De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens SN65ZX49CN op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

rdhs 05-01-2022

stille fijne vaatwasser

Geschreven voor: Siemens SN65ZX49CN

Fijne vaatwasser die erg stil is. Blauwe binnenverlichting is fijn als je het apparaat in of uit ruimt. De vaatwasser weergeeft een indicatielichtje op de grond, maar wij hebben de vaatwasser op hoogte laten plaatsen, en hebben dus nog een lade voor spullen onder de vaatwasser, waardoor we niks hebben aan deze indicator. De vaatwasser is verder makkelijk in gebruik, met veel verschillende programma's en wast alles grondig schoon. Blij met deze aankoop.

Pluspunten

• stil
  • ruim

Minpunten

• geen

Rene 01-01-2022

Bevalt boven verwachting, zeer fijne vaatwasser.

Geschreven voor: Siemens SN65ZX49CN

Wat een fantastische vaatwasser. We zijn even op zoek geweest, maar deze vaatwasser heeft alles wat we zochten. De verlichting oogt mooi en is erg praktisch als je in het schemerdonker wat vaat wilt in-/uitpakken. Het droogproces met Zeolith zorgt ervoor dat de vaat echt droog wordt, zelfs water dat blijft staan in de opstaande rand van bijv. kopjes droogt op. Ook is het apparaat erg stil, wat prettig is in een open keuken. De bestekla bovenin is even wennen, maar werkt inmiddels eigenlijk net zo prettig. Het geeft onderin erg veel ruimte voor pannen en potten. Het hele product voelt degelijk aan wast goed schoon. Hiervoor hadden we een keuken met losstaande Siemens vaatwasser (instapmodel), maar dit is een hele stap vooruit.

Pluspunten

• Droogt de vaat 100%
  • Erg stil
  • Mooie vormgeving (blauwe emotionlight)
  • Voelt degelijk aan