Siemens iQ500 SX857X00PE - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Siemens iQ500 SX857X00PE op Kieskeurig.nl.

Jaap 05-04-2021

veel wasprogramma's en prima bedienbaar

Geschreven voor: Siemens iQ500 SX857X00PE

betrouwbaar merk, mooie uitstraling, lampje op de vloer om aan te geven hoe ver het programma is erg handig. Zeker omdat de afwasmachine stil is, hoef je niet de machine te openen om te kijken of het programma klaar is.

Pluspunten

• stil
  • schoon
  • tip toetsen overzichtelijk

Groenhof 13-12-2020

vaatwasser

Geschreven voor: Siemens iQ500 SX857X00PE

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] goede zuinige vaatwasser alles komt er goed droog uit.

Marcel B. 29-11-2020

zeer stille en goed schoonwassende vaatwasser

Geschreven voor: Siemens iQ500 SX857X00PE

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Geen twijfel een zeer goede koop. Vaat komt droog uit de vaatwasser. Ideaal.

Tanja 14-11-2020

Schone droge vaat!

Geschreven voor: Siemens iQ500 SX857X00PE

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Geweldige inbouwvaatwasser. We hebben 'm nu 5 maanden en alles komt er prachtig schoon en (tenzij er een kuiltje in zit of een schaaltje op z'n kop is gegaan) droog uit. Ik weet niet of het door de zeolith komt of andere nieuwigheid, maar de eerste maanden kwam er een sterke geur (licht chemisch) uit de vaatwasser. Deze is nu óf verdwenen óf we zijn er gewoon gewend aan geraakt.
De lichtprojectie op de grond met de eindtijd en een afbeelding van waar de vaatwasser in het proces is, vinden wij helemaal geweldig en vaak praktisch. Top product!

Jeroen 24-08-2020

Siemens SX857X00PE

Geschreven voor: Siemens iQ500 SX857X00PE

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Nu 5 maanden in gebruik.
Pluspunten:
Heel veel instelmogelijkheden en programma's
Wat ook fijn is, is dat je bepaalde instellingen vast kunt zetten
Voorheen had ik ook een Siemens, de SX69M037NL/D5
en die had dezelfde fijne extra ruimte als deze.
Het extra drogen met Zeolith werkt prima. Het komt er nog niet helemaal kurkdroog uit, maar is de meerprijs t.o.v. een machine zonder Zeolith wel waard.
Ook handig is dat je de rest tijd (of een andere instelling) op de vloer geprojecteerd kan zien.
De knoppen zijn goed te bedienen.
Machine geeft aan wanneer het nodig is om zout of glansspoelmiddel bij te vullen. Ook krijg je een melding wanneer het tijd is om de machine te reinigen.
Minpunten:
Gelezen dat het plastic er helemaal droog uit komt. Maar dat is niet direct het geval als de machine klaar is. Soms moet je het even laten staan.
De klep schiet met een rot vaart dicht als deze over een bepaald punt heen is. Dat is niet prettig, het zou fijn zijn als je deze met normale handkracht kunt sluiten. De vorige vaatwasser kon je bijv. 10 cm open laten staan, zodat de warmte er uit kan, maar deze moet je helemaal open zetten, anders klapt deze weer dicht.

Frans 15-08-2020

Stille wasautomaat met top wasresultaat

Geschreven voor: Siemens iQ500 SX857X00PE

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Makkelijk te bedienen en schone vaat gecombineerd met een stille machine, top Siemens!

Gert-Jan V. 27-07-2020

Vaatwasser machine

Geschreven voor: Siemens iQ500 SX857X00PE

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Top machine gebruiksvriendelijk en geluidstil zelfs de plastic bakken komen er droog uit

Vosbrian 15-07-2020

Eindelijk komt ook plastic droog uit de vaatwasser

Geschreven voor: Siemens iQ500 SX857X00PE

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ruime vaatwasser met geweldig droogsysteem van Zeoliet.
Ook aan het reinigen van de vaatwasser wordt je op tijd herinnerd.
De fijnste vaatwasser die ik ooit heb gehad.

Ronald 13-04-2020

Perfecte vaatwasmachine

Geschreven voor: Siemens iQ500 SX857X00PE

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Vaatwasmachine reinigt goed! Veel verschillende programma's. Geeft tijdig en duidelijk aan als iets bijna op is (zout en/of glansspoelmiddel). Apparaat geeft ook tijdig aan wanneer er wordt aangeraden om een reinigingsprogramma te laten uitvoeren. Apparaat reinigt en droogt goed. Het geprojecteerde display op de grond is handig en duidelijk.

Thierry 07-04-2020

Perfecte vaatwasser

Geschreven voor: Siemens iQ500 SX857X00PE

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Goede vaatwasser, de Zeolith functie is echt een aanrader

Piet 03-01-2020

stil en veel ruimte

Geschreven voor: Siemens iQ500 SX857X00PE

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Praktische indelingsmogelijkheden en veel ruimte, ook door de hogereafmeting.

Anoniem 12-11-2019

Perfecte machine

Geschreven voor: Siemens iQ500 SX857X00PE

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer stil en zuinig
Maakt goed schoon en droog ook bijzonder goed

Maurice 21-10-2019

Schoon en droog, maar luidruchtig

Geschreven voor: Siemens iQ500 SX857X00PE

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De machine is ruim en wast schoon en droog. Echter de eerste 20-30 minuten maakt de machine een zeer aanwezig geluid in de vorm van een lage brom toon. Meestal staat het apparaat 's nachts aan, dus het is geen probleem, maar bij ons grenst de open keuken aan de woonkamer en ik zet het apparaat niet meer aan als ik op de bank zit.

Er zitten verschillende programma's op, uitstel timer gebruik ik vaak ivm 's nachts laten draaien. Onhandig echter dat de tiptoetsen per minuut beginnen ipv per 30/60 minuten of iets dergelijks. Kan me niet voorstellen dat je een wasprogramma 5 minuten wilt uitstellen bijvoorbeeld. Verder is timelight een geinige feature, waarbij de display op de vloer schijnt en het programma of resterende tijd/eindtijd laat zien.

Keuken 2punt0 25-07-2019

Geweldige vaatwasser

Geschreven voor: Siemens iQ500 SX857X00PE

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooie grote vaatwasser. Hij is erg stil tijdens het wassen. Droogt erg goed en vind het bestekmandje erg handig. We de besteklade niet naast de vaatwasser en je haalt het mandje uit de vaatwasser bij het inruimen. Ke hebt ook de mogelijkheid om een besteklade in deze vaatwasser te plaatsen.

nici 26-06-2019

veel ruimte en goed schoon

Geschreven voor: Siemens iQ500 SX857X00PE

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Aantal maanden in gebruik nu. Veel meer ruimte dan in oude machine. Veel keuze in programma's en goede schone vaat. Geeft zelf aan dat het apparaat gereinigd moet worden wat een handig geheugensteuntje is.

Bigmac50 19-05-2019

Schoon, droog en stil !!

Geschreven voor: Siemens iQ500 SX857X00PE

We hebben deze vaatwaaser net en zijn zeer te spreken, ook over de ruimte die het de vaat biedt en de mate van schoon en droog!

Debbie36 16-02-2019

Zeolit it is

Geschreven voor: Siemens iQ500 SX857X00PE

Eerlijk is eerlijk, mijn man wilde perse 'Zeolit'. Ik geloofde niet zo in droge tuppers en plastics als moeder van een baby met veel plastic goed. Maar ik ben om!! Natuurlijk mits je de vaat er goed inzet, maar na het gebruik is mijn vaat echt kastdroog. Luxe is de display op de grond, met de tijd wanneer de vaat klaar is; onze kat en baby vinden deze projectie ook geweldig vanwege de bewegende picto's (klein 3x5cm).
Ook ideaal vind ik de bestekbak die wij als lade extra hebben aangeschaft; nog meer inhoud, nog meer tijd over voor andere dingen! Deze vaatwasser is een aanrader. Geen ervaring met gebruik van het wijnglazenrek. Wast bijna geruisloos.

Stefan1 17-12-2017

Fijne vaatwasser

Geschreven voor: Siemens iQ500 SX857X00PE

Pluspunten:
Hoog model > ruime inhoud,
Genoeg opties + duidelijke toelichting met info knop,
Indeling goed aan te passen.
Minpunten:
Standaard accessoires beperken het indelingsgemak.