Whirlpool WIP 4O41 PLEG

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Whirlpool WIP 4O41 PLEG op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

10csje 26-01-2022

niet wat je van een vaatwasser mag verwachten

Geschreven voor: Whirlpool WIP 4O41 PLEG

kan niet zeggen dat ik tevreden ben over dit apparaat. De indeling in de onderste la is voor ons totaal niet handig. Hij is geschikt voor 13 couverts maar ik vraag me af waar dan.De bestekla is een regelrechte ramp, messen vallen om , de la heeft een inschuif functie die om de haverklap open schiet, waardeloos. Als de bestekla vol ligt en de middelste la naar binnen wordt geschoven raakt hij de bestekla ??? De middelste la is in hoogte verstelbaar maar alleen in zijn geheel. Waardoor ik nogal eens klem kom met de vaat. Mijn vorige 3 vaatwassers daar kon ik de middelste la links, rechts of beiden verstellen, bij deze kan dat niet. Wassen doet hij goed, maar dat wordt wel beïnvloed door welk programma je gebruikt. De lange programma's doen het goed de kortere wat minder. Ik raad deze machine niet aan, mijn vorige machines hadden Zeoliet ( warmte opslag) en daar wilde ik vanaf, omdat het storingsgevoelig is.

Pluspunten

• wast goed op lange programma's
  • prijs

Minpunten

• rekindeling is ver onder de maat
  • afstand tussen middenla en bestekla te klein