Siemens SN63HX60AE - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Siemens SN63HX60AE op Kieskeurig.nl.

Sander 30-03-2021

Fijn apparaat

Geschreven voor: Siemens SN63HX60AE

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Met behulp van de servicemonteurs na een defect apparaat voor dit type gekozen. Fijn apparaat met verschillende programma's die allemaal goed schoonmaken. Simpel te koppelen aan een app die waarschuwt wanneer het programma klaar is of dat er een reinigingsprogramma gerdaait moet worden. Ook na een aantal maanden gebruik nog steeds tevreden.
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com

wasim soliman 19-03-2021

mooi en slim appratuur

Geschreven voor: Siemens SN63HX60AE

Zeer rustig en slim appratuur geen geluid en lekker stil. Via je mobile telefoon kan je de machine bedienen

RTeiken 15-03-2021

Wat een herrie

Geschreven voor: Siemens SN63HX60AE

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een vaatwasser aangeschaft ter vervanging van een andere Siemens. Wat een tegenvaller! Deze als gelijkwaardige machine aanbevolen, maakt zo veel lawaai, terwijl de vorige juist zo stil was. Af en toe vragen we ons af of het wel goed gaat en hij het niet gaat begeven. Wat een teleurstellende aankoop.
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com