De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 35 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA VW738M op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

d**s@l**e.nl 06-08-2022

Bevalt erg goed.

Goede prijs-kwaliteitverhouding.
Mooie bestekla.
Geluidsniveau prima.
Goede energieklasse.

Pluspunten

• bestekla

Officiele reactie van Atag 08-08-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt dat jij de moeite hebt genomen om deze positieve review te schrijven.
Fijn dat jij zo tevreden bent met de handige indeling met de besteklade, het geluidsniveau en de duurzaamheid van de vaatwasser.
Natuurlijk niet onbelangrijk, het wasresultaat bevalt jou ook goed.

Wij wensen jou heel veel plezier van jouw aankoop!

a**1@g**l.com 27-07-2022

Goede prijs-kwaliteit verhouding

Geschreven voor: ETNA VW738M

Gekocht vanwege de 5 jaar garantie en niet al te duur. Bovendien een machine waarbij de je ook rekjes plat kunt leggen zodat er grotere pannen in kunnen.
Ben over het algemeen tevreden, maar toch wat gekke dingen gezien. De vorm van de rekjes waar je de borden e.d. in zet is gebogen, waardoor kleine schaaltjes omvallen. De handgreep van de onderste korf is naar binnen gericht waardoor het lastiger is om daar je grotere borden neer te zetten. En in de besteklade wordt niet alles schoon en droog.
Vond het lichtje eerst onzin, maar blijkt toch heel fijn te werken. De bediening van het programma is heel makkelijk.

Pluspunten

• Rekjes kunnen plat
  • Superstil
  • Eenvoudige bediening

Minpunten

• Handgreep buigt naar binnen
  • Niet alles wordt schoon en droog
  • Vreemde vorm rekjes, werkt onhandig

Officiele reactie van Atag 28-07-2022

Beste heer / mevrouw,

Wat leuk dat jij de moeite nam om deze uitgebreide review te schrijven.
Wij zijn blij dat jij gekozen hebt voor ETNA en zo tevreden bent over het gebruiksgemak, de mogelijkheden en het wasresultaat van de vaatwasser.
Ook het geluidsniveau en wasresultaat bevallen jou goed, fijn!

Wij wensen jou heel veel plezier van jouw aankoop.

h**e@u**l.nl 19-07-2022

Bevalt erg goed

Geschreven voor: ETNA VW738M

Fijne vaatwasser.maakt weinig geluid.de lampjes in de vaatwasser is ook erg fijn.en als de vaatwasser klaar is gaat automatisch de deur open zodat de vaat beter droogt.de eerste keer als je dit ziet denk je van uh wat gebeurt er😀dus een juiste aankoop

Pluspunten

• Lampjes in de vaatwasser
  • Genoeg keuzeprogrammas

Officiele reactie van Atag 20-07-2022

Beste heer / mevrouw,

Wat een leuke review, bedankt hiervoor!
Wat fijn dat jij zo tevreden bent met het geluidsniveau en verlichting van de vaatwasser.
En ik kan met goed voorstellen dat het openen van de vaatwasser de eerste keer even schrikken is!
Gelukkig is dit wel een handige functie die ervoor zorgt dat het droogresultaat nog beter is!

Wij wensen jou heel veel plezier van de vaatwasser.

D**r@g**l.com 15-07-2022

Drie weken geleden aangeschaft, een week geleden laten installeren door een monteur. Wiebelig interieur, voelt niet solide aan. Geluid is erg hard. Halverwege het wasprogramma opend de deur zich en kan niet meer gesloten worden.

Conclusie: Ontevreden over kwaliteit van het apparaat. Direct na aanschaf het apparaat niet kunnen gebruiken.
Officiele reactie van Atag 18-07-2022

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor deze review. Vervelend om te lezen dat de vaatwasser niet naar behoren werkt, dit is natuurlijk niet de kwaliteit die wij willen bieden en adviseren je om hiervoor een monteursbezoek in te laten plannen. Een monteursbezoek kunt u via onze website of telefonisch aanvragen. Telefonisch is dit mogelijk op 088-8821803, wij zijn bereikbaar op werkdagen van 08.00-20.00 en op zaterdagen van 08.00-16.30 uur.

Marijke

t**n@g**l.com 04-07-2022

De vaatwasser wast prima maar van de platte borden kunnen maar een paar borden aan de buitenkant staan bij meerdere komt de sproeier er tegen aan. De borden zijn echt niet bijzonder groot. Dit vind ik een onbegrijpelijk.
Gr
Officiele reactie van Atag 05-07-2022

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor de review. Vervelend om te lezen dat de vaatwasser niet geheel naar wens is. Onze apparatuur wordt altijd uitvoerig getest ook op gebruiksgemak. Het betreurt ons wanneer een klant niet tevreden is. Wij zullen jouw feedback meenemen in de verdere productontwikkeling.

Wij wensen je veel plezier met de aankoop.

Met vriendelijke groet, Femke

i**o@h**l.com 03-07-2022

Bevalt erg goed, met handige programma's. Mand.

Geschreven voor: ETNA VW738M

Wij hebben een nieuwe keuken laten plaatsen met alle apparatuur van Etna.

De vaatwasser heb ik alleen eerder al gekocht omdat onze vorige vaatwasser in onze oude keuken de geest had gegeven.

De vaatwasser van Etna eerst "los" in de keuken neergezet omdat wij onze oude keuken er al uit hadden gehaald.
De vaatwasser werkt perfect en vele malen beter dan onze oude vaatwasser, wat ergens ook logisch is, daar deze al bijna 20 jaar oud was. Hoop dat deze het net zo lang goed blijft doen.

Pluspunten

• Einde programma schakelt hij uit.
  • Handige programma's.

Officiele reactie van Atag 04-07-2022

Beste heer / mevrouw,

Een 10! Dank je wel voor het schrijven van deze mooie beoordeling. Wat leuk om te lezen dat je voor ETNA gekozen hebt bij jouw keuze voor een nieuwe keuken. Fijn dat je tevreden bent met jouw keuze en de vaatwasser naar behoren werkt.

We wensen je vele jaren plezier met jouw nieuwe keuken.

Marijke

Marjolijn 15-06-2022

Top vaatwasser met veel verschillende functies

Geschreven voor: ETNA VW738M

Na 9 jaar geen vaatwasser is dit een verademing. Verschillende programma's, voor normaal gebruik maar ook een snel programma. Ook detecteert hij zelf hoe vuil de vaat is en zit er licht in de vaatwasser! De functie om alleen boven of alleen onder te spoelen is ook top. Aangezien we met z'n tweeën zijn is hij dus niet elke dag helemaal vol. Al met al dus erg positief!

Pluspunten

• Veel functies
  • Licht in vaatwasser
  • Boven en onder los spoelen

Officiele reactie van Atag 16-06-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze mooie review! Wat leuk om te lezen dat je hebt gekozen voor ETNA na 9 jaar geen vaatwasser te hebben gehad. Fijn dat je zo tevreden bent over de werking, indeling en het design van de vaatwasser.
Wij wensen je nog veel plezier met je aankoop!

Kim

h**7@i**d.com 08-06-2022

Niet de beste voor dit geld

Geschreven voor: ETNA VW738M

Voor een gezien van 5 personen is deze net te klein. De glazen/bekers zijn niet makkelijk te plaatsen (staan aan zijkant wel netjes, maar voor de rest Schots en scheef. Na het programma is de vaat nog te nat. Ook na het proberen van de diverse wasprogramma’s.

Pluspunten

• Oogt mooi
  • Gemakkelijk aan te zetten
  • Gemakkelijk in te bouwen

Minpunten

• Vaat te vochtig na wassen
  • Glazen/bekers lade kan beter
  • Net te klein voor gezin

Officiele reactie van Atag 09-06-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor je review. Vervelend om te lezen dat de vaatwasser niet behoren werkt. Wij adviseren voor het droogresultaat van de vaatwasser de instellingen voor het glansspoelmiddel te controleren en indien nodig aan te passen. Heeft dit niet geholpen ontvangen wij graag jou NAW gegevens en een kopie van deze review per email. Deze gegevens kun je toesturen naar webcare@atagbenelux.com.

Kim

RJVW 02-06-2022

Model Geen aanrader

Geschreven voor: ETNA VW738M

Complete keuken gekocht waar deze vaatwasser in zat. Plus punten: stil, verlichting en bestek lade! Nadeel: door de bestek lade heb je minder ruimte kwa hoogte! Grote wijn glazen moeten liggen waardoor er water in blijft en onderste gedeelte voor bijvoorbeeld borden die moeten niet te groot zijn anders komt de draai arm er tegen aan.
Als ik weer voor een vaatwasser zou gaan dan toch maar weer gewoon voor een met een bestek bak onderin!

Pluspunten

• Verlichting
  • Stil in gebruik
  • Indicatie lampje onderin die op de vloer schijnt

Minpunten

• Minder ruimte in de 2 onderste compartimenten

Officiele reactie van Atag 03-06-2022

Beste heer / mevrouw,

Hartelijk bedankt voor het schrijven van deze review.
Wat fijn dat jij tevreden bent over het gebruiksgemak en het wasresultaat van de vaatwasser.
Natuurlijk ook erg fijn dat het geluidsniveau van de vaatwasser en het handige indicatielampje zo goed bevallen.

Wij wensen jou heel veel plezier van jouw aankoop.

l**p@h**l.com 25-05-2022

Toppertje

Geschreven voor: ETNA VW738M

Het is een energiezuinige, relatief goedkope Vaatwasser die prima zijn werk doet. Hij is erg stil. En je kunt er heel veel in kwijt. Prima machine.

Pluspunten

• Goedkoop in prijs en stroomgebruik
  • Kan veel in
  • Wast erg schoon
  • Lekker stil

Minpunten

• De rekken lijken van mindere kwaliteit
  • Verder geen

Officiele reactie van Atag 27-05-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review.
Wat fijn dat jij zo tevreden bent met het geluidniveau, de ruimte en het wasresultaat van de vaatwasser.
Natuurlijk is het ook erg fijn dat het toestel energiezuinig is, goed voor het milieu en voor de portemonnee.

Wij wensen jou nog heel veel plezier van jouw aankoop!

Christian Bultman 12-05-2022

Compacte vaatwasser

Geschreven voor: ETNA VW738M

Goede compacte vaatwasser. Ideaal is dat je een aparte lade voor je bestek hebt, én dat je de lades in hoogte kunt verstellen.

De vaatwasser, wanneer je die opzoekt op de website, heeft een blauw lichtje dat op de vloer schijnt, maar bij ons is die geel. Ook geeft het product zo nu en dan een storing of valt ineens helemaal uit, terwijl het programma nog bezig is. Monteur erbij gehad maar die kon niks vinden, en ik blijf erbij dat het lichtje daarom misschien geel is.

Pluspunten

• Compact
  • Lade voor bestek
  • Lades in hoogte verstelbaar
  • Verschillende programma’s
  • Klep gaat open om glazen goed te drogen.

Minpunten

• Storing
  • Lampje is geel ipv blauw
  • Klep gaat met een vaart open.
  • Droogt Tupperware niet goed
  • Is niet ideaal voor wijnglazen

Officiele reactie van Atag 13-05-2022

Beste Christian,

Bedankt voor deze uitgebreide review. Vervelend om te lezen dat jouw ervaring met de vaatwasser zo teleurstellend is. Natuurlijk is het nooit onze bedoeling geweest om je dit gevoel te geven. Wij streven ernaar dat onze klanten veel plezier mogen beleven aan onze apparatuur en service. Wij betreuren het dan ook zeer wanneer een klant niet tevreden is. Mochten wij hierin nog iets voor je kunnen betekenen dan horen wij dat graag. Zo ja, zou je dan contact- en adresgegevens met een kopie van de geplaatste review willen mailen naar webcare@atagbenelux.com?

Janet 05-05-2022

Een aanrader, bevalt goed.

Geschreven voor: ETNA VW738M

Prima vaatwasser voor een goede prijs. Wij zijn vooral tevreden over de besteklade, erg handig en scheelt ruimte in de onderste bak. De bediening is handig en makkelijk te gebruiken.

Officiele reactie van Atag 06-05-2022

Beste Janet,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Leuk om te lezen dat je tevreden bent over het gebruiksgemak van de vaatwasser.
Wij wensen je veel plezier met jouw aankoop.

Marco 14-03-2022

besteklade werkt niet

Geschreven voor: ETNA VW738M

DE vaatwasmachine heb ik gekocht op basis van testen/reviews. Dat hij stil moet zijn sprak mij aan. Het bestek in de bestekla wordt niet schoon. Lichte vervuiling komt niet van het het bestek af zelfs in het meest uitgebreide programma. Duur, temperatuur van de programma's maakt niet uit.
Ik zou nog graag een reactie krijgen en of tips, maar op basis van de ervaring tot nu toe: slecht!

Pluspunten

• stil
  • snelle montage

Minpunten

• bestek in de besteklade wordt niet schoon

Officiele reactie van Atag 15-03-2022

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor de feedback. Erg vervelend om te lezen dat het was resultaat niet naar wens is en je hierdoor zo teleurgesteld bent in de VW783M. Natuurlijk is het nooit onze bedoeling geweest om je dit gevoel te geven. Onze apparatuur wordt uitvoerig getest. Wij streven ernaar dat onze klanten veel plezier mogen beleven van onze apparatuur. Wij helpen je dan ook graag verder. Zou je hiervoor jouw adres- /contactgegevens en een kopie van de geplaatste review willen mailen naar webcare@atagbenelux.com?

Tips betreft het niet goed schoon worden van de vaat vind je in de onderstaande link.
Https://support.etna.nl/support/solutions/articles/77000412680-waarom-wordt-mijn-vaat-niet-schoon-etna-

Met vriendelijke groet, Femke
Webcareteam ETNA

f**s@g**l.com 25-02-2022

Aanrader

Een goede machine!
De vaat is elke dag glanzend schoon en droog.
Had deze machine veel eerder moeten hebben

Pluspunten

• Schoon
  • Geruisloos
  • Droog

Officiele reactie van Atag 28-02-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Leuk om te lezen dat u de vaatwasser aanraad voor andere en deze naar behoren werkt.

b**g@g**l.com 15-02-2022

Goede prijs-kwaliteitverhouding

Geschreven voor: ETNA VW738M

Gekozen voor dit type model omdat het t.o.v. van vaatwassers in hetzelfde prijssegment meer biedt ten opzichte van de concurrentie. Het is een van de machines met een laag geluidsniveau. Het is inderdaad nauwelijks hoorbaar dat de machine draait. De vaatwasser is logisch ingedeeld, je kan de vaat makkelijk kwijt. Besteklade is wat ons betreft een plus.
Dan het allerbelangrijkste, de vaat komt schoon en droog eruit.

Pluspunten

• wasresultaat
  • gebruiksgemak
  • indeling
  • geluidsniveau

Officiele reactie van Atag 17-02-2022

Beste heer/mevrouw,
Dank u voor deze uitgebreide review. Fijn dat u zo tevreden bent over het wasresultaat, het gebruiksgemak en de besteklade. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop!

Jaan 15-02-2022

Veel voor weinig

Geschreven voor: ETNA VW738M

Waanzinnig product ! Goede prijskwaliteitverhouding , Luxe , droogt goed, wast goed schoon en redelijk zuinig met stroom.
Nu 5 jaar garantie door registratie. Ik ben blij !

Officiele reactie van Atag 17-02-2022

Beste Jaan,
Bedankt voor deze review. Fijn te lezen dat u zo enthousiast bent over de vaatwasser en deze iedereen aanbeveelt. Veel plezier gewenst met uw aankoop!

Jose 29-01-2022

muis stille vaatwasser

Geschreven voor: ETNA VW738M

De vaatwasser is in de keuken geïntegreerd vandaar dat voor ons het geluidsniveau van groot belang was. Wij zijn blij met onze keuze voor de ETNA VW738M, het apparaat is muis stil. Daarnaast wordt de vaat goed schoon en is het apparaat zuinig met water en stroom.

Pluspunten

• heel stil
  • alles in 1 keer schoon

Minpunten

• de rekjes niet heel praktisch ingedeeld

Officiele reactie van Atag 31-01-2022

Beste Jose,

Bedankt voor het schrijven van deze mooie review. Wat leuk om te lezen dat u tevreden bent met de werking en geluidsniveau van de vaatwasser.

j**k@g**l.com 25-01-2022

Prima machine voor een goede prijs.

Geschreven voor: ETNA VW738M

Na weken lang vergelijken in kieskeurig en het lezen van de consumentengids is deze machine eruit gerold als een van de betere machines.
De installatie is eenvoudig.
Het geluid is minimaal.
De couvert ruimte is ruim voldoende.
Het energieverbruik moeten we nog bepalen.
Het bestekrek is ideaal.
De vaat word extra droog doordat de deur automatisch open gaat aan het einde van de cyclus.

Pluspunten

• Zeer stille vaatwasser
  • Eenvoudige montage door duidelijke handleiding
  • Een zeer goede prijs kwaliteit verhouding.

Minpunten

• Nog niet gevonden.

Officiele reactie van Atag 27-01-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Leuk om te lezen dat u voor ETNA gekozen heeft voor uw nieuwe vaatwasser en u tevreden bent met de werking van de vaatwasser.

L**n@m**n.com 25-01-2022

Enthousiaste

Geschreven voor: ETNA VW738M

Heel erg enthousiast over dit mooie apparaat met binnen verlichting en automatisch deur openen na de was beurt
Officiele reactie van Atag 26-01-2022

Beste heer/mevrouw,
Dank u voor deze mooie waardering. Fijn te lezen dat u zo enthousiast bent over deze vaatwasser van ETNA en u deze iedereen aanbeveelt. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop!

RENEOS 23-01-2022

De stilste

Geschreven voor: ETNA VW738M

Wij hebben de VW738M gekocht op basis van het geluidniveau 38DB en idd fluister stil verder wast hij perfect schoon.
Ook de bestek-lade is erg prettig.
Tot zover een top product.

Pluspunten

• Fluisterstil
  • Bouwkwaliteit
  • Was resultaat

Minpunten

• Nog geen minpunten

Officiele reactie van Atag 24-01-2022

Beste Reneos,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Wat leuk om te lezen dat u voor ETNA gekozen heeft en u tevreden bent over werking van de vaatwasser.

​Marijke Webcareteam ETNA