Bosch SMV93M00NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch SMV93M00NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Testing 1/2 25-09-2017

Vaatwasser

Geschreven voor: Bosch SMV93M00NL

de wasmachine doet wat die moet doen. kort programma maakt onvoldoende schoon. dan is voorspoelen noodzakelijk. De manden die in apparaat zitten, zijn na twee jaar niet meer van voldoende niveau en moeten vervangen worden.

Remember16 14-10-2013
Geschreven voor: Bosch SMV93M00NL

Een nieuw inbouwapparaat die een vorige moet vervangen. Deze is lekker stil. Een ander voordeel is dat je een kort programma voor niet te vuile vaat hebt; dit lijkt me zuiniger. Het enige nadeel is, dat de vaat er niet altijd droog uit komt.
Bij duurzaamheid heb ik een lager cijfer ingevuld, omdat ik niet weet, wat daar hier onder verstaan wordt. De energiezuinigheid wordt wel als goed aangegeven in de winkel.

joophop 03-10-2013
Geschreven voor: Bosch SMV93M00NL

Deze Bosch vervangt de oude machine, ook al een Bosch. Na 13 jaar trouwe dienst heeft de oude Bosch het begeven. De nieuwe machine is in principe dezelfde maar je merkt direct dat de jongens van Bosch niet stil gezeten hebben. Erg stil, meer programma mogelijkheden en praktischer ingedeeld. Zeer bewust opnieuw voor een Bosch gekozen.

cjmvangerwen1 01-10-2013
Geschreven voor: Bosch SMV93M00NL

ZEER stil en alles goed zuiver.
Het droge van de vaat zou iets beter mogen.
Het rode lampje op de vloer vindt ik geweldig zodat ik zie wanneer hij bezig is en als het lampje uit is, is het apparaat klaar. Dit vindt ik een zeer goede oplossing van BOSCH.

B. Bluiminck 24-09-2013
Geschreven voor: Bosch SMV93M00NL

Wasresultaat: droogheid van de produkten
Zeer gebruiksvriendelijk
zeer veel mogelijkheden
indeling is zeer variabel
en we hebben gekozen voor duurzaamheid

123abc 19-09-2013
Geschreven voor: Bosch SMV93M00NL

Onze 2e Bosch vaatwasser, nadat de 1e na bijna 12 jaar vervangen werd. De deur sluit zeer licht. Handig rood lichtje op vloer, zodat je ziet dat het programma nog bezig is. Dus echt op geluid een verbetering. Tot nu toe zeer mooi schoon resultaat met makkelijke bediening. Na einde programma schakelt de machine zelf uit.

gjpruim 13-09-2013
Geschreven voor: Bosch SMV93M00NL

Fluisterzacht, bijna onhoorbaar, de vorige maakte veel meer lawaai. Goede instelmogelijkheden. Zeer tevreden over het eindresultaat.

martex 11-09-2013
Geschreven voor: Bosch SMV93M00NL

niet meer het "straaljagergeluid" van mijn vorige afwasmachine.Het is een fluisterzachte machine en denk soms al dat het programma afgelopen is terwijl de machine nog aan het afwassen is.

A schutte 03-09-2013
Geschreven voor: Bosch SMV93M00NL

Goede wasresultaten. Vaat niet super droog. Veel mogelijkheden qua instellingen en makkelijk te bedienen. Maakt beduidend minder geluid dan vorige machine.

hanlol 01-08-2013
Geschreven voor: Bosch SMV93M00NL

Deze Bosch vaatwasser vervangt onze oude Bosch vaatwasser die het na 12,5 jaar heeft opgegeven. Met de nieuwe vaatwasser zijn we zeer tevreden, wast en droogt uitstekend.