Bosch SMV93M00NL - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 10 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch SMV93M00NL op Kieskeurig.nl.

Rene 14-03-2019

Zeer fijne vaatwasser.

Geschreven voor: Bosch SMV93M00NL

Her lampje wat op de vloer wordt geprojecteerd vindt ik een heel goede aanvulling. Zo zie je precies of de vaatwasser nog bezig is met zijn programma. Is goed schoon te houden. Filters laten zich ook goed reinigen. Alleen plastic producten worden niet altijd droog in de vaatwasser.

André 12-10-2017

Voldoet aan alle verwachtingen

Geschreven voor: Bosch SMV93M00NL

Na onze 22 (!) jaar oude vaatwasser een verademing. Handig en geruisloos.
Programma heeft voldoende keuze mogelijkheden, o.a. Eco stand!

Testing 1/2 25-09-2017

Vaatwasser

Geschreven voor: Bosch SMV93M00NL

de wasmachine doet wat die moet doen. kort programma maakt onvoldoende schoon. dan is voorspoelen noodzakelijk. De manden die in apparaat zitten, zijn na twee jaar niet meer van voldoende niveau en moeten vervangen worden.

Gert 25-11-2015

Geweldig

Geschreven voor: Bosch SMV93M00NL

Maakt goed schoon en alles komt goed droog uit de machine en als de machine bezig is brand er een lampje op de vloer. Als deze klaar is brand er geen lampje meer.

FamilieOssewold 20-06-2014

geweldige machine

Geschreven voor: Bosch SMV93M00NL

Machine is zeker zijn geld waard. Is lekker stil en heeft enorm veel instel mogelijkheden. Aangeschaft op advies van onze keukenleverancier in Deventer, waar we ook onze keuken vandaan hebben.

Annemieke 11-06-2014

beoordeling integreerbare vaatwasser

Geschreven voor: Bosch SMV93M00NL

Zeer fijne vaatwasser met veel bergruimte, goede praktische programma's en superstil! Ik hoor hem niet,maar zie aan het rode lampje op de vloer, dat hij aanstaat. Een geweldig fijne vaatwasser!

Remember16 14-10-2013
  • Product kwartaal in bezit

Een nieuw inbouwapparaat die een vorige moet vervangen. Deze is lekker stil. Een ander voordeel is dat je een kort programma voor niet te vuile vaat hebt; dit lijkt me zuiniger. Het enige nadeel is, dat de vaat er niet altijd droog uit komt.
Bij duurzaamheid heb ik een lager cijfer ingevuld, omdat ik niet weet, wat daar hier onder verstaan wordt. De energiezuinigheid wordt wel als goed aangegeven in de winkel.

Chris11 11-10-2013

Beste aankoop in jaren gedaan !!!!

Geschreven voor: Bosch SMV93M00NL

Wij vinden het een geweldig apparaat in de keuken. Vol trots laten wij de familie en bekende zien hoe stil hij zijn werk doet. Het rode lampje dat gaat branden (kun je zien op de vloer) geeft aan wanneer de machine bezig is. Als het lampje op de vloer uit is is het apparaat klaar. Dit vinden wij een geweldige uitvinding van BOSCH.

joophop 03-10-2013
  • Product maand in bezit

Deze Bosch vervangt de oude machine, ook al een Bosch. Na 13 jaar trouwe dienst heeft de oude Bosch het begeven. De nieuwe machine is in principe dezelfde maar je merkt direct dat de jongens van Bosch niet stil gezeten hebben. Erg stil, meer programma mogelijkheden en praktischer ingedeeld. Zeer bewust opnieuw voor een Bosch gekozen.

cjmvangerwen1 01-10-2013

ZEER stil en alles goed zuiver.
Het droge van de vaat zou iets beter mogen.
Het rode lampje op de vloer vindt ik geweldig zodat ik zie wanneer hij bezig is en als het lampje uit is, is het apparaat klaar. Dit vindt ik een zeer goede oplossing van BOSCH.

RoelfvanTil 28-09-2013

Prachtige vaatwasser

Geschreven voor: Bosch SMV93M00NL

Vandaag is onze nieuwe keuken opgeleverd, deze prachtige vaatwasser van Bosch mocht daar, uiteraard, niet in ontbreken. Hij is stil en ook het resultaat is prachtig

Petra3 27-09-2013

Prima vaatwasser

Geschreven voor: Bosch SMV93M00NL

Voor koelen, vriezen wassen, drogen en afwassen kiezen wij altijd voor Bosch. Dus, toen onze vaatwasser na 13 jaar ermee ophield, was het niet moeilijk: wederom een Bosch. Wel moeten wennen aan de langere programmmatijden maar de VarioSpeed-knop doet wonderen.

B. Bluiminck 24-09-2013

Wasresultaat: droogheid van de produkten
Zeer gebruiksvriendelijk
zeer veel mogelijkheden
indeling is zeer variabel
en we hebben gekozen voor duurzaamheid

123abc 19-09-2013

Onze 2e Bosch vaatwasser, nadat de 1e na bijna 12 jaar vervangen werd. De deur sluit zeer licht. Handig rood lichtje op vloer, zodat je ziet dat het programma nog bezig is. Dus echt op geluid een verbetering. Tot nu toe zeer mooi schoon resultaat met makkelijke bediening. Na einde programma schakelt de machine zelf uit.

gjpruim 13-09-2013

Fluisterzacht, bijna onhoorbaar, de vorige maakte veel meer lawaai. Goede instelmogelijkheden. Zeer tevreden over het eindresultaat.

ISPY 13-09-2013

Wederom een Bosch vaatwasser

Geschreven voor: Bosch SMV93M00NL

Voor de vervanging van onze 13 jaar oude vaatwasser bestond er geen twijfel: wederom een Bosch besteld. De machine is vandaag geleverd en ingebouwd en meteen in gebruik genomen. Net als z'n voorganger een prima apparaat.

martex 11-09-2013

niet meer het "straaljagergeluid" van mijn vorige afwasmachine.Het is een fluisterzachte machine en denk soms al dat het programma afgelopen is terwijl de machine nog aan het afwassen is.

Leo7 09-09-2013

Nieuwe vaatwasser

Geschreven voor: Bosch SMV93M00NL

Ter vervanging van onze oude Bosch hebben we wederom gekozen voor Bosch. Nu van de accent-line met nieuwste techniek. Stil en gebruiksvriendelijk en mooi ingebouwd.

A schutte 03-09-2013

Goede wasresultaten. Vaat niet super droog. Veel mogelijkheden qua instellingen en makkelijk te bedienen. Maakt beduidend minder geluid dan vorige machine.

hanlol 01-08-2013

Deze Bosch vaatwasser vervangt onze oude Bosch vaatwasser die het na 12,5 jaar heeft opgegeven. Met de nieuwe vaatwasser zijn we zeer tevreden, wast en droogt uitstekend.