma's.

Pluspunten

• Al 40 jaar een Siemens afwasmachine

Romeo 08-12-2016

Siemens, een jarenlange vriend.

Geschreven voor: Siemens SN58M542EU

Mijn vorige Siemens vaatwasser heeft 20 jaar zijn werk gedaan. Logisch dat de keuze voor Siemens simpel was. Het nieuwe apparaat is zuiniger, stiller en geavanceerder. Een stijlvolle aanwinst.

Pluspunten

• zuiniger
  • stiller
  • geavanceerder

Minpunten

• geen

H.Ginter 04-12-2016

Mijnheer

Geschreven voor: Siemens SN58M542EU

Op onze leeftijd is een vaatwasser een groot gemak en een nodig product.De vaatwasser is aanbevolen door onze keuken electro bedrijf en bij het plaatsen, dat zeer vak bekwaam werdt gedaan was het duidelijk dat de keuze van dit SIEMENS apparaat de juiste was. Nu, na drie wasgebeurens bij volle machine, is gebleken dat wij de juiste keuze hebben gedaan. Wij als non technics een leek hebben het idee dat wij veel plezier aan deze machine zullen hebben. Maar niet alleen SIEMENS wil ik danken maar ook de heer Kloosterman die het een en ander geplaatst heeft.

Pluspunten

• oogt goed
  • hij wast stiller dan rustig
  • hij wast waar het om gaat, dus schoon.

Minpunten

• Kan ik nog niet melden
  • Ik hoop ze niet mee te moeten maken
  • door het ondervonden vertrouwen.

Ger J. 22-11-2016

Geruisloos, Echt Schoon en Droog

Geschreven voor: Siemens SN58M542EU

Geweldige vaatwasser mooi front doet echt wat een vaatwasser moet doen.
Voor deze prijs ongelooflijk!!!

Alder 15-05-2015
Geschreven voor: Siemens SN58M542EU

Tot op heden in vegelijking met vorige 15 jaar oude Siemens apparaat een wonder van gemak, energie- en waterbesparing. Een aanrader voor wie een degelijk simpel in gebruik zijnde vaatwasser wil hebben.

Hans Broeren 05-02-2015
Geschreven voor: Siemens SN58M542EU

Deze vaatwasser heeft een perfecte indeling en veel mogelijkheden. Vooral handig is dat je een kort programma kunt gebruiken. Het gebruik is super eenvoudig. De diverse inruimindelingen en mogelijkheden zijn geweldig. Ik ga er vanuit dat dit apparaat de term duurzaamheid gemakkelijk kan weerstaan.
Kortom: een uitstekend efficient apparaat.

Boered 29-12-2014
Geschreven voor: Siemens SN58M542EU

Nog in de start. Mogelijkheden nog ontdekken Design is mooi, apparaat ingebouwd. Zoeken het programma wat het best bij de vaatwas past. Geluidsarm

Jeanvh 17-12-2014
Geschreven voor: Siemens SN58M542EU

Wat een verschil met mijn oude 18jarige vaatwasser. Stukken rustiger, en de vaat is schoner en minder bekrast. Je kunt zelfs grote pannen in het onderste rek kwijt.

nielskie 02-12-2014

Complete machine.
Prijs kwaliteit verhouding is goed.
wel veel werk om te instaleren.
Erg stil en praktische gebruik.

mmoerman 27-06-2014
Geschreven voor: Siemens SN58M542EU

Droogresultaat is stuk beter dan mijn eerdere vaatwasser (ook Siemens, 2005). Fijn dat het mogelijk is om het programma te versnellen. Ook lekker stil.

Nadeel vind ik dat het niet mogelijk blijkt om de bovenste lade in hoogte te verstellen, er geen bestek etagiere links zit, en ook geen wijnglas houders, zoals wel het geval in mijn oude vaatwasser (gelukkig had ik deze laatste bewaard :-)).
* Duurzaamheid: Ik heb het idee dat de deursluiting zwaarder (meer solide) is dan bij eerdere vaatwassers. Zet de vaatwasser zelf goed vast aan je keuken.
* Gebruiksgemak: Het bestekbakje kun je overal neerzetten in de onderste korf, in combinatie met de neerklapbare bordensteunen ideaal.

Na7ascha 20-06-2014
Geschreven voor: Siemens SN58M542EU

Apparaat was makkelijk zelf te installeren. Je hebt snel door hoe je het aan moet zetten en welke programma's voor jou het meeste gemak bieden.

Sil1979 04-06-2014
Geschreven voor: Siemens SN58M542EU

Wauw wat een heerlijkheid deze vaatwasser! Hij is erg makkelijk in t richten kan een hoop kwijt! Veel opties zijn erg praktisch zoals het kunnen laten zakken van de bovenste la dan kan je je wijnglazen mooi kwijt! En de rekjes onder kunnen plat om je pannen erin te zetten! Ik vind het een top vaatwasser! Erg blij mee! Adviseer hem ook zeker als mensen een nieuwe aanschaffen!

Claudie H 02-06-2014
Geschreven voor: Siemens SN58M542EU

Tot nu toe een prima apparaat, maar wel pas een paar dagen in bezit. Over de duurzaamheid kan ik dus nog niets zeggen. Het apparaat meet de hoeveelheid vaat (of de vervuiling, dat weet ik niet zeker) en stemt hierop de duur van het programma aan. Het is fijn dat het apparaat aangeeft hoe lang het programma nog duurt. Verder is het handig dat de bovenste korf twee hoogtes heeft; dus bij een hogere pan kun je de korf omhoog zetten zodat je meer ruimte hebt in de onderste korf. Of juist bij hoge glazen andersom. De bovenste korf op de laagste stand is ook wel laag, maar mijn man en ik zijn beiden redelijk lang (1.92 en 1.75m). Als je vaatwasser op werkhoogte is ingebouwd is dit natuurlijk geen probleem, maar bij een vaatwasser die meteen boven de vloer is ingebouwd wordt het dan wel laag. Dus ieder voordeel heeft z'n nadeel ;)

GerardK70 01-06-2014
Geschreven voor: Siemens SN58M542EU

De vaatwasser is stil bij gebruik. Er kan veel in en het apparaat heeft voldoende mogelijkheden. Ook is het eenvoudig in gebruik.