ETNA VW738M - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA VW738M op Kieskeurig.nl.

5,7

Bas 03-06-2021

Fijne stille vaatwasser

Geschreven voor: ETNA VW738M

Wij hebben voor deze vaatwasser gekozen vanwege de optie om één van de lades in hoogte te kunnen aanpassen, de aparte besteklade en het feit dat het een hele stille en zuinige machine is. Enige minpunt(je) het is ons tot nog toe (twee dagen in gebruik); niet gelukt om de klep na afloop van het wasprogramma automatisch te laten openen. De eerste keer was achteraf logisch; wij hadden gekozen voor het ECO programma en dat doorloopt het droogproces niet. De tweede keer hebben we voor een volledig wasprogramma gekozen en ook toen ging de klep niet automatisch open na afloop van het programma. Nog maar even een vraag over stellen bij Etna

Pluspunten

• Ruim
  • Zuinig
  • In hoogte verstelbare lade

Minpunten

• klep opent (nog niet) automatisch

Officiele reactie van Atag 04-06-2021

Beste Bas,

Bedankt voor je review en feedback is altijd erg welkom! Wat betreft de automatische deuropening dit is niet apart in of uit te schakelen. Bij de VW738M zal dus bij elk programma na afloop de deur moeten openen. Mogelijk is deze per abuis een keer geblokkeerd? Mocht dit probleem nog van toepassing zijn mag je je gegevens mailen naar webcare@atagbenelux.com. Uiteraard mag je ook telefonisch contact opnemen via (088) 882 18 03? Wij zijn bereikbaar op:
werkdagen van 08:00 tot 20:00 uur.
zaterdag van 08:00 tot 16:30 uur.

Met vriendelijke groet,Claudia
Webcareteam ETNA.

p**5@u**l.nl 03-06-2021

Zeker geen aanrader

Geschreven voor: ETNA VW738M

waardeloos apparaat. Niet te vergelijken met het Duitse apparaat dat we hiervoor hadden. Bovenste besteklade is heel onpraktisch. Daardoor past bijna niets in de middelste lade, Indeling is ook niet handig. Programma stopt er circa 1 uur vóór het einde mee en deur valt met een klap open. Pas op dat de kleine dreumes er op dat moment niet onder staat. De vaat is nadien ook niet goed schoon. Kortom: geen aanrader, jammer.

Pluspunten

Minpunten

• Maakt slecht schoon
  • Onhandige indeling
  • Trage service door ETNA

Officiele reactie van Atag 04-06-2021

Beste heer/mevrouw,

Wat ontzettend spijtig dat deze vaatwasser niet goed bevalt. De indeling van de korven kunnen we helaas niet wijzigen echter dat het programma eerder stopt en de vaat niet goed schoon is is natuurlijk niet de bedoeling. Wat betreft de deur van de vaatwasser kan een kwestie zijn van afstellen (of de opdekdeur is mogelijk te zwaar voor dit model). Graag willen we in contact met u komen zodat onze monteur het e.e.a kan beoordelen. Zou u uw gegevens willen mailen naar webcare@atagbenelux.com?

Met vriendelijke groet, Claudia
Webcareteam ETNA.

Kamphuis 18-03-2021

Complete inbouwvaatwasser

Geschreven voor: ETNA VW738M

Inbouwmachine die ik gekozen heb vanwege de stilte, en die boven of onderlade apart kan wassen. Ideaal als ik niet zoveel vaat heb.

Pluspunten

• boven- en onder-lade apart te wassen
  • stil
  • vaat wordt schoon
  • besteklade is half weg te klappen

Minpunten

• besteklade niet makkelijk uitneembaar

Officiele reactie van Atag 22-03-2021

Beste heer/mevrouw Kamphuis,
Bedankt dat u de moeite heeft genomen deze review te schrijven. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop!
Chantal Webcareteam ETNA