De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens SN63HX60AE op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Xander 24 05-07-2022

Beste koop en vertrouwde Siemens kwaliteit

Geschreven voor: Siemens SN63HX60AE

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne inbouw vaatwasser die alles kan.
Topklasse zonder fratsen. Gewoon goed voor een redelijke prijs. Geen verlichting maar wel op afstand aan te sturen. Goed schoon, stil en droog. Daar gaat het om!

Hkrt 28-05-2022

Droogt niet goed

Geschreven voor: Siemens SN63HX60AE

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Droogt niet goed maar maakt wel mooi schoon. Fijn gebruik ook in de app.

Folgert van den Bosch 08-05-2022

Goede kwaliteit

Geschreven voor: Siemens SN63HX60AE

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Stille vaatwasser die zijn werk perfect doet zeer schoon en alles goed droog

Ubepuut 25-04-2022

Doordacht apparaat

Geschreven voor: Siemens SN63HX60AE

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Geen knoppen aan de voorkant, maar alles in de top van de deur.
Eco programma is perfect

XPO24 24-02-2022

Siemens: kwaliteit, vernuftig, stil en betaalbaar

Geschreven voor: Siemens SN63HX60AE

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een mooie, stille en kwalitatief goede machine die doet waar hij voor aangenomen is. Schoon, droog en met de nieuwste gadgets. Op afstand aan te zetten, instelbaar volume geluid via de app, uitgestelde tijd, halve lading en versneld programma. Niet duur, wel goed. Mijn stem heb je!

Vaatwasser iQ300 27-01-2022

Gebruiksvriendelijke vaatwasser

Geschreven voor: Siemens SN63HX60AE

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Vaatwasser met grote capaciteit en kort programma met goed resultaat.

Van der Veen 04-01-2022

Ok vaatwasser

Geschreven voor: Siemens SN63HX60AE

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Op zich goed vaatwasser. Ook heel fijn met het lampje wat brandt zolang vaatwasser loopt en gaat uit als vaatwasser klaar is. De vaatwasser schakelt zichzelf automatisch uit wat ook heel fijn is. Zelf heb ik wel bij het bestek nog wel eens van die bruine vlekken erop alsof het niet goed schoon wordt maat bij de andere vaat is dit niet deze is altijd schoon

Janet 27-12-2021

Super

Geschreven voor: Siemens SN63HX60AE

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De vaatwasser is makkelijk in gebruik en programma's makkelijk in te stellen. Door de app kun je ook je zout en glansspoelmiddel in de gaten houden.

Erik 15-12-2021

erg fijn en stil apperaat geen omkijken naar

Geschreven voor: Siemens SN63HX60AE

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wast zeer goed en met de home connect app zie ik meteen als ik iets moet bijvullen

Remco 02-12-2021

Lekker schoon

Geschreven voor: Siemens SN63HX60AE

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne degelijke machine die de vaat gewoon goed schoon en droog maakt.
Stevige bestekbak en rekken voor de vaat. Niet van die wiebelige wieltjes.
Voor ons had de machine iets groter gemogen.
Eco stand doet het erg goed. Schoon en droog. Draait wel lang, maar ik sta er niet op te wachten. Als het snel moet kan dat ook, maar niet zo zuinig.

Miranda 01-12-2021

Vaatwasser

Geschreven voor: Siemens SN63HX60AE

Prima afwasmachine en makkelijke bediening. Daarnaast zeer zuinig en waterbesparend.

Pluspunten

• zuinige en stille afwasmachine

Minpunten

• geen besteklade

M.B. 07-11-2021

Tevredeb

Geschreven voor: Siemens SN63HX60AE

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooie vaatwasser. Ideaal om aan te zetten via de home-app. Veel ruimte en het messenrek bovenin is een meerwaarde.

Sander 30-03-2021

Fijn apparaat

Geschreven voor: Siemens SN63HX60AE

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Met behulp van de servicemonteurs na een defect apparaat voor dit type gekozen. Fijn apparaat met verschillende programma's die allemaal goed schoonmaken. Simpel te koppelen aan een app die waarschuwt wanneer het programma klaar is of dat er een reinigingsprogramma gerdaait moet worden. Ook na een aantal maanden gebruik nog steeds tevreden.

wasim soliman 19-03-2021

mooi en slim appratuur

Geschreven voor: Siemens SN63HX60AE

Zeer rustig en slim appratuur geen geluid en lekker stil. Via je mobile telefoon kan je de machine bedienen

RTeiken 15-03-2021

Wat een herrie

Geschreven voor: Siemens SN63HX60AE

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een vaatwasser aangeschaft ter vervanging van een andere Siemens. Wat een tegenvaller! Deze als gelijkwaardige machine aanbevolen, maakt zo veel lawaai, terwijl de vorige juist zo stil was. Af en toe vragen we ons af of het wel goed gaat en hij het niet gaat begeven. Wat een teleurstellende aankoop.