Bosch SMI69M15EX - Reviews

13 couverts
Kleuren
roestvrijstaal

kmr 09-12-2013 Product paar dagen in bezit

Het serviesgoed komt er erg schoon uit. We hebben al de verschillende wasprogramma's gebruikt en dat werkt prima. De machine is ook erg stil. Een enorme verbetering tov de vorige oude vaatwasser.

De indeling was even wennen, maar wat wil je als je 20 jaar met de vorige hebt gedaan. Door de besteklade heb je een minder hoge lade voor de kopjes. Deze hebben we dus ook iets lager geplaatst. Handig dat dit kan! Door de grote flexibiliteit van indelen, hebben we nu na twee weken de voor ons nieuwe perfecte manier van vullen gevonden.

Enige minpuntje: Er ligt water op de bovenzijde van de kopjes als ik de vaatwasser nadat deze klaar is met zijn programma niet meteen open.

troc 14-11-2013 Product maand in bezit

Wij zijn zeer tervreden met de wasresultaat - men kan bijna alles gewoon erin gooien en alles komt schoon eruit.

Wij komen van een machine met een bestekmandje en zijn dus nog niet gewend aan een lade. Door de lade is er wat minder ruimte in de bovenste vaat lade maar wij wennen hieraan.

De vaatwasser is ook enorm stil wat goed is in onze woonkeuken - en ook lekker snel als nodig.

versc230 10-10-2013 Product kwartaal in bezit

Bij de indeling is er naar gestreefd dat er veel ruimte is in de grote vakken, dat is een pluspunt. De extra lade die hierdoor kon worden geplaatst voor het bestek is wat moeilijker vol te stapelen. we zullen maar zeggen ieder voordeel.....enz. De duurzaamheid kunnen we nog niet beoordelen, maar zo te zien zit dat wel goed. Ik moest even aan de programmering wennen, maar dat is nu OK, veel mogelijkheden!

mwdiri70 18-09-2013 Product paar dagen in bezit

We hebben deze machine gekocht omdat hij bijzonder stil is en onze vorige Bosch wasmachine 17 jaar zonder problemen gefunctioneerd heeft.
De indeling hebben we iets lager ingedeeld, omdat de bovenmand slechts een beperkte hoogte biedt, waardoor daar geen borden geplaatst kunnen worden.