Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens SN65EX56CN op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Peter 01-08-2022

Makkelijk en stil

Geschreven voor: Siemens SN65EX56CN

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Serieus goede vaatwasser, via de app is de machine supermakkelijk te bedienen, ook is het een hele stille machine, ik hoor hem eigenlijk nooit. Absoluut een topmachine!

Gerard 30-07-2022

Essentieel!

Geschreven voor: Siemens SN65EX56CN

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een vaatwasser maakt deel uit van van een goed uitgeruste keuken.
De tijd van "gezellig" afwassen en afdrogen met leden van het gezin ligt al ver achter ons. Daar waar de meesten onder ons een nieuw apparaat kopen ter vervanging van een machine die jarenlang dienst heeft gedaan en uiteindelijk defect raakt zou je ook een vaatwasser van destijds kunnen vervangen, omdat de technische ontwikkelingen hebben geleid tot machines die vandaag de dag beter presteren met meerdere op de individu afgestemde programma's. Home Connect maakt de vaatwasser bijna tot een speeltje. Een apparaat waarvan de deur zichzelf, na beëindiging van het programma, opent en zichzelf uitschakelt is iets waar mensen van nu niet meer van opkijken of het moeten de mensen zijn die inmiddels al met een twintig jaar oude Siemens vaatwasser werken. Zij komen nu na de aanschaf van een nieuwe vaatwasser in een andere tijd terecht. De tijd van nu.
Perfecte Siemens vaatwasser.

iQ500 11-07-2022

Top apparaat!

Geschreven voor: Siemens SN65EX56CN

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wij zijn heel tevreden met onze nieuwe vaatwasser! Deze vaatwasser reinigt & droogt de vaat zeer goed.

Peggy 08-07-2022

Super vaatwasser!

Geschreven voor: Siemens SN65EX56CN

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat een luxe, op afstand bedienbaar, goed droog en vele programma's. Erg blij mee!

Gerrit 18-06-2022

Perfecte Vaatwasmachine

Geschreven voor: Siemens SN65EX56CN

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer tevreden over de Siemens vaatwasser iQ500. Diverse programma's incl Home Connect en ideale indeling en praktische bestgeklede.

Jean-Pierre 28-05-2022

Zeer stille vaatwasser

Geschreven voor: Siemens SN65EX56CN

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De vaatwasser is extreem stil. En met een open keuken is dat erg prettig. Ook het droogresultaat is perfect. Zeker komt dit omdat de deur zelf opent als het programma klaar is. En de bediening met behulp van je telefoon is helemaal top. Je kunt elk programme selecteren, alsmede de starttijd. Dus ideaal met zonnepanelen. Je zet de vaatwasser op afstand aan als de zonnepanelen volop produceren.

R2D2 19-05-2022

Top

Geschreven voor: Siemens SN65EX56CN

Zeer tevreden. Vooral wifi verbinding is handig icm zonnepanelen. Filter hoeft veel minder schoon gemaakt

Afwassen 29-04-2022

Prima afwasmachine

Geschreven voor: Siemens SN65EX56CN

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Moest even wennen dat hij van zelf open ga om te drogen . Maar tevreden over het droogproces.

Ingrid 27-04-2022

Superfijne vaatwasser

Geschreven voor: Siemens SN65EX56CN

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Makkelijk te bedienen met de app.
Besteklade reinigt beter dan mandje omdat het bestek afzonderlijk ligt.
Korven in hoogte verstelbaar voor diverse soorten servies. Intensieve zone voor vieze pannen. Dit is mijn derde vaatwasser, voor het eerst Siemens en ben er erg blij mee!

j**t@p**t.nl 05-04-2022

goede afwasresutaten

Geschreven voor: Siemens SN65EX56CN

Een zeer gebruiksvriendelijk, zo goed als geluidloos apparaat . Met zijn handige indeling met onder andere de besteklade en de lade voor glaswerk en één voor borden en pannen is hij makkelijk in te pakken. Ook op korte programma's is het afwasresultaat zeer goed.

Dhr. Veenstra 11-01-2022

vaatwasser met wifi

Geschreven voor: Siemens SN65EX56CN

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] de vaatwasser bevalt goed. de bediening is eenvoudig. Sinds kort de vaatwasser via wifi aangesloten op mijn telefoon. Hierdoor krijg ik meldingen over het functioneren van de vaatwasser. Wanneer hij klaar is, of de glansspoel of zout op is en wanneer hij een schoonmaakbeurt nodig heeft. erg handig en functioneel. De vaatwasser heeft al wel twee keer gelekt bij de aansluiting met de deur. Daarvoor zal ik de leverancier binnenkort benaderen. Verder een prima apparaat.

Dominique 22-12-2021

Zo blij mee

Geschreven voor: Siemens SN65EX56CN

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik ben zo blij met deze vaatwasser. Hij reinigt heel erg goed, die bestek lade, geweldig!!! Ik had eerst mijn twijfels over dat hele wifi gebeuren, maar wat is dat handig. Fijne bediening, al moet ik wel zeggen, paneel is een beetje gevoelig, als ik er toevallig tegen aankom reageert hij al, op zich niks mis mee, want het is niet alsof hij dan start. Goed aantal programma's en heerlijk stil. Dit is echt de beste koop in tijden, ik zou hem iedereen aanraden.

S. Naber 15-12-2021

Top apparaat!

Geschreven voor: Siemens SN65EX56CN

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ruimte genoeg dankzij de verstelbare lades, wast en droogt zeer goed en hij is ook nog via een app te bedienen!
Ik heb 'm zelfs aan mijn smart home hub (Athom Homey) kunnen koppelen.

Absolute aanrader!

j**r@z**o.nl 14-12-2021

Prima keuze

Geschreven voor: Siemens SN65EX56CN

Vaatwasser is fluisterstil en heeft een legio aan programma's.
Prettig is de lade aan de bovenzijde voor het bestek ipv een bestekbakje.
Prima keuze voor het gezin met 4/5 personen.

Pluspunten

• Fluisterstil
  • Veel programma's

Minpunten

• Lichtje bij het openen niet aanwezig

Arno 06-12-2021

Fijne praktische vaatwasser

Geschreven voor: Siemens SN65EX56CN

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Vaatwasser nu 2 maanden in gebruik. Het plaatsen en afstellen van de vaatwasser kan met handige stelpoten die allemaal vanaf de voorzijde van de machine zijn af te stellen. Ook het monteren van de keukenfrontjes is goed zelf te doen. Heel fijn aan de machine is dat hij zelf kan openen na zijn programma's zodat de vaat kan uitwasemen!

Vervolgens heb ik wel wat problemen gekend met het verbinden van de vaatwasser met het smarthome platform. Pas na twee weken even nieuw geduld verzameld te hebben kreeg ik het na een poging of vijf voor elkaar om de vaatwasser te verbinden met de WiFi (en ik weet nog niet wat ik nu beter deed dan de andere pogingen...)

De vaatwasser is goed te vullen en in combinatie met de app is machine onderhoud ook heel eenvoudig geworden. Wil je in de supermarkt weten of je nog voldoende glansspoelmiddel of zout hebt? Even via de app de machine aan en kijken of hij dit nog nodig heeft.

De machine is, na enkele uitdagingen in de HomeConnect, volledig naar verwachting en ik ben er erg blij mee.

Chris 10-11-2021

Smart de vaat was doen

Geschreven voor: Siemens SN65EX56CN

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat een fijne machine
Met smart optie zodat je gelijk ziet dag hij klaar is op je mobiel

Liesbeth 27-10-2021

Hele prettige en stille vaatwasser

Geschreven voor: Siemens SN65EX56CN

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne vaatwasmachine door de besteklade extra ruimte voor borden en pannen. Goed keuzemenu, zo stil dat ik dikwijls twijfel of hij aanstaat! Hij wast en droogt prima.
WiFi en Bluetooth maakt deze machine eentje van deze tijd.

Gijs 22-10-2021

Topper

Geschreven voor: Siemens SN65EX56CN

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat een lekkere machine is dit....veel keuze in programma's...smetteloze gaat....en super handig met de home connect app...

huseyin 11-10-2021

The republic of diswashers

Geschreven voor: Siemens SN65EX56CN

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Super desing
goed ruimte
alles is goed te verdelen
en mooiste is alles komt er schoon uit
wifi kan je meer progrramma's mee doen en heel handig in gebruik
wil geen andere merk meer siemens doet wat het beloofd

DiaH 22-08-2021

vaatwasser met een gouden randje

Geschreven voor: Siemens SN65EX56CN

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een goudeerlijke vaatwasser,die doet wat er gezegd wordt. Top machine.